Συζήτηση:Η ιστορία της μαύρης σημαίας
Πήδηση στην πλοήγηση
Πήδηση στην αναζήτηση
Αγαπητέ Chalk19 γράφεις:
Άλλες συζητήσεις [κατάλογος]
Επειδή δεν έπαιρνε σωστά την επικεφαλίδα του λήμματος είχα πατήσει διαγραφή, τώρα έχει διορθωθεί και επεξεργάζομαι το λήμμα.
δεν καταλαβαίνω όμως αυτό: "Η σελίδα Συζήτηση:Η ιστορία της μαύρηςσημαίας/Πρόταση διαγραφής της Βικιπαίδειας δημιουργήθηκε στις
2 Δεκεμβρίου 2018 από τον cubic[*]star
G.meriziotis2 Δεκεμβρίου 2018
G.meriziotis2 Δεκεμβρίου 2018
σχετικά με την πρόταση διαγραφής του λήμματος
"Αγαπητέ G.meriziotis, το λήμμα Η ιστορία της μαύρης σημαίας που δημιούργησες (ή σε ενδιαφέρει) έχει προταθεί για γρήγορη διαγραφή για τον ακόλουθο λόγο: Προσωπικό δοκίμιο χρήστη, κείμενο χωρίς μορφή εγκυκλοπαιδικού λήμματος . Εάν είσαι σίγουρος ότι το λήμμα ακολουθεί την πολιτική και δεν περιλαμβάνεται στα κριτήρια γρήγορης διαγραφής, μπορείς να πεις τη γνώμη σου στη σελίδα συζήτησης του λήμματος. Πιθανόν να χρειάζεται να διαβάσεις την πολιτική εγκυκλοπαιδικότητας και τις σχετικές οδηγίες πριν σχηματίσεις άποψη. ——Το ρεμάλι της ελληνικής Βικιπαίδειας (συζήτηση) 13:08, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)"
απαντώ:
1) στο λήμμα δεν έχω προλάβει να τελειώσω την βιβλιογραφία (ξεχωριστή από το κείμενο με λινκ)
2) μέσα στο κείμενο υπάρχει ενσωματωμένη μια μεγάλη βιβλιογραφία
3) που το είδες το προσωπικό ύφος;
Υγ1.την έχεις πέσει με πρόταση διαγραφής σε όλα τα λήμματα που επεξεργάζομαι, χωρίς να περιμένεις την βελτίωση τους. Δηλαδή δεν ισχύει αυτό;: " Βοηθήστε να βελτιωθεί το λήμμα Βρήκατε κάποιο σφάλμα ή παράλειψη; Μπορείτε να το αναφέρετε στη σελίδα συζήτησης για το λήμμα. Πρόταση για διόρθωση Αλλά να θυμάστε ότι μπορείτε να προχωρήσετε ο ίδιος στη διόρθωση των λαθών που βρήκατε, πατώντας "επεξεργασία" στην κορυφή της σελίδας (δείτε πως)."
Υγ2. το ξαναγράφω: Επειδή βλέπω, και σε αυτό το λήμμα αλλά και σε άλλες συζητήσεις κάποιοι/ος να αυτοχρίζονται θεματοφύλακες των αρχών και της δεοντολογίας της ΒΠ, τους τονίζω ότι όλοι εδώ έχουμε τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις, όλοι είμαστε εδώ μέσα ίσοι και δεν είναι κάποιοι/ος πιο ίσοι από τους ίσους, εκτός και είναι και δεν το ξέρω...
