Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022

Σχετικά με δημοσιεύσεις στο athens.indymedia.org


ceb9ceb4ceb9cebc1


Σχετικά με δημοσιεύσεις στο athens.indymedia.org

Το athens.indymedia.org εδώ και κάποια χρόνια έχει πάψει να είναι αυτό που ήταν, δημιούργημα της ανάγκης για  κινηματική αντιπληροφόρηση, είναι πλέον ένας φορέας προώθησης της θολής λούμπεν μικροαστικής υποκουλτούρας (*)  στον αναρχικό – αντιεξουσιαστικό – ελευθεριακό  χώρο.

θα με ρωτήσετε: τότε γιατί δημοσίευσες;  Το ερώτημα είναι εύλογο και η απάντηση μου  είναι ότι έκανα λάθος και «αυτοπαγιδεύτηκα», με την έννοια ότι κάποιοι/ες άρχισαν να αναδημοσιεύουν απο το σαιτ μου στο athens.indymedia.org και θεώρησα σκόπιμο να απαντήσω στα κακόβουλα σχόλια, αν και πριν κάποια  χρόνια είχα δηλώσει ότι δεν…. δείτε σχετικά στην σημείωση (**)

  Δεν θέλω να δημοσιεύονται πλέον  αναρτήσεις από το σαιτ μου στο athens.indymedia.org, δείτε:

Σε αυτή την πρόσφατη δημοσίευση μου στο athens.indymedia.org  Όταν η Παρισινή Κομμούνα εμβολίαζε μαζικά τον εξεγερμένο πληθυσμό της  διαγράφτηκε το σχόλιο μου και η διαχειριστική ομάδα  του athens.indymedia.org δεν το πήγε ούτε καν στα κρυμμένα για να αιτιολογήσει την διαγραφή.

Περίμενα μια απάντηση για την διαγραφή του σχολίου μου (κάτω ακριβώς απο το σχόλιο του “μπομπ ο κοβιντάκης”) ίσως οι διαχειριστές του athens.indymedia.org να νομίζουν ότι το σχόλιο μου αντιβαίνει τους όρους – πολιτική  δημοσίευσης ( επιθετική προσωπική απεύθυνση). Εδώ οι διαχειριστές του  athens.indymedia.org μεροληπτούν εις βάρος μου, γιατί εδώ σε αυτό το νήμα Συνωμοσιολογία: Ο κόσμος ως ατελείωτη συνωμοσία  που είναι από το σαιτ μου και το οποίο δεν δημοσίευσα εγώ, ο μπομπ ο κοβιντάκης κάνει προσωπικές επιθέσεις τις οποίες οι διαχειριστές του  athens.indymedia.org έκαναν πως δεν είδαν.

Όταν τους προειδοποίησα επανειλημμένως αδιαφόρησαν, και τους έγραψα εδώ:

{…}  προς τη Σο

από Γιώργος Μεριζιώτης 14/11/2021 10:32 μμ.

Παρακολουθώ τη συζήτηση που γίνεται σε αυτό το ποστ Όμως δεν νομίζετε ότι ο «μπομπ ο κοβιντάκης» το έχει παρακάνει, έχει ξεφύγει; Με αναφέρει όνομα και επίθετο ξανά και ξανά στα σχόλια του και τι θα γίνει τώρα, μπορώ εγώ να απαγορέψω στον Θάνο και στον κάθε Θάνο να αναδημοσιεύει από το σαιτ μου στο ιντιμιντια; Όχι βέβαια, και πως θα προστατευτώ εγώ από τον κάθε ανώνυμο σαχλαμάρα τύπου «μπομπ ο κοβιντάκης»; Μήπως να βάλω στο σαιτ μου ένδειξη ότι δεν θέλω να δημοσιεύονται αναρτήσεις μου ιντιμιντια;

