Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

τέλος - χαιρετώ

Συζήτηση χρήστη:G.meriziotis

Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
Καλώς ήρθες!

G.meriziotis, καλώς όρισες στη Βικιπαίδεια! Αυτοί είναι μερικοί σύνδεσμοι που θα σου φανούν χρήσιμοι:
Οδηγός χρήσης κώδικα μορφοποίησης
Οδηγός χρήσης του οπτικού επεξεργαστή κειμένων
Μπορείς να υπογράφεις στις σελίδες συζήτησης γράφοντας ~~~~ ή πατώντας το κουμπί της υπογραφής (Signature button beta.png). Για οποιαδήποτε βοήθεια ή απορία, μπορείς να απευθυνθείς στην Αγορά. Καλή συνέχεια!  Nikosgranturismogt (συζήτηση) 19:18, 18 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
Κάνε τις επεξεργασίες σου και άσε τον Cinadon 36 στην απέξω. Πρώτα απ'όλα είναι άσχετος στα πάντα και κάνει λογοκλοπές και παραποίηση πηγών και δεύτερον δεν είναι αναρχικός. ΑΚΕΛ-ίστης φιλότουρκος είναι (ΚΚ Κύπρου), αλλά όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει.--79.130.12.83 10:55, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)




Φίλε δεν με πολύ ενδιαφέρει τη είναι ο καθένας ή ο Cinadon 36 , το φιλότουρκος αν το λες επικριτικά θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί και εγώ όντας διεθνιστής είμαι φίλος όλων των πατρίδων (μητρίδων θα έλεγα καλύτερα), εγώ είμαι ενάντια στα κράτη και τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ. Αυτό που εμένα με ενδιαφέρει είναι το λήμμα Αναρχισμός να βελτιωθεί. G.meriziotis

Πρόταση λήμματος για διαγραφή

Αγαπητέ G.meriziotis, το λήμμα Η ιστορία της μαύρης σημαίας που δημιούργησες (ή σε ενδιαφέρει) έχει προταθεί για γρήγορη διαγραφή για τον ακόλουθο λόγο: Προσωπικό δοκίμιο χρήστη, κείμενο χωρίς μορφή εγκυκλοπαιδικού λήμματος . Εάν είσαι σίγουρος ότι το λήμμα ακολουθεί την πολιτική και δεν περιλαμβάνεται στα κριτήρια γρήγορης διαγραφής, μπορείς να πεις τη γνώμη σου στη σελίδα συζήτησης του λήμματος. Πιθανόν να χρειάζεται να διαβάσεις την πολιτική εγκυκλοπαιδικότητας και τις σχετικές οδηγίες πριν σχηματίσεις άποψη. ——Το ρεμάλι της ελληνικής Βικιπαίδειας (συζήτηση) 13:08, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)

Πρόταση λήμματος για διαγραφή

Αγαπητέ G.meriziotis, το λήμμα Aναρχισμός μέσα και σκοποί που δημιούργησες (ή σε ενδιαφέρει) έχει προταθεί για γρήγορη διαγραφή για τον ακόλουθο λόγο: Προσωπικό δοκίμιο χρήστη -διακύρηξη, κείμενο χωρίς μορφή εγκυκλοπαιδικού λήμματος. Εάν είσαι σίγουρος ότι το λήμμα ακολουθεί την πολιτική και δεν περιλαμβάνεται στα κριτήρια γρήγορης διαγραφής, μπορείς να πεις τη γνώμη σου στη σελίδα συζήτησης του λήμματος. Πιθανόν να χρειάζεται να διαβάσεις την πολιτική της εγκυκλοπαιδικότητας ή τις σχετικές οδηγίες πριν σχηματίσεις άποψη. ——Το ρεμάλι της ελληνικής Βικιπαίδειας (συζήτηση) 13:10, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)