(ας μου απαντήσει κάποιος/α από την διαχειριστική ομάδα - κοινότητα της ΒΠ)
G.meriziotis 2/12/2018
Το κείμενο είναι από τον Βραχόκηπο (και πολλά άλλα σάιτ, αλλά ποιος αντέγραψε ποιον...). Υπάρχουν κάποια ζητήματα: Αν και η άδεια χρήσης του εν λόγω κειμένου είναι γενικά συμβατή, με την μορφή που έχει δεν είναι σύμφωνο με τους κανόνες της Βικιπαίδειας (ως προς το ύφος γραφής, για παράδειγμα). Πολύ περισσότερο, το λήμμα χρειάζεται μια σαφέστερη αναφορά στις πηγές του. --cubic[*]star 16:00, 2 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
καλά δεν διαβάζετε; έχω βάλει πηγή του κειμένου!!Μηνιαία αναρχική εφημερίδα "ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ", φύλλο 5, Ιούλιος 2002 και ξέρω αυτόν που το έγραψε από την εφημερίδα, επίσης και εδώ που είναι αδελφό σαιτ της εφημερίδας το anarchy press[1] ανεβάζω σίγα-σιγα βιβλιογραφία. Dor-astra|Dor-astra ευχαριστώ για την πρόταση, βεβαίας και θα χρειαστώ βοήθεια.Εχω ανοίξει προσωπική σελίδα, αν εννοείς αυτό G.meriziotis[2]
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΗΦΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΩ ΘΈΛΩ ΠΑΡΑΔΕΊΓΜΑΤΑ(μέσα απο το κείμενο)ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ
υγ. έχουνε πλακώσει εδώ μέσα πολλοί σταλίνες και λογοκρίνουν;
G.meriziotis
να μη διαγραφεί το λήμμα
Αγαπητέ φίλε G.meriziotis, λυπάμαι για την πρόθεσή σου να εγκαταλείψεις το εγχείρημα. Ελπίζω ωστόσο να παρακολουθείς ακόμα τη σελίδα αυτή και την πορεία των συνεισφορών σου. Λυπάμαι που οι φίλοι Βικιπαιδιστές φέρθηκαν ως επί το πλείστον με τη σύνηθη τυπικότητα, η οποία πολύ εύκολα μπορεί να εκληφθεί από μη-έμπειρο χρήστη ως απόρριψη. Λόγω της προχωρημένης ώρας δεν έχω τις αντοχές να διαβάσω όλο το λήμμα, ωστόσο σε παρακαλώ μην εγκαταλείψεις τη Βικιπαίδεια! Θα είναι σα να σηκώνεις λευκή σημαία ;-) Έκανα στο λήμμα δυο μικρές αλλαγές: πρόσθεσα μια πρόταση από το αγγλικό λήμμα για τα σύμβολα του αναρχισμού, και αφαίρεσα ένα κοσμητικό επίθετο (η εγκυκλοπαιδική γραφή προϋποθέτει ουδετερότητα, και τα πολλά επίθετα δεν βοηθούν). Με λίγα λόγια, και επειδή είναι 3 τα ξημερώματα, σε χρειαζόμαστε εδώ! Μη μασάς, η ΒΠ είναι μικρογραφία της κοινωνίας όπου θα συναντήσεις κάθε λογής ανθρώπους... από κάποιους θα πληγωθείς, από κάποιους θα εμπνευστείς. Ελπίζω να λειτουργήσω ως τέτοια. Προς τους φίλους Τζαβάρα, cubic star κ.α. (δεν είναι ώρα για pings, ελπίζω να καταλαβαίνετε!): έχει δίκιο ο άνθρωπος. Αν θέλουμε να προσελκύσουμε νέους συντάκτες, ας μην τους αποπαίρνουμε. Πόσα λάθη καναμε εμείς ως νέοι; Δείτε εδώ στην αγγλική που υπάρχει σχετικό λήμμα για τα σύμβολα του αναρχισμού. Εγκυκλοπαιδικό είναι το θέμα και μπορούν εύκολα να λυθούν τα θεματάκια του. Και μάλιστα, βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την ιστορία της μαύρης σημαίας και βρίσκω πως η αντίστοιχη αναφορά στην αγγλική είναι πολύ σύντομη. Αυτά, καλό σας βράδυ :) --Saintfevrier (συζήτηση) 01:12, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)- Αγαπητή Saintfevrier
κανείς/καμιά μας δεν επιθυμεί να φύγει ο χρήστης από τη ΒΠ. Αλλά και
πάλι το κάπως εκβιαστικό (ή μου κάνετε τα χατήρια ή αποχωρώ) και
απαξιωτικό ύφος του (σταλινικοί, φιλελέδες κλπ) μέχρι τώρα δε δείχνει
προσπάθεια κατανόησης από τη μεριά του για τους κανόνες της
εγκυκλοπαίδειας. Ασφαλώς έχει το ελαφρυντικλό της άγνοιας του νέου, αλλά
και οι "παλιοί" δεν είναι αλήθεια ότι έπεσαν να τον φάμε. Δες πχ στη Συζήτηση:Εθνικοαναρχισμός.
