Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

τέλος - χαιρετώ 1

Βικιπαίδεια:Αγορά

Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
Ο Περικλής αγορεύων στην Πνύκα
Οι αρχαίοι Έλληνες για να καλύψουν τις επικοινωνιακές και κοινωνικές τους ανάγκες, συνήθιζαν να συναντιούνται σ' ένα μέρος της πόλης που του είχαν αποδώσει την ονομασία Αγορά, δηλαδή τόπος συνάθροισης. Παρόλο που στην Αγορά πραγματοποιούνταν αγοραπωλησίες, εξού και η σύγχρονη σημασία της λέξης, ήταν κυρίως το μέρος όπου οι πολίτες συζητούσαν, έκαναν καινούργιες γνωριμίες, μελετούσαν, μηχανεύονταν και δημιουργούσαν.



Έτσι και εμείς, οι χρήστες της ελληνικής Βικιπαίδειας, διαθέτουμε για την κοινότητα μια ψηφιακή Αγορά ώστε να μπορούμε ευκολότερα να συζητάμε, να ενημερωνόμαστε, να συνεννοούμαστε και να γνωριζόμαστε μεταξύ μας! Οι δείκτες με τα χρήσιμα, από κάτω, μας μεταφέρουν σε διάφορους χώρους συζήτησης, ανακοινώσεων, βοήθειας, πληροφοριών και σε οτιδήποτε άλλο χρειάζεται και αφορά τη Βικιπαίδεια. Όσοι και όσες θέλουν να προσθέσουν και να διαμορφώσουν αυτόν τον χώρο είναι ευπρόσδεκτοι και παροτρύνονται να το κάνουν.


Αρχεία παλαιότερων συζητήσεων: 2004 · 2005 · 2006 · 2007 · 2008 · 2009 · 2010 · 2011 · 2012 · 2013 · 2014 · 2015 · 2016 · 2017 · 2018

Χρήσιμα: Ανακοινώσεις · Συμμετοχή · Πολιτική · Σελίδες για διαγραφή · Προβλήματα πνευματικών δικαιωμάτων · Σημειωματάριο διαχειριστών · Βοήθεια
Ανακοινώσεις

Βικι εν ελληνιστί... ο ευρών αμειφθήσεται

Βικιβλία, Βικιθήκη, Βικιθήκη, Βικιεπιστήμιο, Βικινέα, Βικιφθέγματα... γνωστές ακούγονται, σωστά; Είναι οι ονομασίες των αδελφών εγχειρημάτων της βικιπαίδειας που κυριολεκτικά "ρημάζουν" και είναι αφημένα στην τύχη τους. Πρωτοσέλιδο βικινέων "Καταδίκη της Βορείου Κορέας από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - 16 Σεπτεμβρίου 2017" και εδώ θα ταίριαζε το a sentence is worth... a thousand words. Κυριολεκτικά εγχειρήματα αφημένα στην τύχη τους που κάποτε υπήρχε τρελό ενδιαφέρον και μόχθος γι αυτά και τώρα δεν υπάρχει ούτε μία επεξεργασία στις πρόσφατες αλλαγές εκτός και αν το αυτόματο ρομπότ αφήσει κάποιο μήνυμα ή υπάρξει κάποιος χαζοβανδαλισμός ή πειραματισμός από κάποιο βαριεστημένο που κανένας δε θα την αναιρέσει πόσο μάλλον εάν πρόκειται για επίμονο βάνδαλο για να το φράξει. Παρακαλείσθε να συμμετέχετε στα εγχειρήματά μας. Βικιεπιστήμιο, Βικινέα, Βικιβιβλία, Βικιφθέγματα τα εγχειρήματα που μας χρειάζονται, τα υπόλοιπα βρίσκονται στο τέλος της κεντρικής σελίδας. Ο εθελοντισμός δε θα πρέπει να περιορίζεται μόνο στη βικιπαίδεια! Ο τίτλος είναι επί τούτω έτσι για να προκαλέσει το δέλεαρ.--Βικιβικυ (συζήτηση) 23:55, 30 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
@Βικιβικυ:. Έχεις μεγάλο δίκιο, υπάρχουν μεγάλα κενά και ανενεργία σε πολλά ελληνικά βικιεγχειρήματα. Στα Βικινέα για παράδειγμα από τις 30 Σεπτεμβρίου 2017 έχει αφεθεί στη τύχη του, αφού και ο τελευταίος χρήστης αποχώρησε. Γι'αυτό θα έπρεπε όντως, να υπάρξει κάποια εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τα εγχειρήματα αυτά. Όμως, υπάρχει και το καλό ότι είμαστε ή μικρότερη γλώσσα σε αριθμό λημμάτων που έχει όλα τα εγχειρήματα. Ευχαριστούμε πάντως για την ιδέα σου. Καλό βράδυ και καλό μήνα. Nikosgranturismogt (συζήτηση) 00:03, 1 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Χαίρομαι που υπήρξε ευαισθητοποίηση. Τα εγχειρήματα αργοπεθαίνουν και πρέπει να κάνουμε κάτι, ίσως κάποιο μπάνερ ή ένας διαγωνισμός. Ίσως η αιτία της εγκατάλειψης των εγχειρημάτων να είναι διότι εκτός από τη Βικιπαίδεια και το Βικιλεξικό, που αν υπάρχει αντίστοιχη σελίδα σε αυτά εμφανίζονται πρώτα στην Google, δεν είναι ευρέως διαδεδομένα στο ελληνόφωνο κοινό. Μία εκστρατεία όπως προβολή αυτών στην τηλεόραση όπως κάτι αντίστοιχο που είχε γίνει το 2008 στη ΝΕΤ ή ο κ.Σταμπούλης που παρουσίαζε τη Βικιπαίδεια στα κανάλια της περιφέρειας ίσως βοηθούσε κάπως την ανάδειξή τους. Και χρόνια πολλά στη Βικιπαίδεια σήμερα που γιορτάζει τα 16 της χρόνια!--Βικιβικυ (συζήτηση) 10:42, 1 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Χρόνια πολλά στη Βικιπαίδεια! Κατά την άποψή μου θα έπρεπε να το δουν και οι διαχειριστές, ώστε να τοποθετήσουν κάποιο μπάνερ στο πάνω μέρος της Βικιπαίδειας προσκαλώντας τη κοινότητα να συνεισφέρει σε αυτά τα εγχειρήματα. Nikosgranturismogt (συζήτηση) 10:51, 1 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Συμφωνώ. Ας ακούσουμε κι άλλες γνώμες.--Βικιβικυ (συζήτηση) 11:22, 1 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Δυστυχώς δεν είναι πολλοί οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες για να καλύψουν τόσες ανάγκες, ούτε καν στη Βικιπαίδεια--Kalogeropoulos (συζήτηση) 12:14, 1 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Επίσης, παρά το ότι υπάρχει απουσία ενεργών χρηστών και στη ΒΠ, έχουμε 938 ενεργούς χρήστες, περισσότερους από κάθε κοντινή Βικιπαίδεια (εκτός από τα Ταϊλανδέζικα, Χίντι και πολύ πιο κάτω τα Βεγγαλικά). Όμως, αξίζει να αναφερθεί ότι σήμερα υπάρχει μειωμένη δραστηριότητα και λιγότερα λήμματα τελευταία. Nikosgranturismogt (συζήτηση) 12:51, 1 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Είναι χαρακτηριστικό νομίζω, της ελληνικής νοοτροπίας. Υπάρχουν χιλιάδες μπλογκ και ιστοσελίδες που ο καθένας γράφει μόνος του, θέματα που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν εδώ. Αλλά, προτιμάμε μια ιστοσελίδα δική μας, και που πολλές φορές θα αντιγράφουμε τη βικιπαιδεία, αντί να προσφέρουμε ανώνυμα εδώ. Όπως και να έχει, ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ (Dor-astra (συζήτηση) 15:13, 1 Δεκεμβρίου 2018 (UTC))
"Εν ελληνιστί" (sic) ; !!! ——Το ρεμάλι της ελληνικής Βικιπαίδειας (συζήτηση) 15:25, 1 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)