Υγ. δεν έχω θέμα αν αυτο  το δημοσιεύσετε {…}


Είναι με αφορμή  αυτή την κατάσταση  πρότεινα   στην  διαχειριστική ομάδα  του athens.indymedia.org να βάλει και στις ενότητες  Αναλύσεις  και Βιβλιοθήκη την Απενεργοποίηση σχολίων που (ισχύει μόνο για τις κατηγορίες Ανακοινώσεις και Έντυπα-Αφίσες-Προκυρήξεις) και να αναλαμβάνουν οι δημοσιευτές/ες την ευθύνη της δημοσίευσης τους, ούτε σε αυτό πήρα απάντηση και αναγκάστηκα σε μια δημοσίευση μου εδώ:

Περί πανδημίας (Πρώτο Μέρος):Το κράτος,το δημόσιο,το ιδιωτικό και οι αναρχικοί/ες

Να βάλω μια διευκρίνιση που έλεγε :

{…} Γνωστοποίηση

Έχω στείλει μια πρόταση στην ομάδα διαχείρισης του athens.indymedia. Μέχρι να μου απαντήσουν αν συμφωνούν ή διαφωνούν με την πρόταση μου θα δημοσιεύω από το σαιτ μου στο indymedia μόνο εγώ αναλαμβάνοντας επώνυμα την ευθύνη δημοσίευσης.

Παρακαλώ αυτή η δημοσίευση δεν επιθυμώ να σχολιαστεί, ούτε να πάει στις Συζητήσεις/Ερωτήσεις/Απόψεις, πιστεύω να γίνει σεβαστή η επιθυμία μου.

Όπως/α Θέλει να κριτικάρει αυτό το κείμενο ας το κάνει με δικιά του δημοσίευση.

Ευχαριστώ

Γιώργος Μεριζιώτης {…}

ΥΓ1. Το σχόλιο μου που διαγράφηκε ήταν το εξής :

{…} Πολύ φανατίλα

Φίλε μπομπ ο κοβιντάκης πρέπει να είσαι πολύ φανατίλα, δεν μπορείς να μην σχολιάσεις!!!

Λες: « Για να μην μας παραπλανούν οι εντυπώσεις» σώπα ρε διασώστη των παραπλανημένων, ο καθένας/α αναγνώστης που μπαίνει εδώ μέσα δεν είναι σε θέση να σχηματίσει γνώμη και άποψη πρέπει να τη δόσεις εσύ!!!

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΑΛΛΟ {…}

(δείτε την υποσημείωση (#) στο τέλος).

ΥΓ2. Ζήτησα από την διαχειριστική ομάδα του  athens.indymedia.org ή να επαναφέρουν το σχόλιο ή να διαγράψουν και το σχόλιο του μπομπ ο κοβιντάκης ή στην τελική να διαγράψουν όλη την δημοσίευση, απάντηση δεν πήρα και το σχόλιο του μπομπ ο κοβιντάκης παραμένει στην δημοσίευση.

Μετά απο αυτά βάζω ανακοίνωση στο σαιτ μου  ότι  δεν θέλω να δημοσιεύονται αναρτήσεις από το σαιτ  μου  στο athens.indymedia.org  γιατί το θεωρώ αναξιόπιστο και μεροληπτικό υπέρ των αντιεβολιαστικών και συνωμοσιολογικών αντιλήψεων και δεν προστατεύει τις αναρτήσεις  που έχουν αντίθετη άποψη από κακόβουλα σχόλια.