Ο χρήστης εντόπισε το σοβαρό και παραπλανητικό λάθος της κατάταξης
αυτής της κατά βάση νεοφασιστικού τύπου ιδεολογίας στην κατηγορία του
Αναρχισμού, πράγμα μάλιστα που υπάρχει και στην αγγλική ΒΠ. Προσπάθησε
όμως να τεκμηριώσει τη θέση του αναπτύσσοντας εκθέσεις ιδεών, με
παραπομπές σε κείμενα του ίδιου σε μπλογκ κλπ, δηλ. με τρόπο που δεν
ήταν και ο πιο κατάλληλος, όσο δίκιο κι αν είχε κι όσο ωραίες ιδέες κι
αν υποστήριζε. Αυτό του υποδείχτηκε με σωστό, ευγενικό και αναλυτικό
τρόπο από το χρήστη Cinadon36
κι εμένα και με παραδείγματα πηγών αποδεκτών από τους κανόνες. Ο
χρήστης μάλιστα στο τέλος έγραψε "Ο Chalk19 πήρε μπροστά και έκανε τώρα
εξαιρετική δουλεία, ανέβασε την αξιοπιστία της εγκυκλοπαίδειας". Όταν
όμως ξαναπροσέγγισε και άλλα θέματα με τον ίδιο τρόπο του "δοκιμίου" και
της έκθεσης ιδεών και αυτό υποδείχτηκε από χρήστες όπως ο αγαπητός Dr Moshe, εγώ κι άλλοι/λες, τότε (ξανα)γίναμε όλοι/λες "σταλινικοί". Με άλλα λόγια, μέχρι τώρα ο χρήστης G.meriziotis
δείχνει να κρίνει τους άλλους/λες αποκλειστικά με βάση τις ιδέες του
και την επιθυμία του να γράψει τα λήμματα μόνο όπως ο ίδιος θέλει και
μάλλον δε δείχνει την απαραίτητη ανεκτικότητα και διάθεση κατανόησης που
απαιτεί ένα συλλογικό και "ουδέτερο" εγχείρημα όπως η ΒΠ. Συμπέρασμα:
όλα είναι ανοιχτά προς την κριτική, προς κάθε κατεύθυνση, προς "εμάς"
και προς εκείνον, όμως όχι με κραυγές "χωρίς να ντρέπεστε πρέπει να
ξαναβάλετε το σήμα των εξουσιαστων κομμουνιστών - σταλινικών κλπ κάτω
από την φώτο της αναρχικής Εμμας", "έχουνε πλακώσει εδώ μέσα πολλοί
σταλίνες και λογοκρίνουν", "κοίτα να μην το κάνουμε Facebook εδώ μέσα",
"δογματικούς", ενώ και η διαβεβαίωσή του πώς την "συνομιλία από το μέιλ
μου δεν την έβαλα εδώ ως κάρφωμα, αλλά ως επιχείρημα", για τη
δημοσιοποίηση ενός μέιλ από χρήστη που έλαβε ο G.meriziotis, θα μπορούσε
φυσικά να μη γίνει αποδεκτή. ——
Το ρεμάλι της ελληνικής ΒικιπαίδειαςChalk19 (συζήτηση) 07:33, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Δεν είναι για διαγραφή. Θέλει τακτοποίηση, επικεφαλίδες, παραγράφους, κλπ για να διαβάζεται πιό ευχάριστα. Όποιος είναι γνώστης του θέματος θα μπορούσε να βοηθήσει, όποτε έχει χρόνο και διάθεση. Κάθε λήμμα θέλει το χρόνο του και όχι μόνο. Η ΒΠ είναι ζωντανή εγκυκλοπαίδεια. Η ΒΠ θέλει υπομονή. Stepanps (συζήτηση) 07:28, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Θα σοβαρευτούμε;
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους/ες, συχαίνομαι την αυτοαναφορικότητα αλλά"πρέπει" να απαντήσω, θέλω όμως και μια διευκρίνηση,σε πόσες συζητήσεις πρέπει να απαντάω; άλλος λέει γιατί δεν κάνεις την συζήτηση στην προσωπική σου σελίδα, άλλοι την κάνουν εδώ τες πα. Όταν άνοιξα λογαριασμό στην ΒΠ τον άνοιξα επώνυμα και εδώ γράφω επώνυμα και όχι με νικ μειλ.