Κλείσιμο συζήτησης από εμπλεκόμενο διαχειριστή

Είθισται στη ΒΠ να κλείνει συζητήσεις ή να επιβάλλει φραγές ένας μη εμπλεκόμενος σε μια κατάσταση διαχειριστής. Ωστόσο, μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: είναι σε κάποια πολιτική γραμμένο αυτό; Δηλαδή, είναι θεμιτό με βάση την πολιτική ένας διαχειριστής να κλείσει μια συζήτηση για επιβολή μόνιμης φραγής, για διαγραφή λήμματος, για αξιόλογο ή για κατάργηση αξιόλογου κτλ στην οποία ο ίδιος συμμετέχει; Δεν ρωτάω αν είναι ηθικά σωστό ή λανθασμένο (παρακαλώ μην απαντήσετε με βάση την ηθική). Ρωτάω αν επιτρέπεται (ή αν δεν απαγορεύεται) με βάση την πολιτική να μπορεί ένας διαχειριστής να κλείσει συζήτηση στην οποία ο ίδιος έχει εκφράσει άποψη είτε υπέρ είτε κατά.
Φυσικά, η απάντηση στην ερώτηση μου μπορεί να εξαρτάται και από την έννοια του "εμπλεκόμενου". Δηλαδή, αν ένας διαχειριστής έχει διαφωνία-διαμάχη με ένα χρήστη, τότε σαφώς και είναι εμπλεκόμενος. Αν όμως απλά εκφράσει άποψη υπέρ ή κατά σε μια πρόταση, θεωρείται εμπλεκόμενος ή όχι;
Xaris333 (συζήτηση) 15:02, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
Το πρόβλημα είναι ότι στην Β.Π οι διαχειριστές μέσω της αδράνειας κωλυσιεργούν επίτηδες και εκδικητικά. Ως εκ τούτου, κάλλιο εμπλεκόμενος και με ενέργειες -με τη βάσανο να κριθεί για αυτές-, παρά διαχειριστής που δε πράττει καθόλου. Αντικαθεστωτικός (συζήτηση) 16:52, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
Xaris333 δεν έδειξες αντίστοιχη ευαισθησία στις απόπειρες να μη κλείσει η δική μου συζήτηση φραγής που καταχρηστικά επανήλθε από γνωστό διαχειριστή. Πάλι επιλεκτικά; Glucken123 (συζήτηση) 17:16, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)

Έκανα μια ερώτηση χωρίς να παραθέσω κανένα παράδειγμα, χωρίς να επιτεθώ σε κανένα, χωρίς, χωρίς... Παρακαλώ απαντήστε στην ερώτηση όσοι γνωρίζετε. Δεν ρώτησα κανενός την προσωπική άποψη. Ρώτησα τι λένε οι πολιτικές. Ρε παιδί μου πώς κατάντησε έτσι η Βικιπαίδεια;... Xaris333 (συζήτηση) 17:58, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
Το κλείσιμο συζήτησης πρέπει να γίνεται από μη εμπλεκόμενο διαχειριστή. --Focal Point 22:20, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
Βικιπαίδεια:Διαχειριστές#Εμπλεκόμενοι διαχειριστές --Focal Point 22:23, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
Εμπλεκόμενος θεωρείται και κάποιος διαχειριστής που απλά εξέφρασε μια άποψη είτε υπέρ είτε κατά; Xaris333 (συζήτηση) 22:46, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
Κατά την άποψή μου, ναι. Πώς αλλιώς θα μπορούσε να εμπλακεί, δηλαδή; Εκτός αν εννοείς τον χρήστη που υπέβαλε την προς συζήτηση άποψη. --Ttzavarasσυζήτηση 19:20, 26 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
Και τι γίνεται αν κλείσει ένας εμπλεκόμενος διαχειριστής μια συζήτηση; α) Τι γίνεται με τη συζήτηση/πρόταση; Ξανά ανοίγει από μη εμπλεκόμενο διαχειριστή; β) Τι συμβαίνει με τον εμπλεκόμενο διαχειριστή που έκλεισε τη συζήτηση/πρόταση; Υπάρχει απλά θέμα ηθικής τάξης; Xaris333 (συζήτηση) 19:35, 26 Νοεμβρίου 2018 (UTC)
Xaris333, κατά την άποψή μου, το κλείσιμο συζήτησης είναι σαφέστατο θέμα ηθικής τάξης, με εξαίρεση περίπτωση που αναφέρει η πολιτική, ότι δηλαδή «Στις περιπτώσεις που είναι απλές (π.χ. κραυγαλέοι βανδαλισμοί), η κοινότητα έχει επικυρώσει ιστορικά την προφανή ενέργεια του κάθε διαχειριστή - ακόμα κι αν είναι εμπλεκόμενος - με βάση το ότι κάθε λογικός διαχειριστής θα είχε κατά πάσα πιθανότητα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα.». Όταν αυτό δεν ισχύει, δηλαδή αν θεωρείται ότι ένας άλλος διαχειριστής θα είχε καταλήξει σε άλλο συμπέρασμα, τότε η πράξη αυτή εμπίπτει «στην απαγόρευση για τους εμπλεκόμενους συντάκτες που χρησιμοποιούν διαχειριστικές ενέργειες» και είναι κατακριτέα, είναι μια από τις αιτίες για παραπομπή του διαχειριστή για αφαίρεση δικαιωμάτων και τέλος είναι λόγος αναστροφής της όποιας απόφασης. --Focal Point 11:33, 1 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)