Γι ΄αυτό παρακαλώ δεν θέλω να αναδημοσιεύονται πλέων αναρτήσεις από το σαιτ μου στο athens.indymedia.org, αν παρεμπιπτόντως κάποιος /α θέλει να δημοσιεύσει παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου σε αυτό το email: isopedotes@yahoo.gr . Γιώργος Μεριζιώτης

Σημειώσεις:

*) Δυο μόνο παραδείγματα απο τα εκατοντάδες:

1) είναι αυτή η σάπια λούμπεν υποκουλτούρα  Ακτιβιστική ταινία μικρού μήκους Ξεπαρθενών. Σε αυτο το κείμενο: Περί πανδημίας(Πρώτο Μέρος):Το κράτος,το δημόσιο, το ιδιωτικό και οι αναρχικοί/ες γράφω στο σημείο  «β. Από τα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα στον ατομικίστικο  δικαιωματισμό {…} Αγωνιζόμασταν υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών, των ομοφυλόφιλων, των φυλακισμένων, των ψυχικά πασχόντων, των ΑμεΑ {…}   Εμείς οι παλαιότεροι/ες  δεν αγωνίστηκα/με για να πηγαίνουν κάποιες να γαμιούνται πάνω στην Ακρόπολη  (γούστο τους και δεν θα μας ρωτήσουν τι θα κάνουν) και να το προβάλουν σαν ακτιβίστικη πράξη.

Αν έβλεπα αυτή την δημοσίευση όχι μόνο δεν θα δημοσίευα για την Κομμούνα άλλα θα ξέρναγα πάνω στο πληκτρολόγιο. Τελειώνοντας να πω – με μια δόση ειρωνείας – ότι, ούτε στους ΛΟΑΤΚΙ, ούτε στις γυναίκες υπάρχει σεξισμός, σεξισμός υπάρχει μόνο στους στρέιτ  άνδρες και αυτός καταγγέλλεται γιατί είναι ο κυρίαρχος.

2) Γνωστοποίηση καταγγελίας ( κανταγγελλία πορνογράφημα σε ένα ιστορικό πολιτικοκοινωνικό σαιτ !!!,  χωρίς άλλα σχόλια γιατί μου το στείλανε σήμερα 24/1/2022 και ο καθένας/α ας βγάλει τα συμπεράσματα του, αυτή είναι μια καταγγελία αναρχο νεοφεμινίστριας όπως με πληροφορήσανε. )

**) … δείτε σχετικά … και συζητήσεις που ξεκίνησαν από το 2015 για αυτά και για άλλα θέματα, με κύριο τον σταλινισμό, αναρχοσταλινισμό και την μπολσεβικοποίηση ενός κομματιού του αναρχικού χώρου.
Πρέπει ο σταλινισμός να προβάλετε στο indymedia;

*****************************************

και συνεχίζουν στο athens.indymedia.org την δολοφονία χαρακτήρων

με το να δημοσιεύει σχολιασμούς ενώ έχω δηλώσει ότι είμαι απών, δείτε:

απο την παρέμβαση του μπομπ ο κοβιντάκης 

«… Θεώρησα υποχρέωσή μου να σημειωθούν αυτά τα τρία πραγματάκια, διότι ο Μεριζιώτης αμέλησε εντέχνως να τα αναφέρει στην προσπάθειά του να χρησιμοποιήσει εργαλειακά την ιστορία της Κομμούνας για να δημιουργήσει εντυπώσεις υπέρ του σύγχρονου τεχνοφασιστικού καθεστώτος. Και βρίσκω εξαιρετικά χυδαία αυτή την εργαλειακή χρήση της Κομμούνας για την προπαγάνδιση ενός καθεστώτος το οποίο έρχεται σε πλήρη σύγκρουση με τα ιδανικά της ελευθερίας και της ισότητας για τα οποία πέθαναν οι Κομμουνάροι…» (δημοσιεύετε πιο κάτω ολόκληρη)

αυτός ο τύπος μπομπ κοβιντάκης είναι απο εδώ:

Τους  πρώην και νυν αυτόνομους  https://lesxianeidikefton.wordpress.com/ Ο οποίος μάλλον είναι ο επονομαζόμενος «παππούς» (ή κάποιος από την παρέα του) και πασχίζει να δώσει μια αυτόνομη αριστερή εκδοχή στην λεγόμενη  φυσική ανοσία  (ανοσία της αγέλης) μέσα από τη «φυσική επιλογή» που είναι σπενσερισμος ( κοινωνικός δαρβινισμός) κοινωνιοβιολογία και φασισμός. Αυτοί της «λέσχη ανειδίκευτων» σε μια ανάρτηση τους εκτός των άλλων λένε: «…η ανοσοποίηση μέσω φυσικής νόσησης λοιδορείται και μαζί της το ίδιο μας το ανοσοποιητικό σύστημα…».