Η πρώτη μου παρέμβαση στην ΒΠ ήταν για το λήμμα Εθνικοαναρχισμός όχι τόσο για το εθνικό αλλά για τον φυλετισμό (ρατσισμό) δεν γίνετε να συνδέετε η αναρχία με τον ρατσισμό με τίποτα, οι αναρχικοί/ες, συχαινόμαστε τον ρατσισμό την έμφυλη βία, την βια κατά των λοατ ατόμων κλπ.
Να διευκρινίσω ότι όλες τις συζητήσεις της αποθηκεύω στην αποθήκη μου εδώ: Σεσημασμένος αναρχικός[3] και αυτό να μην εκληφθεί ως εκβιασμός.
Φίλε - Το ρεμάλι της ελληνικής Βικιπαίδειας λες πολλά ψέματα, από την αρχή που μπήκα εδώ στο λήμμα Εθνικοαναρχισμός [4] μου την έπεσες, γράφεις: “ Δε κατανοώ το επιχείρημα. Κάθε ιδεολογικό ρεύμα γέννησε πολλά πράγματα. Γιατί να λογοκρίνουμε αυτή την άποψη εφόσον υπάρχει ανάλογη τεκμηρίωση; Για ποιο λόγο να χρεώνεται ο Μπακούνιν, το τι έκαναν κάποιοι αναρχοφασίστες; Βάσει ποιας λογικής; --Αντικαθεστωτικός (συζήτηση) 21:01, 18 Νοεμβρίου 2018 (UTC)”
γράφω : “ Εν τάχει ερωτήματα προς Cinadon36 και βικιπαιδεια
ο/οι συντάκτες αυτού του λήμματος ( Εθνικο-αναρχισμός) στη αρχή της πρώτης παράγραφο γράφουν: “το πάντρεμα της Αναρχίας με τον Φυλετισμό.” (το φυλετισμός με κεφαλαίο, σημασιολογία;) ρωτώ: ξέρεις/ ξέρετε τι σημαίνει η έννοια, η πολιτική σημασία του όρου φυλετισμός; ή ο φυλετισμός εντάσσετε μέσα στην ΒΠ:Εγκυκλοπαιδικότητα όπως λες (τα άλλα ερωτήματα το απόγεμα) G.meriziotis ” (αυτό ήταν και υπονοούμενο αν η ΒΠ προωθεί τον ρατσισμό).και σου απαντάω: “Προς Αντικαθεστωτικός, φίλε μου ούτε καν διάβασες το κείμενο μου <edit>” μετά διαγράψατε πολλά σημεία από τις παρεμβάσεις μου (και δεν μιλάω για εκεί που γραφώ για μένα προσωπικά).
Εδώ λες : “ Αυτό του υποδείχτηκε με σωστό, ευγενικό και αναλυτικό τρόπο από το χρήστη Cinadon36 κι εμένα και με παραδείγματα πηγών αποδεκτών από τους κανόνες.”
για πήγαινε τώρα στη προσωπική μου σελίδα (στην αρχή) και δες αυτό:[5] “ Κάνε τις επεξεργασίες σου και άσε τον Cinadon 36 στην απέξω. Πρώτα απ'όλα είναι άσχετος στα πάντα και κάνει λογοκλοπές και παραποίηση πηγών και δεύτερον δεν είναι αναρχικός. ΑΚΕΛ-ίστης φιλότουρκος είναι (ΚΚ Κύπρου), αλλά όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει.--79.130.12.83 10:55, 25 Νοεμβρίου 2018 (UTC)”
Ακόμα δεν είχατε μπανάρει (φραγή)) τον Cinadon 36, να δημοσιεύσω το μειλ που μου έστειλε ο Cinadon 36; όχι δεν θα το κάνω.