Ενικός και πληθυντικός

Δημιούργησα το λήμμα Δήμοι της Κυπριακής Δημοκρατίας, το οποίο σύνδεσα με το σχετικό αντικείμενο στα Wikidata. Το αντικείμενο στα Wikidata προϋπήρχε με την ελληνική ετικέτα Δήμος της Κύπρου. Αυτό εμφανίζει στο κουτί πληροφοριών στα λήμματα. Π.χ. Δήμος Λεμεσού. Αν αλλάξω την ετικέτα με βάση την ονομασία του λήμματος θα εμφανίζει Δήμοι και όχι Δήμος. Που είναι λάθος. Μπορώ φυσικά να γράψω Δήμος της Κύπρου χειροκίνητα στα 39 λήμματα που αφορά. Ωστόσο, έχει κάποιος άλλος κάποια άλλη ιδέα για έτσι περιπτώσεις; (Μετά θα ακολουθήσουν και οι κοινότητες που είναι πάρα πολλές). Xaris333 (συζήτηση) 11:00, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Κατά το μέρος που το λήμμα Δήμοι της Κυπριακής Δημοκρατίας περιγράφει τη διοικτική διαίρεση της Κυπριακής Δημοκρατίας, η θέση του είναι στη σχετική ενότητα του λήμματος Διοικητική διαίρεση της Κύπρου. Και η απαρίθμηση των δήμων να γίνται στο λήμμα Κατάλογος Δήμων της Κυπριακής Δημοκρατίας το οποίο στα wikidata να συνδεθεί με αντικείμενο με instance of d:Q13406463.
Επιπλέον, στο πρότυπο {{Διοικητική Διαίρεση (Κύπρος)}} η εμφάνιση της παραμέτρου τύπος διοικητικής διαίρεσης είναι πλεονασμός. Η πληροφορία για τον τύπο υπάρχει ήδη στον τίτλο του λήμματος. Και η ανάγκη για σύνδεση με τα σχετικά λήμματα υπερκαλύπτεται από το σχετικό πλαίσιο πλοήγησης και την κατηγοριοποίηση του λήμματος P.a.a (συζήτηση) 13:20, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Ας είμαστε λίγο προσεκτικοί. Δεν έχουν όλοι οι δήμοι στον τίτλο του λήμματος τη λέξη Δήμος. Π.χ. Άγιος Αθανάσιος Λεμεσού. Μόνο οι 7 από τους 39 έχουν τη λέξη Δήμος. Θεωρώ χρήσιμο τον τύπο της διοικητικής διαίρεσης. Xaris333 (συζήτηση) 13:26, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Αν ο λόγος ύπαρξης του τύπου διοικητικής διαίρεσης στο πλαίσιο πληροφοριών είναι η απουσία ομοιοτυπίας στους τίτλους των λημμάτων των δήμων, ίσως να ήταν καλύτερα αντί για το σύμπτωμα να εξετάσουμε την αιτία του προβλήματος. Για τη Λεμεσό υπάρχουν δύο λήμματα, ένα για την πόλη και ένα για τον δήμο. Για τον Άγιο Αθανάσιο μόνο ένα. Αυτό το ένα είναι μόνο για τον δήμο, μόνο για την πόλη ή και για το τα δύο; Για τη Βικιπαίδεια δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Για τα Wikidata όμως έχει μεγάλη. P.a.a (συζήτηση) 15:18, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Για τον Άγιο Αθανάσιο είναι και για τα δύο. Στα Wikidata το είχα κάνει θέμα και δεν νομίζω η συζήτηση δεν κατέληξε κάπου. d:Wikidata:Project chat/Archive/2018/09#Ιnception of a municipality. Πάντως εγώ είμαι πρόθυμος να έχω δημιουργήσω αντικείμενα στα Wikidata (και λήμματα στη ΒΠ) σχετικά με τον Δήμο και σχετικά με την περιοχή. Στην Κύπρο ταυτίζονται, εδώ είναι το θέμα. Στην Ελλάδα όχι ακριβώς. Οπόταν αν θέλουμε να έχουμε ένα λήμμα για Άγιος Αθανάσιος Λεμεσού που θα αφορά τη γεωγραφική περιοχή και ένα λήμμα για τον Δήμος Αγίου Αθανασίου Λεμεσού που θα αφορά τον δήμο, ευχαρίστως θα τα δημιουργήσω. Ωστόσο, νομίζω κάτι τέτοιο συζητήθηκε παλιά και δεν έτυχε αποδοχής από την κοινότητα εδώ. (Για τη Λεμεσό: το ένα λήμμα αφορά την πόλη και το άλλο τον δήμο. Η πόλη εκτείνεται σε μεγαλύτερη έκταση από ότι ο δήμος. Επιπλέον, η πόλη δεν είναι διοικητική διαίρεση ενώ ο δήμος είναι.) Xaris333 (συζήτηση) 15:47, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)

Διαφωνώ ότι πρέπει να υπάρχει μόνο ένα λήμμα, το Διοικητική διαίρεση της Κύπρου. Στο λήμμα των δήμων περιγράφεται το ιστορικό και οι αρμοδιότητες τους. Και δίνονται οι δήμοι. Ομοίως για την Ελλάδα υπάρχουν:
Δεν κατανοώ γιατί πάντα όταν κάνω κάτι αντίστοιχο για την Κύπρο να υπάρχουν τέτοιες αντιδράσεις. Τόσο πολύ υποτιμάτε τη χώρα μας; Ότι διάρθρωση ακολουθείται στην Ελλάδα, ακολουθείται και στην Κύπρο. Πάντα ελέγχω τι κάνουμε με άλλες χώρες πριν δημιουργήσω τα σχετικά λήμματα. Xaris333 (συζήτηση) 13:32, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Τέλος το λήμμα Δήμοι της Κυπριακής Δημοκρατίας δεν είναι κατάλογος. Ασχολείται με το ιστορικό και το τι είναι ο κυπριακός δήμος. Και μόνο στο τέλος υπάρχει ένας πίνακας με τους δήμους της Κύπρου. Φυσικά, μπορεί να γίνει δύο λήμματα όπως Δήμοι της Ελλάδας και Κατάλογος δήμων της Ελλάδας. Προσωπικά θεωρώ ότι ένα λήμμα πρέπει να υπάρχει και για Ελλάδα και για Κύπρο. Xaris333 (συζήτηση) 13:34, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Αν το ζήτημα είναι ο αριθμός των λημμάτων που αφορούν τη διοικητική διαίρεση της Κύπρου πιστεύω πως πρέπει να ισχύσει ότι και στην αντίστοιχη διοικητική διαίρεση της Ελλάδας (εφόσον αυτό είναι δυνατό). Pavlos1988 (συζήτηση) 13:45, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Η Διοικητική διαίρεση της Ελλάδας είναι κατάλογος. Η Διοικητική διαίρεση της Κύπρου είναι κανονικό λήμμα, και δεν βλέοω για ποιο λόγο το περιεχόμενο του λήμματος Δήμοι της Κυπριακής Δημοκρατίας δεν υπάγεται σε αυτο. Το ίδιο θα έλεγα και για Δήμους της Ελλάδας, αλλά όπως είπα στην παρούσα μορφή της η Διοικητική διαίρεση της Ελλάδας είναι κατάλογος. Άρα πρέπει προηγουμένως να γίνει κανονικό λήμμα, όπως είναι η Διοικητική διαίρεση της Κύπρου, και τότε να ενσωματώσει τους Δήμους της Ελλάδας.
Τέλος, όταν ζητάς να κατατεθούν ιδέες για ένα ζήτημα, το να χαρακτηρίζεις αντιδράσεις εκείνες τις ιδέες που σου φαίνονται λανθασμένες ή άστοχες, ίσως να είναι λίγο εγωκεντρικό P.a.a (συζήτηση) 15:18, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Άλλο πράγμα ρώτησα και άλλο απάντησες. Πήγες αλλού το θέμα. Επιπλέον, δεν έψαξες προσεκτικά το θέμα επειδή θα έβλεπες ότι τα πλείστα λήμματα δεν έχουν τη λέξη Δήμος στον τίτλο... Αν το θέμα σου είναι η Διοικητική διαίρεση της Κύπρου που δεν είναι κατάλογος, τότε μπορεί να γίνει κατάλογος. Ομοιόμορφη αντιμετώπιση των χωρών. Το τσουβάλιασμα όμως του ιστορικού επαρχιών, δήμων και κοινοτήτων σε ένα μόνο λήμμα είναι πολύ άσχημη ιδέα. Xaris333 (συζήτηση) 15:38, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)