σχετικά με την πρόταση διαγραφής του λήμματος

Αγαπητέ ‪Chalk19‬ γράφεις:
"Αγαπητέ G.meriziotis, το λήμμα Η ιστορία της μαύρης σημαίας που δημιούργησες (ή σε ενδιαφέρει) έχει προταθεί για γρήγορη διαγραφή για τον ακόλουθο λόγο: Προσωπικό δοκίμιο χρήστη, κείμενο χωρίς μορφή εγκυκλοπαιδικού λήμματος . Εάν είσαι σίγουρος ότι το λήμμα ακολουθεί την πολιτική και δεν περιλαμβάνεται στα κριτήρια γρήγορης διαγραφής, μπορείς να πεις τη γνώμη σου στη σελίδα συζήτησης του λήμματος. Πιθανόν να χρειάζεται να διαβάσεις την πολιτική εγκυκλοπαιδικότητας και τις σχετικές οδηγίες πριν σχηματίσεις άποψη. ——Το ρεμάλι της ελληνικής Βικιπαίδειας (συζήτηση) 13:08, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)"
απαντώ:
1) στο λήμμα δεν έχω προλάβει να τελειώσω την βιβλιογραφία (ξεχωριστή από το κείμενο με λινκ)
2) μέσα στο κείμενο υπάρχει ενσωματωμένη μια μεγάλη βιβλιογραφία
3) που το είδες το προσωπικό ύφος;
Υγ1.την έχεις πέσει με πρόταση διαγραφής σε όλα τα λήμματα που επεξεργάζομαι, χωρίς να περιμένεις την βελτίωση τους. Δηλαδή δεν ισχύει αυτό;: " Βοηθήστε να βελτιωθεί το λήμμα Βρήκατε κάποιο σφάλμα ή παράλειψη; Μπορείτε να το αναφέρετε στη σελίδα συζήτησης για το λήμμα. Πρόταση για διόρθωση Αλλά να θυμάστε ότι μπορείτε να προχωρήσετε ο ίδιος στη διόρθωση των λαθών που βρήκατε, πατώντας "επεξεργασία" στην κορυφή της σελίδας (δείτε πως)."
Υγ2. το ξαναγράφω: Επειδή βλέπω, και σε αυτό το λήμμα αλλά και σε άλλες συζητήσεις κάποιοι/ος να αυτοχρίζονται θεματοφύλακες των αρχών και της δεοντολογίας της ΒΠ, τους τονίζω ότι όλοι εδώ έχουμε τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις, όλοι είμαστε εδώ μέσα ίσοι και δεν είναι κάποιοι/ος πιο ίσοι από τους ίσους, εκτός και είναι και δεν το ξέρω...
(ας μου απαντήσει κάποιος/α από την διαχειριστική ομάδα - κοινότητα της ΒΠ)
G.meriziotis 2/12/2018

τέλος - χαιρετώ

Μου την πέσατε ομαδικά; (ο Χρήστης:Ttzavaras, ο Χρήστης:CubicStar, ο FocalPoint, ο ‪Chalk19‬ κλπ),δεν ξέρω, και διαγράψατε ότι ανέβασα προτού το επεξεργαστώ, δεν μου δώσατε λίγο χρόνο.
Τι προτείνω τώρα :
1) να διαγράψετε όλες μου τις παρεμβάσεις στην ΒΠ και το λήμμα μαύρη σημαία.
Και αυτή : https://el.wikipedia.org{[1]
2) και την παρέμβαση μου στο λήμμα για την Έμμα Γκόλντμαν[2] όπου κάποιος/α είχε βάλει κάτω από την φώτο της Εμμας το τμήμα μιας σειράς λημμάτων το μαρξιστικό με το σφυροδρέπανο και όχι το αλφάδι, φυσικά το έβγαλα και έβαλα το αλφάδι, χωρίς να ντρέπεστε πρέπει να ξαναβάλετε το σήμα των εξουσιαστων κομμουνιστών - σταλινικών κλπ κάτω από την φώτο της αναρχικής Εμμας.
3) για το προσωπικό ύφος δεν θα κάτσω εδώ (χαμένος κόπος)να ποστάρω πόσα λήμματα έχουν αυτό που λέτε "προσωπικό ύφος

4) επίσης ζήτω να μπλοκαριστώ και να διαγράφω απο χρήστης (αν δεν το κάνετε εσείς θα το κάνω εγώ)