Τι απάντησα; “Φίλε δεν με πολύ ενδιαφέρει τη είναι ο καθένας ή ο Cinadon 36 , το φιλότουρκος αν το λες επικριτικά θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί και εγώ όντας διεθνιστής είμαι φίλος όλων των πατρίδων (μητρίδων θα έλεγα καλύτερα), εγώ είμαι ενάντια στα κράτη και τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ. Αυτό που εμένα με ενδιαφέρει είναι το λήμμα Αναρχισμός να βελτιωθεί. G.meriziotis”
Στο λήμμα ένας μου λέει να παραθέσω πηγές πανεπιστημιακού – ακαδημαϊκού επίπεδου, όταν το έκανα ως δείγμα με κείμενο και βιβλίο (περί νέου ταυτοτικού ρατσισμοί) από το σαιτ μου το διαγράψατε, άλλος μου την έπεσε λέγοντας (να μην ποσταρω) τι είσαι ειδικός; η ΒΠ είναι των αφανών χρηστών και ενάντια των ειδικών. Θέλετε να με τρελάνετε; Να μην συνεχίσω άλλο με διαλόγους...
Στο Δια Ταύτα
Η ΒΠ και πολλά “open source” και άλλα προήλθαν από κινήματα, τι λέτε οι αναρχικοί δεν έχουν συμβάλει; Μπορεί να είμαι νέος εδώ και να μην ξερό ακόμα την φόρμα δημοσίευσης άλλα λέτε να μην έχω βάλει το μικρο μου λιθαράκι για τα “open source” εγχειρήματα και το ελεύθερο λογισμικό;[6] Όταν γράφω θα τα πούμε στην διεθνή κοινότητα ελεύθερου λογισμικού για το τη συμβαίνει στην ελληνική ΒΠ εκβιάζω ή ενημερώνω; όχι φίλοι μου κάνετε λάθος αν νομίζετε ότι εκβιάζω, γιατί κάποιοι/ες βρήκαν έτυμα πράγματα που αγωνίστηκε μια άλλη γενιά (σε αυτή ανήκω) και αντί να τα βελτιώσουν τα υποβαθμίζουν.
Σας έφερα ένα παράδειγμα με κείμενα μου (μόνο για να δείτε και τα διαγράψατε)που ποσταρω την ΒΠ για τεκμηρίωση λχ αυτό:"Προοίμιο για μια παγκόσμια ιστορία της ατιμίας,"[7] Όμως δεν μπορώ να ποσταρω το λήμμα Αναρχισμός γιατί είναι ανακριβές και παραμορφώνει την εικόνα αυτού που πραγματεύεται και ξανά λέω - τονίζω μακριά από μένα ο δογματισμός, δέχομαι να παρουσιάζονται όλες οι κρητικές ενάντια στον αναρχισμό ακόμα και οι κακοπροαίρετες.
Όταν θα έμπαινα στο λήμμα Αναρχισμός για να το βελτιώσω βάζοντας στα πρώτα στην συζήτηση,αυτό:"“Η βελτίωση του λήμματος Αναρχισμός και η ενίσχυση του λήμματος Αναρχία απαιτούν χρόνο και δεν θέλω να κάνω μια δουλειά στο πόδι, έχω τον χρόνο και την διάθεση να προσφέρω, όμως δεν θα μπω απευθείας στο λήμμα για αλλαγές προτού να παρουσιάσω εδώ στην συζήτηση ένα προσχέδιο περίγραμμα”. Αυτός ο χρόνος μπορεί να μου πάρει από τρεις μήνες και πάνω".[8] (και την να κάνω τώρα να δαπανήσω χρόνο για τα λήμματα που θα τα διαγράψετε αυτολεξεί αντί να βοηθήσετε να προσομοιάσουν με την δεοντολογία της ΒΠ;) στο λήμμα θα έβαζα και αυτή την παραγράφω:
{...} Οι αναρχικοί/ες απορρίπτουν τις αντιλήψεις που παρουσιάζουν τον αναρχισμό ως πνευματικό παιδί συγκεκριμένων στοχαστών του δεκάτου ενάτου αιώνα, όπως ο Προυντόν, ο Μπακούνιν, ο Κροπότκιν κ.ά., υποστηρίζουν ότι ο αναρχισμός και η αναρχία δεν ξεπήδησαν από το κεφάλι κάποιου ατόμου ως ιθύνον νους, ή από την ιδιοφυΐα ενός ανδρός κάτι που δέχεται και ο Κροπότκιν λέγοντας ότι “τον αναρχισμό δεν το εφεύρε κανείς, υπήρχε σαν τον σπόρο θαμμένος κάτω από το χιόνι”. [!]