Ξεχωριστά λήμμα για γεωγραφική περιοχή και δήμο όταν η έκταση τους ταυτίζεται;

Τέθηκε θέμα πιο πάνω: Αν μια γεωγραφική περιοχή είναι διοικητικά δήμος, να έχουμε δύο ξεχωριστά λήμματα; Ένα για την περιοχή και ένα για τον δήμο; Ή ένα λήμμα και για τα δύο; Έχω συναντήσει λήμματα σε ξενόγλωσσες ΒΠ που διαχωρίζουν τους ελληνικούς δήμους από τις περιοχές. Για παράδειγμα, w:pl:Amarusi (gmina) (δήμος) και w:pl:Amarusi (περιοχή). Και επειδή θα αναφερθείτε σε πηγές, να αναφέρω ότι υπάρχουν πηγές που ασχολούνται είτε με την περιοχή είτε με τον δήμο είτε και με τα δύο. Ο διαχωρισμός θα μπορούσε να επιλύσει αρκετά προβλήματα, έχοντας σαφή διαχωρισμό στο τι θα περιλαμβάνει κάθε λήμμα. Οι γεωγραφικές περιοχές είναι σίγουρα εγκλυκλοπαιδικές, οι δήμοι ως πολιτικές οντότητες έχουν κάλυψη που προσδίδει εγκυκλοπαιδικότητα. Αν όμως διαχωριστούν οι δήμοι, δεν θα έπρεπε να γίνει το ίδιο για τα χωριά και τα κοινοτικά συμβούλια; Στην Κύπρο, για παράδειγμα, τα κοινοτικά συμβούλια και οι δήμοι αποτελούν ιδίου βαθμού διοικητικής διαίρεσης. Xaris333 (συζήτηση) 15:56, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)

AutoWikiBrowser

Wikipedia:AutoWikiBrowser
Από τότε που δεν είναι ελεύθερη η χρήση του αλλά απαιτείται έγκριση, μειώθηκαν πολύ οι συνεισφορές με αυτό. Και οι υπεύθυνοι δεν δίνουν σημασία. Έκανα αίτηση πριν από περίπου ένα χρόνο [1] αλλά ούτε καν πήρα απάντηση, ακόμη και αρνητική. Οκ, κατάλαβα τους περιορισμούς, ο Geraki πέτυχε το στόχο του, αλλά δυστυχώς επέφερε και αρνητικές συνέπειες καθώς πλέον η χρήση του εργαλείου περιορίζεται στο bot του, στο bot ενός διαχειριστή-δημιουργού και σε έναν άλλο χρήστη που νομίζω δεν το χρησιμοποιεί Βικιπαίδεια:AutoWikiBrowser/CheckPage.
Ο χρήστης που έχει το δικαίωμα έκανε αίτηση τον Οκτώβριο του 2016, δεν απάντησε κανείς και ανακάλεσε το αίτημα του τον Φεβρουάριο του 2017. Ξαναέκανε αίτηση τον Ιούλιο του 2017 και πήρε απάντηση τον Αύγουστο του 2017. Μάλιστα είχε κάνει αίτηση για χρήση 1-2 μήνες και τον άφησαν 15 μήνες και συνεχίζει η άδεια, χωρίς να το χρησιμοποιεί.
Ουσιαστικά έβλαψε παρά ωφέλησε τη ΒΠ ο περιορισμός που τέθηκε από τον Geraki πριν από 2,5 χρόνια. (Χρησιμοποιώ άλλο τρόπο να κάνω τις συνεισφορές μέσω bot, αλλά θεωρώ ότι το AWB μπορεί να βοηθήσει περισσότερο). Xaris333 (συζήτηση) 13:23, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Υπάρχουν 4 ενεργοί γραφειοκράτες, από τους οποίος θα περίμενε κανείς να υπήρχε απάντηση.
Τους παρακαλούμε να απαντήσουν. --Focal Point 15:05, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)

Σχετικά με την πρόταση διαγραφής του λήμματος "Η ιστορία της μαύρης σημαίας"

Αγαπητέ ‪Chalk19‬ γράφεις:
"Αγαπητέ G.meriziotis, το λήμμα Η ιστορία της μαύρης σημαίας που δημιούργησες (ή σε ενδιαφέρει) έχει προταθεί για γρήγορη διαγραφή για τον ακόλουθο λόγο: Προσωπικό δοκίμιο χρήστη, κείμενο χωρίς μορφή εγκυκλοπαιδικού λήμματος . Εάν είσαι σίγουρος ότι το λήμμα ακολουθεί την πολιτική και δεν περιλαμβάνεται στα κριτήρια γρήγορης διαγραφής, μπορείς να πεις τη γνώμη σου στη σελίδα συζήτησης του λήμματος. Πιθανόν να χρειάζεται να διαβάσεις την πολιτική εγκυκλοπαιδικότητας και τις σχετικές οδηγίες πριν σχηματίσεις άποψη. ——Το ρεμάλι της ελληνικής Βικιπαίδειας (συζήτηση) 13:08, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)"
απαντώ:
1) στο λήμμα δεν έχω προλάβει να τελειώσω την βιβλιογραφία (ξεχωριστή από το κείμενο με λινκ)
2) μέσα στο κείμενο υπάρχει ενσωματωμένη μια μεγάλη βιβλιογραφία
3) που το είδες το προσωπικό ύφος;
Υγ1.την έχεις πέσει με πρόταση διαγραφής σε όλα τα λήμματα που επεξεργάζομαι, χωρίς να περιμένεις την βελτίωση τους. Δηλαδή δεν ισχύει αυτό;: " Βοηθήστε να βελτιωθεί το λήμμα Βρήκατε κάποιο σφάλμα ή παράλειψη; Μπορείτε να το αναφέρετε στη σελίδα συζήτησης για το λήμμα. Πρόταση για διόρθωση Αλλά να θυμάστε ότι μπορείτε να προχωρήσετε ο ίδιος στη διόρθωση των λαθών που βρήκατε, πατώντας "επεξεργασία" στην κορυφή της σελίδας (δείτε πως)."
Υγ2. το ξαναγράφω: Επειδή βλέπω, και σε αυτό το λήμμα αλλά και σε άλλες συζητήσεις κάποιοι/ος να αυτοχρίζονται θεματοφύλακες των αρχών και της δεοντολογίας της ΒΠ, τους τονίζω ότι όλοι εδώ έχουμε τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις, όλοι είμαστε εδώ μέσα ίσοι και δεν είναι κάποιοι/ος πιο ίσοι από τους ίσους, εκτός και είναι και δεν το ξέρω...
(ας μου απαντήσει κάποιος/α από την διαχειριστική ομάδα - κοινότητα της ΒΠ)
G.meriziotis 2/12/2018
Αυτά που γράφεις εδώ, πρέπει να μεταφέρεις στην σελίδα του λήμματος ,στην συζήτηση ή στην πρόταση διαγραφής. Εκεί είναι ο κατάλληλος χώρος (Dor-astra (συζήτηση) 15:56, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC))