Το οποίο εμμέσως  παραπέμπει σε αυτό:

{…} ως «ανοσία της αγέλης»  δηλαδή να  νοσήσουμε άπαντες ώστε να αποκτήσουμε αντισώματα και ανοσία, όμως αυτό είναι  φασίζουσα – ρατσιστική, ευγονική εκδοχή που οδηγεί σε αυτό: οι αδύναμοι, οι ευπαθείς ομάδες  και οι ηλικιωμένοι  θα πεθάνουν και θα ζήσουν οι νέοι και δυνατοί, μια αντίληψη του κοινωνικού δαρβινισμού ( Σπένσερ– σπενσερισμός)  που είναι πέραν και έξω από την αναρχική αντίληψη και ηθική της αλληλοβοήθειας και της αλληλεγγύης.{…}

Απόσπασμα απο: Περί πανδημίας(Πρώτο Μέρος):Το κράτος,το δημόσιο, το ιδιωτικό και οι αναρχικοί/ες

Όλοι οι σχολιασμοί στο  athens.indymedia.org  μέχρι 23/01/2022 

Όταν η Παρισινή Κομμούνα εμβολίαζε μαζικά τον εξεγερμένο πληθυσμό της

η αρχική  περεμβαση του μπομπ ο κοβιντάκης

τρία σημαντικά σημεία

από μπομπ ο κοβιντάκης 19/01/2022 6:14 πμ.


Για να μην μας παραπλανούν οι εντυπώσεις, είναι σημαντικό να σημειωθούν τρία πραγματάκια:Πρώτον, η ευλογιά ήταν μια πραγματικά σοβαρή ασθένεια, ειδικά για τα παιδιά. Όχι σαν τον αστείο κοβιντάκο.Δεύτερον, τα εμβόλια κατα της ευλογιάς που χορηγούσε η Κομμούνα δεν ήταν τεχνολογίας mRNA.Τρίτον, στην Παρισινή Κομμούνα ο εμβολιασμός κατά της ευλογιάς δεν ήταν υποχρεωτικός και δεν υπήρχε κανένας αποκλεισμός, καμία κύρωση και κανένα πρόστιμο για τους ανεμβολίαστους.

(σημ.του Γ.Μ, από κάτω βρισκόταν η δικιά μου απάντηση η οποία διαγράφηκε )

η απάντηση κάποιου

ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΑΡΟΙ ΠΟΝΑΓΑΝΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥΣ.

από – 21/01/2022 12:20 μμ.


Δεν χρειάστηκε να διαβάσω με απόλυτη προσοχή το κείμενο για την Κομμούνα για το λόγο και μόνο ότι αποδεδειγμένα οι άνθρωποι της Κομμούνας ήταν σοβαροί και υπεύθυνοι και όχι ακροδεξιοί χαβαλέδες για να μην φροντίσουν να εμβολιαστεί ο κόσμος.Δεν θα περίμενα κάτι άλλο από τους Κομμουνάρους, παρά μόνο την υπευθυνότητα και το γεγονός ότι ΠΟΝΑΓΑΝΕ τον συνάνθρωπό τους και το απόδειξαν στα πάντα.Απαντήσεις στο σχόλιο

Πρώτον, η ευλογιά ήταν μια πραγματικά σοβαρή ασθένεια, ειδικά για τα παιδιά. Όχι σαν τον αστείο κοβιντάκο.