Ο αναρχισμός είναι πρώτα και κύρια ο λόγος και η πράξη του αφανή λαού της μαύρης σημαίας, [!] είναι η Ιδέα, και δεν είναι μια πολιτική φιλοσοφία ακαδημαϊκού επιπέδου. Γιαυτό δεν θα δείτε οι αναρχικοί/ες να ονομάζουν τον εαυτό τους προυντονιστές, μακουνιστές, κροποτκινστές κλπ σε αντίθεση με τους οπαδούς του Μαρξ που ονομάζονται μαρξιστές, ή μαρξιστες-λενινιστες, ή τροτσκιστες, ή σταλινικοί ή μαοϊκοί κλπ. Οι αναρχικοί/ες αρέσκονται να αυτοπροσδιορίζονται στην βάση της πολιτικής τάσης στην οποία ανήκουν μουτουαλιστές, κολεκτιβιστές. αναρχοκομμουνιστές, αναρχοσυνδικαλιστές, πλατφορμιστές, εξεγερτικοί, ατομικιστές. Κανείς δεν έχει πάρει τ' όνομα του από κάποιον “Σπουδαίο Διανοητή” γιατί είναι ενάντια στην προσωπολατρία.
Αναγνωρίζουν όμως τον ρόλο και την προσφορά – συνεισφορά που είχαν/έχουν μεμονωμένα άτομα ως προς την ορανωτικότητα , την αγωνιστικότητα, και επαναστατικότητα τους και ως άνθρωποι που είχαν σημαντική διανοητική συνεισφορά στο κίνημα με την ευχέρεια – ικανότητα τους για επεξεργασία, διαμόρφωση και σύνθεση των αναρχικών ιδεών. Ως τέτοια άτομα αναγνωρίζονται και όχι ως πατέρες της αναρχίας (που είναι αστική – πατριαρχική αντίληψη) ο Πιερ Ζοζέφ Προυντόν, ο Μιχαήλ Μπακούνιν και ο Πιότρ Κροπότκιν. Ως πρωτεργάτες και ωθητήρες και οχι σαν πρωτοπορία (οι αναρχικοί/ες ειναι εναντια στις πρωτοπορίες) αναγνωρίζονται για την συνεισφορά τους ο ακτιβιστης και θεοριτηκος Ερρίκο Μαλατέστα, η ακτιβίστρια, θεωρητικός και αναρχο φεμινίστρια Έμμα Γκόλντμαν, ο ακτιβιστής και θεωρητικώς του αναρχοσυνδικαλισμού Ρούντολφ Ρόκερ, κλπ.{...}
Έτσι αποφάσισα για τεκμηρίωση να ανεβάσω λήμματα όπως “Η ιστορία της μαύρης σημαίας” πρόταση για βελτίωση του λήμματος “Ελευθεριακος σοσιαλισμός” και “Αναρχισμός μέσα και σκοποί” αυτό το λήμμα σκεφτόμουν να το ανεβάσω ως “Αναρχισμός και ηθική” αλλά το είδα βαρύ. Δεν μου δώσατε ένα χρονικό περιθώριο (βάζοντας το λογότυπο λήμμα υπό διαμόρφωση) δυο μηνών να τα διαμορφώσω ενώ το έγραφα και μετά από δυο μέρες από την δημοσίευση τα διαγράψατε.