τέλος - χαιρετώ

Μου την πέσατε ομαδικά;  (ο  Χρήστης:Ttzavaras, ο Χρήστης:CubicStar, ο FocalPoint, ο ‪Chalk19‬ κλπ),δεν ξέρω, και διαγράψατε ότι ανέβασα προτού το επεξεργαστώ, δεν μου δώσατε λίγο χρόνο.
Τι προτείνω τώρα :
1) να διαγράψετε όλες μου τις παρεμβάσεις στην ΒΠ και το λήμμα μαύρη σημαία.
Και αυτή : https://el.wikipedia.org{[2]
2) και την παρέμβαση μου στο λήμμα για την Έμμα Γκόλντμαν[3] όπου κάποιος/α είχε βάλει κάτω από την φώτο της Εμμας το τμήμα μιας σειράς λημμάτων το μαρξιστικό με το σφυροδρέπανο και όχι το αλφάδι, φυσικά το έβγαλα και έβαλα το αλφάδι, χωρίς να ντρέπεστε πρέπει να ξαναβάλετε το σήμα των εξουσιαστων κομμουνιστών - σταλινικών κλπ κάτω από την φώτο της αναρχικής Εμμας.
3) για το προσωπικό ύφος δεν θα κάτσω εδώ (χαμένος κόπος)να ποστάρω πόσα λήμματα έχουν αυτό που λέτε "προσωπικό ύφος

4) επίσης ζήτω να μπλοκαριστώ και να διαγράφω απο χρήστης (αν δεν το κάνετε εσείς θα το κάνω εγώ)

5) ο Cinadon36 που των έχετε μπλοκάρει μου έγραψε; “Μπορεί κάποιος να επιλέξει να μην ασχοληθεί με την ΒΠ καθόλου...” και
απάντησα:
“ επειδή όμως είμαι μέλος (και αυτό ούτε θέλω, ούτε μου δίνει κάποια προνόμια) της παγκόσμιας κοινότητας ελεύθερου λογισμικού ( το σχετικό λινκ με το κείμενο μου “Κομπιούτερ και Κοινοτισμός – Μέρος Πρώτο: Τι είναι το ελεύθερο λογισμικό”,[4] επίσης το διαγράψατε) διέπομαι με τις εξής αρχές – δεοντολογία.
Τα μέλη αυτών των κοινοτήτων διέπονται από τον κώδικα δεοντολογίας που σε γενικές γραμμές λέει:
«… Προς το συμφέρον της καλλιέργειας ενός ανοιχτού και φιλόξενου περιβάλλοντος, εμείς ως συνεισφέροντες και συντηρητές δεσμευόμαστε να κάνουμε τη συμμετοχή στο έργο μας και στην κοινότητά μας μια εμπειρία χωρίς παρενοχλήσεις για όλους ανεξάρτητα από την ηλικία, το μέγεθος του σώματος, την αναπηρία, την εθνικότητα, τα χαρακτηριστικά φύλου, την έκφραση, το επίπεδο εμπειρίας, την εκπαίδευση, την κοινωνικοοικονομική κατάσταση, την εθνικότητα, την προσωπική εμφάνιση, τη φυλή, τη θρησκεία ή τη σεξουαλική ταυτότητα και προσανατολισμό …»
Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας βασίζεται στον Contributor Covenant που δημιουργήθηκε από την υποστηρίκτρια του open source Coraline Ada Ehmke. Η Contributor Covenant είναι ιδιαιτέρως δημοφιλείς και χρησιμοποιείται ήδη ως ΚΔ σε πολλά open source projects, και τα  GNU/Linux.”
Νομίζω ότι έχει εγκατασταθεί στην ελληνική ΒΠ μια παρέα και κρίνει κατά το δοκούν, αυτό δεν θα το συζητήσω εδώ αλλά στα διεθνή open source φορά, γιατί βλέπω ότι το: " Βοηθήστε να βελτιωθεί το λήμμα. Βρήκατε κάποιο σφάλμα ή παράλειψη; Μπορείτε να το αναφέρετε στη σελίδα συζήτησης για το λήμμα.Πρόταση για διόρθωση. Αλλά να θυμάστε ότι μπορείτε να προχωρήσετε ο ίδιος στη διόρθωση των λαθών που βρήκατε, πατώντας "επεξεργασία" στην κορυφή της σελίδας (δείτε πως).Της ΒΠ" δεν ισχύει, ή δεν ισχύει για την περίπτωση μου. φισηκα απο την αλλη λετε οτι η ελληνικη ΒΠ εχει τα λιγοτερα λημματα

Υγ1. αγαπητέ Ttzavaras γράφεις: “Αυτός ο χρήστης είναι κατά της βίας και πιστεύει πως η βία είναι το τελευταίο καταφύγιο του ανίκανου” θα σου υπενθυμίσω αυτό - αν δεν το ξέρεις - “Η φτώχεια είναι η χειρότερη μορφή βίας” (Μαχάτμα Γκάντι) και πρέπει να ξέρεις ότι ο Γκάντι είναι ο δημιουργός του κινήματος της μη βίας. Επίσης μια και είσαι γεωλόγος θα ξέρεις από βια (γεωλογική, συμπαντική κλπ)

Υγ2. αυτή τη στιγμή δουλεύω με το Debian[5] και δεν ξέρω αν τους θίγω.Φυσικά από την άλλη λέτε ότι η ελληνική ΒΠ έχει τα λιγότερα λήμματα και εσείς διώχνετε κόσμο, έχοντας κάνει την ΒΠ όχι δημόσια διαδικτυακή σφαίρα άλλα σπίτι σας.
χαιρετώ.
Γιώργος Μεριζιώτης
G.meriziotis 2/12/2018 


Σχετικά με την πρόταση διαγραφής του λήμματος "Η ιστορία της μαύρης σημαίας"

Αγαπητέ ‪Chalk19‬ γράφεις:
"Αγαπητέ G.meriziotis, το λήμμα Η ιστορία της μαύρης σημαίας που δημιούργησες (ή σε ενδιαφέρει) έχει προταθεί για γρήγορη διαγραφή για τον ακόλουθο λόγο: Προσωπικό δοκίμιο χρήστη, κείμενο χωρίς μορφή εγκυκλοπαιδικού λήμματος . Εάν είσαι σίγουρος ότι το λήμμα ακολουθεί την πολιτική και δεν περιλαμβάνεται στα κριτήρια γρήγορης διαγραφής, μπορείς να πεις τη γνώμη σου στη σελίδα συζήτησης του λήμματος. Πιθανόν να χρειάζεται να διαβάσεις την πολιτική εγκυκλοπαιδικότητας και τις σχετικές οδηγίες πριν σχηματίσεις άποψη. ——Το ρεμάλι της ελληνικής Βικιπαίδειας (συζήτηση) 13:08, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)"
απαντώ:
1) στο λήμμα δεν έχω προλάβει να τελειώσω την βιβλιογραφία (ξεχωριστή από το κείμενο με λινκ)
2) μέσα στο κείμενο υπάρχει ενσωματωμένη μια μεγάλη βιβλιογραφία
3) που το είδες το προσωπικό ύφος;
Υγ1.την έχεις πέσει με πρόταση διαγραφής σε όλα τα λήμματα που επεξεργάζομαι, χωρίς να περιμένεις την βελτίωση τους. Δηλαδή δεν ισχύει αυτό;: " Βοηθήστε να βελτιωθεί το λήμμα Βρήκατε κάποιο σφάλμα ή παράλειψη; Μπορείτε να το αναφέρετε στη σελίδα συζήτησης για το λήμμα. Πρόταση για διόρθωση Αλλά να θυμάστε ότι μπορείτε να προχωρήσετε ο ίδιος στη διόρθωση των λαθών που βρήκατε, πατώντας "επεξεργασία" στην κορυφή της σελίδας (δείτε πως)."
Υγ2. το ξαναγράφω: Επειδή βλέπω, και σε αυτό το λήμμα αλλά και σε άλλες συζητήσεις κάποιοι/ος να αυτοχρίζονται θεματοφύλακες των αρχών και της δεοντολογίας της ΒΠ, τους τονίζω ότι όλοι εδώ έχουμε τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις, όλοι είμαστε εδώ μέσα ίσοι και δεν είναι κάποιοι/ος πιο ίσοι από τους ίσους, εκτός και είναι και δεν το ξέρω...
(ας μου απαντήσει κάποιος/α από την διαχειριστική ομάδα - κοινότητα της ΒΠ)
G.meriziotis 2/12/2018
Αυτά που γράφεις εδώ, πρέπει να μεταφέρεις στην σελίδα του λήμματος ,στην συζήτηση ή στην πρόταση διαγραφής. Εκεί είναι ο κατάλληλος χώρος (Dor-astra (συζήτηση) 15:56, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC))