Απάντηση

1% θνητότητα δεν είναι αστείο , σημαίνει για Ελλάδα περίπου 110.000 νεκρούς χωρίς εμβόλια και χωρίς κάποια μέτρα.

Αλλά ο πυρήνας της σκέψης σου είναι βαθύτατα καπιταλιστικός και μάλιστα του πιο μαύρου σκοταδιστικού καπιταλισμού, θυμίζει αυτούς που όταν σκοτώνονται 10 άτομα σε κάποιο εργατικό σε ένα εργοστάσιο να λένε ναι αλλά στην Ινδία σκοτώνονται 500 ή παλιά στα ορυχείο χιλιάδες.

Άρα οι δέκα νεκροί είναι λίγοι?

Θυμίζει ο πυρήνας στης σκέψης αυτής αυτούς που λένε 100 άτομα νεκροί από πυρκαγιές δεν είναι πολλοί παλιά σκοτώνονταν χιλιάδες σε πλημμύρες , πυρκαγιές.

Οπότε καθαρά ακροδεξιά φιλοκαπιταλιστική τοποθέτηση.

Δεύτερον, τα εμβόλια κατα της ευλογιάς που χορηγούσε η Κομμούνα δεν ήταν τεχνολογίας mRNA.

Απάντηση

Εδώ μάλλον ο χαβαλές και η εξω-ιστορικότητα υπερισχύει της ακροδεξιάς σκέψης. Εάν είχαν mrna θα τα χρησιμοποιούσαν και τότε , εάν είχαν ρεύμα , ψυγεία, πλυντήρια θα τα χρησιμοποιούσαν και τότε, δηλαδή σε λίγο και τα πλυντήρια θα είναι πρόβλημα που έχει ο κόσμος αφού τα φτιάχνουν εταιρείες φαντάζομαι.

Τρίτον, στην Παρισινή Κομμούνα ο εμβολιασμός κατά της ευλογιάς δεν ήταν υποχρεωτικός και δεν υπήρχε κανένας αποκλεισμός, καμία κύρωση και κανένα πρόστιμο για τους ανεμβολίαστους.

Απάντηση

Το κίνημα αντι-μάσκα, αντ-εμβόλιο, κίνημα υποστήριξης της πλήρης λειτουργία της καπιταλιστικής οικονομίας και διασκέδασης στην Ελλάδα έγινε πριν εμφανιστούν τα εμβόλια, πριν τα πιστοποιητικά, πριν την υποχρεωτικότητα σε άνω των 60, σε υγειονομικούς.

Έως τια αρχές του 2021 ότι ίσχυε για τους εμβολιασμένους ίσχυε και για τους ανεμβολίαστους.

Δεν χρειάστηκε τα πιστοποιητικά για να δομηθεί το ακροδεξιό αντι-εμβολιαστικό κίνημα. Είχε ήδη δομηθεί.

Εννοείτε η Κομμούνα θα ακολουθούσε άλλη μέθοδο και όχι αυτή του ακροδεξιού Μητσοτάκη, αλλά ο Μητσοτάκης και η ΝΔ ποτέ δεν περίμεναν ότι θα υπάρχει τόσο ακροδεξιό φιλοκαπιταλιστικό κίνημα στην Ελλάδα που θα του λέει μην κλείνεις καθόλου την οικονομία και να λειτουργεί πλήρως και η καπιταλιστική διασκέδαση (ειδικά τα αγαπημένα γήπεδα ΠΑΕ που τόσο αγαπάνε και οι ριζοσπάστες μικροαστοί).

Μόλις άρει και τα άθλια πιστοποιητικά (που δεν έχουν και κάποιο λόγο παρά μόνο ψευδής ιδεολογίας ) τότε τα αιτήματα των ακροδεξιών αλλά και των χαβαλέδων θα έχουν ικανοποιηθεί στα πάντα.