5) ο Cinadon36 που των έχετε μπλοκάρει μου έγραψε; “Μπορεί κάποιος να επιλέξει να μην ασχοληθεί με την ΒΠ καθόλου...” και
απάντησα:
“ επειδή όμως είμαι μέλος (και αυτό ούτε θέλω, ούτε μου δίνει κάποια προνόμια) της παγκόσμιας κοινότητας ελεύθερου λογισμικού ( το σχετικό λινκ με το κείμενο μου “Κομπιούτερ και Κοινοτισμός – Μέρος Πρώτο: Τι είναι το ελεύθερο λογισμικό”,[3] επίσης το διαγράψατε) διέπομαι με τις εξής αρχές – δεοντολογία.
Τα μέλη αυτών των κοινοτήτων διέπονται από τον κώδικα δεοντολογίας που σε γενικές γραμμές λέει:
«… Προς το συμφέρον της καλλιέργειας ενός ανοιχτού και φιλόξενου περιβάλλοντος, εμείς ως συνεισφέροντες και συντηρητές δεσμευόμαστε να κάνουμε τη συμμετοχή στο έργο μας και στην κοινότητά μας μια εμπειρία χωρίς παρενοχλήσεις για όλους ανεξάρτητα από την ηλικία, το μέγεθος του σώματος, την αναπηρία, την εθνικότητα, τα χαρακτηριστικά φύλου, την έκφραση, το επίπεδο εμπειρίας, την εκπαίδευση, την κοινωνικοοικονομική κατάσταση, την εθνικότητα, την προσωπική εμφάνιση, τη φυλή, τη θρησκεία ή τη σεξουαλική ταυτότητα και προσανατολισμό …»
Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας βασίζεται στον Contributor Covenant που δημιουργήθηκε από την υποστηρίκτρια του open source Coraline Ada Ehmke. Η Contributor Covenant είναι ιδιαιτέρως δημοφιλείς και χρησιμοποιείται ήδη ως ΚΔ σε πολλά open source projects, και τα  GNU/Linux.”
Νομίζω ότι έχει εγκατασταθεί στην ελληνική ΒΠ μια παρέα και κρίνει κατά το δοκούν, αυτό δεν θα το συζητήσω εδώ αλλά στα διεθνή open source φορά, γιατί βλέπω ότι το: " Βοηθήστε να βελτιωθεί το λήμμα. Βρήκατε κάποιο σφάλμα ή παράλειψη; Μπορείτε να το αναφέρετε στη σελίδα συζήτησης για το λήμμα.Πρόταση για διόρθωση. Αλλά να θυμάστε ότι μπορείτε να προχωρήσετε ο ίδιος στη διόρθωση των λαθών που βρήκατε, πατώντας "επεξεργασία" στην κορυφή της σελίδας (δείτε πως).Της ΒΠ" δεν ισχύει, ή δεν ισχύει για την περίπτωση μου. φισηκα απο την αλλη λετε οτι η ελληνικη ΒΠ εχει τα λιγοτερα λημματα

Υγ1. αγαπητέ Ttzavaras γράφεις: “Αυτός ο χρήστης είναι κατά της βίας και πιστεύει πως η βία είναι το τελευταίο καταφύγιο του ανίκανου” θα σου υπενθυμίσω αυτό - αν δεν το ξέρεις - “Η φτώχεια είναι η χειρότερη μορφή βίας” (Μαχάτμα Γκάντι) και πρέπει να ξέρεις ότι ο Γκάντι είναι ο δημιουργός του κινήματος της μη βίας. Επίσης μια και είσαι γεωλόγος θα ξέρεις από βια (γεωλογική, συμπαντική κλπ)

Υγ2. αυτή τη στιγμή δουλεύω με το Debian[4] και δεν ξέρω αν τους θίγω.Φυσικά από την άλλη λέτε ότι η ελληνική ΒΠ έχει τα λιγότερα λήμματα και εσείς διώχνετε κόσμο, έχοντας κάνει την ΒΠ όχι δημόσια διαδικτυακή σφαίρα άλλα σπίτι σας.
χαιρετώ.
Γιώργος Μεριζιώτης
G.meriziotis 2/11/2018 