G.meriziotis 2/11/2018
@G.meriziotis: μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, … και πάλι μπλα, μπλά, μπλά … τα εμπεδώσαμε, μην τα επαναλαμβάνεις σε παρακαλώ. Chalk19 (συζήτηση) 14:38, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)


@G.meriziotis: Από ότι είδα άρχισες να συμμετέχεις στην βικιπαιδεία από τον Νοέμβριο. Καλά, κάνεις τόση φασαρία, ενώ δεν ξέρεις ούτε τα βασικά του εγχειρήματος;;;; δεν ξέρεις να κάνεις μορφοποίηση του κειμένου, ή να δίνεις εγκυκλοπαιδική μορφή στο λήμμα και φωνάζεις επειδή δεν σε αφήνουν να κάνεις ότι σου καπνίσει;; Εγώ χθες σε υποστήριξα γιατί νόμιζα ότι έχεις καλή διάθεση να συνεργαστείς και ότι απλώς σου λείπει η εμπειρία. Εσύ όμως, όχι μόνο δεν θέλεις να συνεργαστείς αλλά αρχίζεις να διαμαρτύρεσαι και να φωνάζεις, γιατί δεν δεχόμαστε έτσι άκριτα αυτά που γράφεις και τον τρόπο που τα γράφεις. Αν είναι έτσι...να πας στο καλό, χαρήκαμε για την γνωριμία (Dor-astra (συζήτηση) 17:01, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC))

Θα σοβαρευτούμε;