Και η οικονομία δεν διακόπηκε καθόλου εδώ και περίπου 10 μήνες και το πολιτικό σκηνικό έγινε πολύ δεξιότερο με συμπαγές μπλόκ οπαδών της καπιταλιστικής οικονομίας και διασκέδασης από τα άκρα δεξιά έως την αυτονομία, και ο αντι-τουρκισμός έχει ενισχυθεί μαζί με τον ελληνικό σωβινισμό και μιλιταρισμό.

Η κοινωνία όμως θα είναι ο μεγάλος χαμένος με πολλές χιλιάδες νεκρούς στην Ελλάδα, εκατομμύρια νεκρούς παγκόσμια, διαλυμένα συστήματα υγείας, πόνος, και νέα προσφυγιά για εκατομμύρια ανθρώπους.

ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΑΡΟΙ ΠΟΝΑΓΑΝΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥΣ.

και ξανά ο μπομπ κοβιντάκης

τελίτσα είσαι ο καλαμάρης

από μπομπ κοβιντάκης 23/01/2022 12:41 μμ.


Γκαιμπελίσκε τελίτσα, ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι ισχύουν όλα αυτά που λες, οι τρεις παρατηρήσεις μου παραμένουν αληθείς:1. Η ευλογιά ήταν ασθένεια πολύ σοβαρότερη από τον αστείο κοβιντάκο του 0,3%, για τα δε παιδιά, τα οποία έχουν το θράσος να εμβολιάζουν για κόβιντ οι καθεστωτικοί, ήταν εξαιρετικά σοβαρή ενώ ο κόβιντ αμελητέος.2. Τα εμβόλια τα οποία χορηγούσε η Κομμούνα ήταν κανονικά εμβόλια, σαν αυτά που κάναμε και εμείς μικροί, δεν ήταν πειραματικές νανοσυσκευές m-RNA.

3. Ο εμβολιασμός στην Κομμούνα ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ.

Θεώρησα υποχρέωσή μου να σημειωθούν αυτά τα τρία πραγματάκια, διότι ο Μεριζιώτης αμέλησε εντέχνως να τα αναφέρει στην προσπάθειά του να χρησιμοποιήσει εργαλειακά την ιστορία της Κομμούνας για να δημιουργήσει εντυπώσεις υπέρ του σύγχρονου τεχνοφασιστικού καθεστώτος. Και βρίσκω εξαιρετικά χυδαία αυτή την εργαλειακή χρήση της Κομμούνας για την προπαγάνδιση ενός καθεστώτος το οποίο έρχεται σε πλήρη σύγκρουση με τα ιδανικά της ελευθερίας και της ισότητας για τα οποία πέθαναν οι Κομμουνάροι.

Η Κομμούνα μας διδάσκει πώς ΠΡΕΠΕΙ να γίνονται οι εμβολιασμοί: ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ και ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΜΒΟΛΙΑ.

Επειδή όμως δεν αντέχω τόση μπουρδολογία, θα απαντήσω και σε μια επιμέρους φράση σου, γιατί είσαι πολύ προκλητικός:

«Εάν είχαν mrna θα τα χρησιμοποιούσαν και τότε , εάν είχαν ρεύμα , ψυγεία, πλυντήρια θα τα χρησιμοποιούσαν και τότε, δηλαδή σε λίγο και τα πλυντήρια θα είναι πρόβλημα που έχει ο κόσμος αφού τα φτιάχνουν εταιρείες φαντάζομαι.»