Το ίδιο με το λήμμα για την Τοπικοποίηση[9] που ενώ έγραφα (στην συζήτηση) ότι βοηθάω κάποιους/κάποιες φίλους και ο άνθρωπος που ενδιαφέρετε άμεσα και μπορούσε να βοηθήσει (έχει γράψει βιβλία και έχει γυριστεί ταινία για αυτό το θέμα, η ταινία λέγετε Ussak[10][11] το σενάριο της ταινίας βασίστηκε σε αυτό το βιβλίο:[12] και είναι αυτού του ανθρώπου, Σκηνοθέτης είναι ο Κυριάκος Κατζουράκης[13] ) πήγε εκτάκτως στο νοσοκομείο με πρόβλημα υγείας, προτού ολοκληρωθεί το λήμμα το διαγράψατε.
Περί ουδετερότητας, είναι άλλου επιπέδου η ουδετερότητα περί φυτολογίας, ζωολογίας, γεωλογίας κλπ και άλλου επίπεδου τα λήμματα ιδεών και πολιτικής φιλοσοφίας (νομίζω ότι το καταλαβαίνετε αυτό ).
Όταν αποφάσισα να γίνω χρήστης της ΒΠ κάποιοι/ες φίλοι μου είπαν Γιώργο μην μπλέκεις δεν θα βγάλεις άκρη και θα χάσης τον χρόνο σου, μάλλον επιβεβαιώνονται; Πρέπει να ύπαρξη μια mea culpa δηλαδή να ανέβουν ξανά τα λήμματα που διαγράφτηκα και να με βοηθήσετε να διαμορφωθούν στην βάση της ΒΠ δεοντολογίας, αλλιώς πρέπει να διαγραφή και το λήμμα “Η ιστορία της μαύρης σημαίας”. Μήπως ζητάω πολλά;, μήπως εκβιάζω;
Υγ. τις ευχαριστίες μου δε όσους/ες βελτίωσαν το λήμμα “Η ιστορία της μαύρης σημαίας” έχει γίνει πολύ όμορφο, (και κρίμα να διαγραφή) επίσης ευχαριστίες στην -Saintfevrier και –ΒΜ, Stepanps για την μειλίχια και λογική παρέμβαση τους.
μετά τιμής
Γιώργος Μεριζιώτης
G.meriziotis 3 Δεκεμβρίου 2018
- @G.meriziotis: Προφανώς σου αρέσουν οι copy paste μονόλογοι, και μάλιστα αυτοί που τραβάν πολύ σε μάκρος, χωρίς να βγάζουν ιδιαίτερο νόημα, εκτός ίσως από το ότι θέλεις να επιβάλεις τις απόψεις σου. Αρχικά να σε ευχαριστήσω που μας ενημερώνεις: "όλες τις συζητήσεις τις αποθηκεύεω στην αποθήκη μου", είναι πολύ διαφωτιστική παραδοχή, έπειτα δε και από τη δημοσιοποίηση μιας ιδιωτικής επικοινωνίας χρήστη μαζί σου που, όπως ισχυρίστηκες δεν ήταν κάρφωμα. Πράγματι, δεν σε ενδιαφέρουν τα καρφώματα [14]. Δεν έχω να σου πω πολλά, δεν έχει νόημα άλλωστε, αφού κατ' εσέ λεω πολλά ψέματα. Ρωτάς Μήπως ζητάς πολλά και μήπως εκβιάζεις. Μάλλον ζητάς περιφανείς νίκες ενάντια σε φανταστικούς "σταλίνες" ή σε "φιλελέδες" (χαρακτηρισμούς που δίνεις αυτάρεσκα και απλόχερα σε όποιον/αν δε συμφωνεί μαζί σου) ώστε να μοστράσεις τα κεφάλια τους ως τρόπαια, όπως δείχνουν οι "αποθηκεύσεις" σου και οι αναδημοσιεύσεις τους. Chalk19 (=Το ρεμάλι…) (συζήτηση) 14:29, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
δε με λες φίλε σε ξέρω προσωπικά; έχει δυο νικ μειν και μου την λες; ενώ εγώ γράφω επώνυμα και αναλαμβάνω την ευθύνη αυτών που γράφω,δε με λες εσύ είσαι η ΒΠ; τι κάρφωμα έκανα με το μειλ μου όταν δεν έβαλα ποιος μου το έστειλε;ύστερα τι λες για της συζήτηση που βάζω στο μπλοκ μου δεν είναι ανοικτές οι συζητήσεις στα λήμματα στον καθένα/α; έγραψα γενικά για σταλινική νοοτροπία είπα ότι εσύ είσαι σταλινας;
εγώ δεν έχω πειράξει κανένα λήμμα την ΒΠ
απευθύνομαι στην κοινότητα της ΒΠ να πάρει θέση,γιατί μου την πέφτεις προσωπικά.