Θα σοβαρευτούμε;[3]
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους/ες, συχαίνομαι την αυτοαναφορικότητα αλλά"πρέπει" να απαντήσω, θέλω όμως και μια διευκρίνηση,σε πόσες συζητήσεις πρέπει να απαντάω; άλλος λέει γιατί δεν κάνεις την συζήτηση στην προσωπική σου σελίδα, άλλοι την κάνουν εδώ τες πα. Όταν άνοιξα λογαριασμό στην ΒΠ τον άνοιξα επώνυμα και εδώ γράφω επώνυμα και όχι με νικ μειλ.
Η πρώτη μου παρέμβαση στην ΒΠ ήταν για το λήμμα Εθνικοαναρχισμός όχι τόσο για το εθνικό αλλά για τον φυλετισμό (ρατσισμό) δεν γίνετε να συνδέετε η αναρχία με τον ρατσισμό με τίποτα, οι αναρχικοί/ες, συχαινόμαστε τον ρατσισμό την έμφυλη βία, την βια κατά των λοατ ατόμων κλπ.
Να διευκρινίσω ότι όλες τις συζητήσεις της αποθηκεύω στην αποθήκη μου εδώ: Σεσημασμένος αναρχικός[4] και αυτό να μην εκληφθεί ως εκβιασμός.
Φίλε - Το ρεμάλι της ελληνικής Βικιπαίδειας λες πολλά ψέματα, από την αρχή που μπήκα εδώ στο λήμμα Εθνικοαναρχισμός [5] μου την έπεσες, γράφεις: “ Δε κατανοώ το επιχείρημα. Κάθε ιδεολογικό ρεύμα γέννησε πολλά πράγματα. Γιατί να λογοκρίνουμε αυτή την άποψη εφόσον υπάρχει ανάλογη τεκμηρίωση; Για ποιο λόγο να χρεώνεται ο Μπακούνιν, το τι έκαναν κάποιοι αναρχοφασίστες; Βάσει ποιας λογικής; --Αντικαθεστωτικός (συζήτηση) 21:01, 18 Νοεμβρίου 2018 (UTC)”
γράφω : “ Εν τάχει ερωτήματα προς Cinadon36 και βικιπαιδεια
ο/οι συντάκτες αυτού του λήμματος ( Εθνικο-αναρχισμός) στη αρχή της πρώτης παράγραφο γράφουν:  “το πάντρεμα της Αναρχίας με τον Φυλετισμό.” (το φυλετισμός με κεφαλαίο, σημασιολογία;) ρωτώ: ξέρεις/ ξέρετε τι σημαίνει η έννοια, η πολιτική σημασία του όρου φυλετισμός; ή ο φυλετισμός εντάσσετε μέσα στην ΒΠ:Εγκυκλοπαιδικότητα όπως λες  (τα άλλα ερωτήματα το απόγεμα)  G.meriziotis ” (αυτό ήταν και υπονοούμενο αν η ΒΠ προωθεί τον ρατσισμό). 
και σου απαντάω: “Προς Αντικαθεστωτικός, φίλε μου ούτε καν διάβασες το κείμενο μου <edit>” μετά διαγράψατε πολλά σημεία από τις παρεμβάσεις μου (και δεν μιλάω για εκεί που γραφώ για μένα προσωπικά).
Εδώ λες : “ Αυτό του υποδείχτηκε με σωστό, ευγενικό και αναλυτικό τρόπο από το χρήστη Cinadon36 κι εμένα και με παραδείγματα πηγών αποδεκτών από τους κανόνες.”
για πήγαινε τώρα στη προσωπική μου σελίδα (στην αρχή) και δες αυτό:[6] “ Κάνε τις επεξεργασίες σου και άσε τον Cinadon 36 στην απέξω. Πρώτα απ'όλα είναι άσχετος στα πάντα και κάνει λογοκλοπές και παραποίηση πηγών και δεύτερον δεν είναι αναρχικός. ΑΚΕΛ-ίστης φιλότουρκος είναι (ΚΚ Κύπρου), αλλά όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει.--79.130.12.83 10:55, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)”
Ακόμα δεν είχατε μπανάρει (φραγή)) τον Cinadon 36, να δημοσιεύσω το μειλ που μου έστειλε ο Cinadon 36; όχι δεν θα το κάνω.
Τι απάντησα; “Φίλε δεν με πολύ ενδιαφέρει τη είναι ο καθένας ή ο Cinadon 36 , το φιλότουρκος αν το λες επικριτικά θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί και εγώ όντας διεθνιστής είμαι φίλος όλων των πατρίδων (μητρίδων θα έλεγα καλύτερα), εγώ είμαι ενάντια στα κράτη και τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ. Αυτό που εμένα με ενδιαφέρει είναι το λήμμα Αναρχισμός να βελτιωθεί. G.meriziotis”
Στο λήμμα ένας μου λέει να παραθέσω πηγές πανεπιστημιακού – ακαδημαϊκού επίπεδου, όταν το έκανα ως δείγμα με κείμενο και βιβλίο (περί νέου ταυτοτικού ρατσισμοί) από το σαιτ μου το διαγράψατε, άλλος μου την έπεσε λέγοντας (να μην ποσταρω) τι είσαι ειδικός; η ΒΠ είναι των αφανών χρηστών και ενάντια των ειδικών. Θέλετε να με τρελάνετε; Να μην συνεχίσω άλλο με διαλόγους...
Στο Δια Ταύτα
Η ΒΠ και πολλά “open source” και άλλα προήλθαν από κινήματα, τι λέτε οι αναρχικοί δεν έχουν συμβάλει; Μπορεί να είμαι νέος εδώ και να μην ξερό ακόμα την φόρμα δημοσίευσης άλλα λέτε να μην έχω βάλει το μικρο μου λιθαράκι για τα “open source” εγχειρήματα και το ελεύθερο λογισμικό;[7] Όταν γράφω θα τα πούμε στην διεθνή κοινότητα ελεύθερου λογισμικού για το τη συμβαίνει στην ελληνική ΒΠ εκβιάζω ή ενημερώνω; όχι φίλοι μου κάνετε λάθος αν νομίζετε ότι εκβιάζω, γιατί κάποιοι/ες βρήκαν έτυμα πράγματα που αγωνίστηκε μια άλλη γενιά (σε αυτή ανήκω) και αντί να τα βελτιώσουν τα υποβαθμίζουν.
Σας έφερα ένα παράδειγμα με κείμενα μου (μόνο για να δείτε και τα διαγράψατε)που ποσταρω την ΒΠ για τεκμηρίωση λχ αυτό:"Προοίμιο για μια παγκόσμια ιστορία της ατιμίας,"[8] Όμως δεν μπορώ να ποσταρω το λήμμα Αναρχισμός γιατί είναι ανακριβές και παραμορφώνει την εικόνα αυτού που πραγματεύεται και ξανά λέω - τονίζω μακριά από μένα ο δογματισμός, δέχομαι να παρουσιάζονται όλες οι κρητικές ενάντια στον αναρχισμό ακόμα και οι κακοπροαίρετες.
Όταν θα έμπαινα στο λήμμα Αναρχισμός για να το βελτιώσω βάζοντας στα πρώτα στην συζήτηση,αυτό:"“Η βελτίωση του λήμματος Αναρχισμός και η ενίσχυση του λήμματος Αναρχία απαιτούν χρόνο και δεν θέλω να κάνω μια δουλειά στο πόδι, έχω τον χρόνο και την διάθεση να προσφέρω, όμως δεν θα μπω απευθείας στο λήμμα για αλλαγές προτού να παρουσιάσω εδώ στην συζήτηση ένα προσχέδιο περίγραμμα”. Αυτός ο χρόνος μπορεί να μου πάρει από τρεις μήνες και πάνω".[9] (και την να κάνω τώρα να δαπανήσω χρόνο για τα λήμματα που θα τα διαγράψετε αυτολεξεί αντί να βοηθήσετε να προσομοιάσουν με την δεοντολογία της ΒΠ;) στο λήμμα θα έβαζα και αυτή την παραγράφω:
{...} Οι αναρχικοί/ες απορρίπτουν τις αντιλήψεις που παρουσιάζουν τον αναρχισμό ως πνευματικό παιδί συγκεκριμένων στοχαστών του δεκάτου ενάτου αιώνα, όπως ο Προυντόν, ο Μπακούνιν, ο Κροπότκιν κ.ά., υποστηρίζουν ότι ο αναρχισμός και η αναρχία δεν ξεπήδησαν από το κεφάλι κάποιου ατόμου ως ιθύνον νους, ή από την ιδιοφυΐα ενός ανδρός κάτι που δέχεται και ο Κροπότκιν λέγοντας ότι “τον αναρχισμό δεν το εφεύρε κανείς, υπήρχε σαν τον σπόρο θαμμένος κάτω από το χιόνι”. [!]
Ο αναρχισμός είναι πρώτα και κύρια ο λόγος και η πράξη του αφανή λάου της μαύρης σημαίας, [!] είναι η Ιδέα, και δεν είναι μια πολιτική φιλοσοφία ακαδημαϊκού επιπέδου. Γιαυτό δεν θα δείτε οι αναρχικοί/ες να ονομάζουν τον εαυτό τους προυντονιστές, μακουνιστές, κροποτκινστές κλπ σε αντίθεση με τους οπαδούς του Μαρξ που ονομάζονται μαρξιστές, ή μαρξιστες-λενινιστες, ή τροτσκιστες, ή σταλινικοί ή μαοϊκοί κλπ. Οι αναρχικοί/ες αρέσκονται να αυτοπροσδιορίζονται στην βάση της πολιτικής τάσης στην οποία ανήκουν μουτουαλιστές, κολεκτιβιστές. αναρχοκομμουνιστές, αναρχοσυνδικαλιστές, πλατφορμιστές, εξεγερτικοί, ατομικιστές. Κανείς δεν έχει πάρει τ' όνομα του από κάποιον “Σπουδαίο Διανοητή” γιατί είναι ενάντια στην προσωπολατρία.
Αναγνωρίζουν όμως τον ρόλο και την προσφορά – συνεισφορά που είχαν/έχουν μεμονωμένα άτομα ως προς την ορανωτικότητα , την αγωνιστικότητα, και επαναστατικότητα τους και ως άνθρωποι που είχαν σημαντική διανοητική συνεισφορά στο κίνημα με την ευχέρεια – ικανότητα τους για επεξεργασία, διαμόρφωση και σύνθεση των αναρχικών ιδεών. Ως τέτοια άτομα αναγνωρίζονται και όχι ως πατέρες της αναρχίας (που είναι αστική – πατριαρχική αντίληψη) ο Πιερ Ζοζέφ Προυντόν, ο Μιχαήλ Μπακούνιν και ο Πιότρ Κροπότκιν. Ως πρωτεργάτες και ωθητήρες και οχι σαν πρωτοπορία (οι αναρχικοί/ες ειναι εναντια στις πρωτοπορίες) αναγνωρίζονται για την συνεισφορά τους ο ακτιβιστης και θεοριτηκος Ερρίκο Μαλατέστα, η ακτιβίστρια, θεωρητικός και αναρχο φεμινίστρια Έμμα Γκόλντμαν, ο ακτιβιστής και θεωρητικώς του αναρχοσυνδικαλισμού Ρούντολφ Ρόκερ, κλπ.{...}
Έτσι αποφάσισα για τεκμηρίωση να ανεβάσω λήμματα όπως “Η ιστορία της μαύρης σημαίας” πρόταση για βελτίωση του λήμματος “Ελευθεριακος σοσιαλισμός” και “Αναρχισμός μέσα και σκοποί” αυτό το λήμμα σκεφτόμουν να το ανεβάσω ως “Αναρχισμός και ηθική” αλλά το είδα βαρύ. Δεν μου δώσατε ένα χρονικό περιθώριο (βάζοντας το λογότυπο λήμμα υπό διαμόρφωση) δυο μηνών να τα διαμορφώσω ενώ το έγραφα και μετά από δυο μέρες από την δημοσίευση τα διαγράψατε.
Το ίδιο με το λήμμα για την Τοπικοποίηση[10] που ενώ έγραφα (στην συζήτηση) ότι βοηθάω κάποιους/κάποιες φίλους και ο άνθρωπος που ενδιαφέρετε άμεσα και μπορούσε να βοηθήσει (έχει γράψει βιβλία και έχει γυριστεί ταινία για αυτό το θέμα, η ταινία λέγετε Ussak[11][12] το σενάριο της ταινίας βασίστηκε σε αυτό το βιβλίο:[13] και είναι αυτού του ανθρώπου, Σκηνοθέτης είναι ο Κυριάκος Κατζουράκης[14] ) πήγε εκτάκτως στο νοσοκομείο με πρόβλημα υγείας, προτού ολοκληρωθεί το λήμμα το διαγράψατε.
Περί ουδετερότητας, είναι άλλου επιπέδου η ουδετερότητα περί φυτολογίας, ζωολογίας, γεωλογίας κλπ και άλλου επίπεδου τα λήμματα ιδεών και πολιτικής φιλοσοφίας (νομίζω ότι το καταλαβαίνετε αυτό ).
Όταν αποφάσισα να γίνω χρήστης της ΒΠ κάποιοι/ες φίλοι μου είπαν Γιώργο μην μπλέκεις δεν θα βγάλεις άκρη και θα χάσης τον χρόνο σου, μάλλον επιβεβαιώνονται;Πρέπει να ύπαρξη μια mea culpa δηλαδή να ανέβουν ξανά τα λήμματα που διαγράφτηκα και να με βοηθήσετε να διαμορφωθούν στην βάση της ΒΠ δεοντολογίας, αλλιώς πρέπει να διαγραφή και το λήμμα “Η ιστορία της μαύρης σημαίας”. Μήπως ζητάω πολλά;, μήπως εκβιάζω;
Υγ. τις ευχαριστίες μου δε όσους/ες βελτίωσαν το λήμμα “Η ιστορία της μαύρης σημαίας” έχει γίνει πολύ όμορφο, (και κρίμα να διαγραφή) επίσης ευχαριστίες στην -Saintfevrier και –ΒΜ, Stepanps για την μειλίχια και λογική παρέμβαση τους.
μετά τιμής
Γιώργος Μεριζιώτης
G.meriziotis 3 Δεκεμβρίου 2018