G.meriziotis 2/11/2018
Παρακαλώ να διαβάσετε τους κανόνες της Βικιπαίδειας για το περιεχόμενο, το ύφος και την προέλευση του περιεχομένου της. Δεν έχει σκοπό να σας εμποδίσει κανένας, αλλά να σας ενημερώσει για τους κανόνες. --cubic[*]star 20:14, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Είδατε σε κάποιο σημείο να συμβαίνει στη Βικιπαίδεια κάτι που δεν συνάδει με αυτά που γράφετε πιο πάνω (αναφέρομαι στο σημείο της κοινότητας ανοιχτού λογισμικού «… Προς το συμφέρον της καλλιέργειας ενός ανοιχτού και φιλόξενου περιβάλλοντος...); Η βικιπαίδεια έχει ανοικτό περιεχόμενο, ως ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια, αλλά είναι, πρωτίστως, εγκυκλοπαίδεια και οφείλει να διέπεται από κάποιους κανόνες, τόσο ως προς το περιεχόμενό της όσο και ως προς τον τρόπο συγγραφής της. Οι κανόνες αυτοί θεσπίστηκαν αρχικά από τον ιδρυτή της, αλλά σταδιακά, με την πάροδο του χρόνου, τις εμπειρίες και τις υποδείξεις των χρηστών της, οι κανόνες αυτοί προσαρμόζονται στη σύγχρονη πραγματικότητα. Και όσοι συνεισφέρουμε εδώ, τηρούμε αυτούς τους κανόνες. Είναι όπως σε έναν αγώνα μπάσκετ: Σεβόμαστε, π.χ., τον κανονισμό που λέει "αν κάποιος κάνει πάνω από 3 βήματα με τη μπάλα στα χέρια, τότε είναι παράβαση (βήματα)". Μπορεί ένας παίκτης, ένας προπονητής, μια ομάδα να παίξει μπάσκετ λέγοντας "δεν συμφωνούμε με τον κανονισμό βήματα"; Είναι ακριβώς το ίδιο κι εδώ. Προβληματιστείτε λίγο με όσα ίσως είχατε την καλωσύνη να διαβάσετε, και θα αντιληφθείτε ότι κανείς δεν θέλει να διώξει κανέναν, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί με τις προσωπικές του απόψεις. Αυτές, όμως, δεν είναι δυνατόν να έχουν θέση σε κανένα λήμμα της Βικιπαίδειας, η οποία ζητά από τους χρήστες της να γράφουν "υπό ουδέτερη οπτική γωνία". --[[Χρήστης:|Ttzavaras]]συζήτηση 20:53, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)


Αυτό λέω και εγώ, έχω παραβιάσει όλους τον κώδικα δεοντολογίας της ΒΠ γιαυτό διαγράψτε τα όλα, δεν θα ξανά απαντήσω, από την στιγμή που δεν μου δώσατε χρόνο για επεξεργασία των λημμάτων. Δεν θα ξανά απαντήσω γιατί συχαίνομαι της συζήτησης και τα social media τύπου Facebook.
G.meriziotis 2/11/2018