Σαν να μας λες ότι η τεχνολογική πρόοδος είναι μια αναπόφευκτη νομοτέλεια και είναι δεδομένο ότι όλοι θα την αποδέχονται ως έχει.Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι αγαπητέ. Η τεχνολογία λαμβάνει την ιστορική μορφή που έχει κάθε φορά επειδή συγκεκριμένοι άνθρωποι πήραν συγκεκριμένες αποφάσεις και έκαναν συγκεκριμένες επιλογές έναντι άλλων: Κράτη και εταιρείες επιλέγουν να χρηματοδοτήσουν συγκεκριμένες έρευνες σε συγκεκριμένα πεδία για την παραγωγή συγκεκριμένων αποτελεσμάτων, επιστήμονες δέχονται να υποτάξουν την έρευνά τους στα συμφέροντα που τους χρηματοδοτούν, εταιρείες επιλέγουν να κατασκευάσουν συγκεκριμένα προϊόντα βάσει αυτών των τεχνολογιών και καταναλωτές επιλέγουν να αποδεχτούν και να αγοράσουν συγκεκριμένα προϊόντα. Αν όλοι αυτοί είχαν πάρει άλλες αποφάσεις και είχαν κάνει άλλες επιλογές, θα είχε διαφορετικό περιεχόμενο και η τεχνολογική πρόοδος.

Συμβάινει τώρα η τεχνολογική πρόοδος, εκτός από ψυγεία και πλυντήρια, να παράγει και πυρηνικές βόμβες, πυρηνικά εργοστάσια, θαλάμους αερίων, κάμερες παρακολούθησης, δορυφόρους παρακολούθησης, εμφυτευόμενα μικροτσίπ, συσκευές νοητικής ανάγνωσης και νανοσυσκευές mRNA.

Και συμβαίνει να μην είμαστε όλοι άβουλοι παθητικοί καταναλωτές-θεατές. Κάποιοι αποδεχόμαστε μόνο τις τεχνολογίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις επιθυμίες μας και είμαστε εχθρικοί απέναντι στις τεχνολογίες οι οποίες βλάπτουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας. Και η τεχνολογία mRNA είναι μια από αυτές. Για περισσότερα για αυτή την τεχνολογία βλέπε, για παράδειγμα, εδώ: https://athens.indymedia.org/post/1616317/

Κλείνοντας, δεν με εκπλήσσει το γεγονός ότι δεν διάβασες προσεκτικά το αρχικό κείμενο. Εδώ κατάλαβες όλο τον Μαρξ με πέντε λεπτά διάβασμα, στον Μεριζιώτη θα κολλήσεις;

(σημ, του Γ.Μ τα μπολτ στο κείμενο είναι δικά μου)

**************************************

# ) Υποσημείωση: Το δικό μου σχόλιο δεν πρόλαβα να το κοπιάρω γιατί νόμιζα ότι δεν θα το διαγράψουν, δεν το πήγαν ούτε στα  Κρυμμένα  να το πάρω από εκεί. Επειδή ήμουν παλιά στη Διαχειριστική Ομάδα  (Δ. Ο Athens IMC ) του athens.indymedia.org (αποχώρισα το 2009) ξέρω πολύ καλά πως γίνετε αυτό,  δεν το μεταφέρεις στα κρυμμένα, απλά  ή το αγνοείς από την φόρμα δημοσίευσης  που διαχειρίζεσαι  και έτσι δεν δημοσιεύεται,  ή το διαγραφής και δεν φαίνεται οτι δημοσιεύτηκε πότε, φυσικά μπορείς να βλέπεις και την διεύθυνση IP του κάθε/μιας δημοσιευτή. Στην περίπτωση μου το σχόλιο μου δημοσιεύτηκε για δυο μέρες και μετά διαγράφτηκε.

 Δείτε και αυτό:

 Απόπειρα λογοκρισίας στο athens.indymedia.org: Η αθώα Νυχτερίδα

 

Φώτο στιγμιοτύπων απο την δημοσίευση


Firefox_Screenshot_2022-01-23T14-03-28.537Z

Firefox_Screenshot_2022-01-22T20-59-56.126Z

Firefox_Screenshot_2022-01-23T13-51-02.624Z

 

 https://avrakotos.files.wordpress.com/2022/01/firefox_screen-15.png

 

 https://avrakotos.files.wordpress.com/2022/01/firefox_screens16.png