fragmenos

o fragmenos eimai- "Πιθανή παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων" ego to ebala G.meriziotis 4 Δεκεμβρίου 2018

Καλησπέρα, χθες 4/12/2018 ο διαχειριστής Legion με έφραξε,δεν μου έκανε εντύπωση η φραγή άλλα τρία πράγματα.
1) από ότι είδα η φραγή μπήκε 8 η ώρα το πρωί!! μάλλον θα είχα προκαλέσει κάποιον εφιάλτη στον άνθρωπο και πουρνό, πουρνό κάθισε και έβαλε φραγή, σορι γιαυτό.
2) από ότι φαίνεται επιβεβαιώνετε αυτό που είχα γράψει και το ξαναγράφω: “Επειδή βλέπω, και σε αυτό το λήμμα αλλά και σε άλλες συζητήσεις κάποιοι/ος να αυτοχρίζονται θεματοφύλακες των αρχών και της δεοντολογίας της ΒΠ, τους τονίζω ότι όλοι εδώ έχουμε τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις, όλοι είμαστε εδώ μέσα ίσοι και δεν είναι κάποιοι/ος πιο ίσοι από τους ίσους, εκτός και είναι και δεν το ξέρω...” τώρα επιβεβαιώνουμε ότι ισχύει και δεν θα επικαλεστώ αυτά Wikipedia:Please do not bite the newcomers [16] δεν με νοιάζει πλέον.
3) σχετικά με την φραγή. Συμφωνώ με την φραγή ως μέτρο, είμαι ένας από τους ιδρυτές του athens.indymedia[17] και το είχα προτείνει αλλά δεν πέρασε (και σωστά δεν πέρασε) το athens.indymedia έχει μόνο κρυμμένα[18], και τη νομίζετε με την φραγή; ότι δεν σπάει; τότε πώς σπάνε τις φραγές σε δικτατορικά ή ολοκληρωτικά καθεστώτα; πως σπάει τις φραγές ο κόσμος στην Τουρκιά υσλαμοφασίστα Ερντογάν που έχει επιβάλει φραγές;
Σαν παλιός κομπιουτεράκιας και Χακερ (Hacker) σας λέω ότι δεν έσπασα την φραγή (ban) μου με αυτό Kali Linux[19],ούτε με αυτό Tails [20]που παίζει και σε στικ (flasaki) άλλα με ένα απλό VPN, το σύστημα ασφαλείας της ΒΠ μπάζει, αν θέλετε βοηθάω με τα συντρόφια Anonymous[21] ή με τους Hacker του Ρουβίκωνα.
Επειδή θεωρώ την Βικιπαιδεια πολύ χρήσιμη δεν θα την χακαρω, γιαυτό έγραψα και συνδέθηκα εδώ μέσα επώνυμα, με ονοματεπώνυμο Γιώργος Μεριζιώτης[22](μην με μπερδέψετε με Facebook κλπ δεν έχω και τα σιχαίνομαι).
Σχετικά με τα λήμματα.Σαν είπα τη έγινε με το λήμμα της Έμμα Γκόλντμαν[23] που είχαν βάλει κάτω από την φώτο και το βιογραφικό της (δεξιά) το πλαίσιο με “μια σειρά λήμματα κομμουνισμός” με το σφυροδρέπανο. Τι να πω τώρα με αυτό το λήμμα; Πιοτρ Κροπότκιν[24] που έχει πάλι τα ίδια σφυροδρέπανα κλπ, δεν το άλλαξα όπως στης Εμμας για να το δείτε.Να βάλω και εγώ τώρα στα λήμματα κομμουνισμός[25], Μαρξ[26],μαρξισμός το αλφάδι; να βάλω κάτω από την φώτο του Μαρξ το αλφάδι[27]; Τι είναι αυτό που γίνετε άγνοια του θέματος, σκοπιμότητα ή βανδαλισμός;
Το λήμμα “Η ιστορία της μαύρης σημαίας”[28] επειδή σέβομαι κάποιους/ες χρήστες που το επιμελήθηκαν δεν θέλω να κατέβει πλέον,συμπλήρωσα και την επόμενη βιβλιογραφία και έβαλα ως εναλλακτική και δεύτερη πηγή τον βραχότοπο.
Στο δια ταύτα
Δεν θέλω πλέων να έχω σχέση με ΒΠ και θέλω να διαγραφεί ο λογαριασμός μου. G.meriziotis 5 Δεκεμβρίου 2018
Ειμαι πρωινος τυπος διοτι εργαζομαι. Κανένα πρόβλημα, θα προχωρήσω στην φραγή σου για αόριστο χρόνο. Legion
Προς ενημέρωση: Διαγραφή λογαριασμού δεν είναι δυνατή από κανέναν στη Βικιπαίδεια. Το μόνο που μπορεί να γίνει (κακώς το επιλέγεις G.meriziotis, κατά την άποψή μου και θα ήθελα να το ανακαλέσεις, πριν το επιβεβαιώσεις), είναι αυτό που προτείνει ο διαχειριστής Legion πιο πάνω. --Ttzavarasσυζήτηση 20:18, 5 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)