Ttzavaras στην αρχή δεν φαίνονταν τώρα είδα το υπόλοιπο της παρέμβασης σου, και σε κάποιο σημείο γράφεις: "Προβληματιστείτε λίγο με όσα ίσως είχατε την καλωσύνη να διαβάσετε, και θα αντιληφθείτε ότι κανείς δεν θέλει να διώξει κανέναν, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί με τις προσωπικές του απόψεις. Αυτές, όμως, δεν είναι δυνατόν να έχουν θέση σε κανένα λήμμα της Βικιπαίδειας, η οποία ζητά από τους χρήστες της να γράφουν "υπό ουδέτερη οπτική γωνία".
για να δούμε αυτά είναι ουδέτερη οπτική γωνία" από το λήμμα Αναρχισμός:[5] " Οι αναρχικοί απορρίπτουν όλες τις μορφές κοινοβουλευτικής πολιτικής δράσης ως ανούσιες " τι πάει να πει ανούσιες;αυτό ειναι ευτελισμός της αναρχικής πολιτικής φιλοσοφίας.
άλλο " "Ο όρος αναρχισμός αρχικά είχε αρνητική έννοια, διότι αναρχία στην καθομιλουμένη συνήθως σήμαινε χάος κοινωνικό, πολιτικό και όχι μόνο. Δήλωνε δηλαδή την αταξία ή υπήρχαν φορές που ταυτιζόταν με αντικαθεστωτικές βομβιστικές ενέργειες οι οποίες χαρακτηρίζονταν τρομοκρατικές". τι παει να πει αυτο; γιατι δεν γράφει μονο για την βια.
άλλο " Ο Μπακούνιν, ο Κροπότκιν και ο Ερρίκο Μαλατέστα εκπροσωπούσαν μία μερίδα του κλασικού αναρχικού κινήματος, η οποία περί τα τέλη του 19ου αιώνα ενέκρινε βίαιους τύπους μεμονωμένου και ατομικού ακτιβισμού (κυμαινόμενους από ληστείες τραπεζών μέχρι πολιτικές δολοφονίες)" που το είδατε αυτά; έχει και άλλα. έχω γράψει στην συζήτηση σε αυτού το λήμματος πήγαινε/τε να δεις.[6]
Επίσης είναι ουδετερότητα κάτω από την φωτογραφία της Έμμα Γκόλντμαν να υπάρχει το σφυροδρέπανο; αν εγώ κάτω από την φώτο του Λενιν[7] έβαζα το αλφάδι θα ήταν ουδετερότητα η βανδαλισμος;[8]
εκτός από την Τοπικοποίηση τα αλλά που ανάρτησα είχαν να κάνουν με τον Αναρχισμό σαν βελτίωση, και επειδή σε βλέπω δογματικό νεοφιλιλε δείτε σχετικά με την βια ενα μη ουδέτερο και ψεύτικο κείμενο (δικό μου).
{...} Όσο για την βια των αναρχικών που πολλά λέγονται και γράφονται από τους συντηρητικούς που «καταδικάζουν την βια από όπου και αν προέρχεται», επειδή πολλοί από αυτούς/ες είναι και χριστιανοί θα τους πω αυτό που είπε ο Ιησούς ο Ναζωραίος “ … ὁ ἀναμάρτητος πρῶτος τόν λίθον βαλέτω …”, εμείς οι αναρχικοί δεν πολεμάμε τους ανθρώπους άλλα τις νοοτροπίες και τους θεσμούς. Ο αναρχικός (και καθόλου ειρηνιστής) Ερίκο Μαλατέστα (1853-1932) έλεγε “… αν, προκειμένου να νικήσουμε, θα ‘πρεπε να στήσουμε κρεμάλες στις πλατείες, θα προτιμούσα να χάσουμε …”, επισης ο ιδιος έγαφε: “… όταν χτυπάμε την τωρινή κοινωνία, αντιπαραθέτουμε στην ατομιστική αστική ηθική την ηθική της αλληλεγγύης …”.
Αντιθέτως οι δικοί σας πνευματικοί και ιδεολογικοί- πολιτικοί πρόγονοι σας (και αρκετοί νυν – σύγχρονοι – μην ξεχνιόμαστε) έχουν χρησιμοποιήσει συστηματικά τη μαζική βια και τρομοκρατία είτε μέσω του κράτους, είτε ιδιωτικά. Οι θρησκευτικοί προγονοί σας χριστιανοί, μουσουλμάνοι, ιουδαίοι, ινδουιστές, κομφουκιανοί κλπ, αλλά και οι πολιτικοί κοσμικοί πρόγονοι σας αυτοκρατορικοί, μοναρχικοί, αποικιοκράτες, φασίστες- ναζί, δεξιοί δημοκράτες, αριστεροί σταλινικοί/μπολσεβίκοι και πάσης φύσεως εθνικιστές έξ ονόματι της δοξασίας ή της ιδεολογίας και των συμφερόντων τους, έχουν προβεί σε μαζικές σφαγές, εξανδραποδισμούς, ακόμα και γενοκτονίες. Όχι μόνο μέσα από κατακτητικούς πολέμους αλλά και στο εσωτερικό των χωρών τους, στους ίδιους τους λαούς τους. Όλους αυτούς και εσάς σας ενώνει το αρχαίο αλλά και μακιαβελικό αξίωμα «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα».
Οι αναρχικοί μέσα στο βάθος της ιστορίας τους πολέμησαν σφοδρά το αξίωμα «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», δεν αγίασαν ούτε τον σκοπό, ούτε τα μέσα, δεν έχουν κάνει μαζικές σφαγές και εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, εχουν συμμετέχει σε κοινωνικές εξεγέρσεις και επαναστάσεις, έχουν συμμετέχει σε εμφύλιους κοινωνικούς απελευθερωτικούς πολέμους, έχουν εκτελέσει μερικούς μισάνθρωπος εξουσιομανείς, και εργοδοτικά καθάρματα (και τον Χίτλερ αν μπορούσαμε θα τον εκτελούσαμε χωρίς κανέναν ενδοιασμό) γιαυτό στο περί βίας και τρομοκρατιας των αναρχικών σας το επιστέφω με αυτό το – ανεπανάληπτο – που είπε ο Ιησούς «… Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί…»
Επανερχόμενοι στο ζήτημα των μέσων και σκοπών ισχυριζόμαστε ότι: ένας αναρχικός δεν μπορεί να βάλει βόμβα στο μετρό ή σε μια πλατεία που θα έχει σαν αποτέλεσμα να σκοτωθούν εκατοντάδες ανυποψίαστοι άνθρωποι, ένας αναρχικός δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει βασανιστήρια για να αποσπάσει πληροφορίες από τον εχθρό, μια αναρχική/αναρχικός δεν μπορεί να συμμετέχει στον πλειστηριασμό ενός σπιτιού από κατάσχεση όπως και δεν μπορεί να είναι εργοδότης κλπ .
Όπως λέει ο σύντροφος Στιούαρτ Κρίστι « Ένας αναρχικός δεν μπορεί να εγκληματεί ενάντια στην κοινωνία. Αυτό μπορεί να το ισχυρισθεί κανείς με δογματική βεβαιότητα διότι ένας άνθρωπος ένοχος για βιασμό, αντικοινωνικό φόνο, εκμετάλ­λευση, πάθος να κυβερνά, ή για άσκηση εξωτερικού καταναγκασμού πάνω σε άλλους ανθρώπους, αυτομάτως δεν μπορεί πλέον να είναι αναρχικός, όπως δεν μπορεί να είναι χορτοφάγος αυτός που τρώει χοιρινές μπριζόλες, ροστ-μπιφ ή κοκκινιστό αρνί. Το ζήτημα δεν είναι κατά πόσο ένα άτομο κατανοεί την τάδε ή την δείνα ιδεολογία, ή υποστηρίζει την τάδε ή την δείνα οργάνωση, αλλά κατά πόσο είναι αυτό που πρεσβεύει ότι είναι. Να προσθέσουμε ότι τα διαχωριστικά όρια μεταξύ εξουσιαστή και ελευθεριακού πουθενά δεν διακρίνονται καθαρότερα απ’ ό,τι στο έγκλημα.
Ένας αναρχικός συχνότατα στιγματίζεται σαν εγκληματίας από το κράτος, ή μπορεί να αναμειχθεί σε δραστηριότητες που αντιστρα­τεύονται τα συμφέροντα του κράτους. Η αναρχική φιλοσοφία είναι από την φύση της εχθρός του κράτους. Ως εκ τούτου, είναι πολύ πιθανό ένας αναρχικός να αναμειχθεί σε παράνομες δραστηριότητες, ποτέ όμως σε αντικοινωνικές» .{...} (1980[9]
υγ. άμα είσαι σωστός με την δεοντολογία της ΒΠ πρέπει να διαγράψει το παραπάνω αποσπασματα,και δεν θα κάνεις λογοκρισία, γιατί προέχουν όλες αυτές οι κυρίαρχες αντιλήψεις, οι τόσο αθώες ουδέτερες και ενάντια στην βια, γιατί αυτά που γράφω είναι ψέματα και σκέτη προπαγάνδα: "Αντιθέτως οι δικοί σας πνευματικοί και ιδεολογικοί- πολιτικοί πρόγονοι σας (και αρκετοί νυν – σύγχρονοι – μην ξεχνιόμαστε) έχουν χρησιμοποιήσει συστηματικά τη μαζική βια και τρομοκρατία είτε μέσω του κράτους, είτε ιδιωτικά. Οι θρησκευτικοί προγονοί σας χριστιανοί, μουσουλμάνοι, ιουδαίοι, ινδουιστές, κομφουκιανοί κλπ, αλλά και οι πολιτικοί κοσμικοί πρόγονοι σας αυτοκρατορικοί, μοναρχικοί, αποικιοκράτες, φασίστες- ναζί, δεξιοί δημοκράτες, αριστεροί σταλινικοί/μπολσεβίκοι και πάσης φύσεως εθνικιστές έξ ονόματι της δοξασίας ή της ιδεολογίας και των συμφερόντων τους, έχουν προβεί σε μαζικές σφαγές, εξανδραποδισμούς, ακόμα και γενοκτονίες. Όχι μόνο μέσα από κατακτητικούς πολέμους αλλά και στο εσωτερικό των χωρών τους, στους ίδιους τους λαούς τους. Όλους αυτούς και εσάς σας ενώνει το αρχαίο αλλά και μακιαβελικό αξίωμα «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»".
Ο Ιησούς είπε: Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί (αυτό δεν απευθύνεται σε σένα αλλά γενικά). 
G.meriziotis 2/11/2018