και το μειλ μου είναι αυτό: isopedotes@yahoo.gr, όποιος/α δεν φοβάται ότι θα τον διασύρω δημοσιεύοντας την επικοινωνία μας ας μου στείλει μειλ έξω από την ΒΠ (παρακαλώ να μην διαγραφή).
G.meriziotis 3 Δεκεμβρίου 2018
<edit φραγμένος χρήστης>
δεν ξέρω ρε φίλε,αντί να κάτσει και να βοηθήσει και ότι δεν του αρε να το βάλει σε διαβούλευση μου την πέφτει,και θα ήθελα αφού μάθω την φόρμα δημοσίευσης να ανεβάσω 50 λήμματα, πολλά πρωτότυπης θεματικής, μου λεει "σου αρέσουν οι copy paste μονόλογοι". G.meriziotis 3 Δεκεμβρίου 2018
Πολύ φασαρία γίνεται χωρίς σημαντικό λόγο. Πριν γίνει διαγραφή λήμματος, γίνεται συζήτηση όπως τώρα. Καλό είναι ένα λήμμα να προετοιμάζεται στο πρόχειρο για να μην φαίνεται άσχημο όταν βγαίνει στην ΒΠ. Εξάλλου ότι γράφουμε στην ΒΠ δεν είναι σκαλισμένο σε μάρμαρο. Ακόμα χειρότερα μπορεί μετά από καιρό που έχουμε ξεχάσει αυτό που γράψαμε να το βανδαλίσει κάποιος και να μην το καταλάβει κανείς. Τέλος πάντων, η πληκτρολόγηση που έχει πέσει στη συζήτηση του λήμματος, η όλη ενασχόληση, αλλά και η άσχημη κατάσταση που διαμορφώνεται, δεν αξίζει τον κόπο. Stepanps (συζήτηση) 16:56, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
- @Stepanps: Μα δεν αξιώθηκε διαγραφή χωρίς δυνατότητα αντιλόγου. Η ειδοποίηση για την πρόταση "γρήγορης διαγραφή" με την οποία ενημερώθηκε ο χρήστης G.meriziotis αναφέρει: "Εάν είσαι σίγουρος ότι το λήμμα ακολουθεί την πολιτική και δεν περιλαμβάνεται στα κριτήρια γρήγορης διαγραφής, μπορείς να πεις τη γνώμη σου στη σελίδα συζήτησης του λήμματος", όπερ και εγένετο. ——Chalk19 (συζήτηση) 17:09, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
-
- Εντάξει και εγώ λίγο παραπάνω έγραψα «Πριν γίνει διαγραφή λήμματος, γίνεται συζήτηση όπως τώρα». Όπως γράφεις «υπάρχει η δυνατότητα διαλόγου». Δεν διαφωνούμε κάπου, ούτε είμαι εναντίον σου που έθεσες την πρόταση διαγραφής και δεν μπορώ να πάρω θέση γιατί δεν ξέρω το θέμα. Απλά όπως δεν μου αρέσει να καίγονται βιβλία ακόμα και όταν δεν ξέρω τι γράφουν, έτσι δεν μου αρέσει να διαγράφονται στα γρήγορα και τα γραφόμενα κάποιου. Όποιου δεν αρέσει κάτι είτε η εμφάνιση (όπως εμένα) είτε το θέμα (που εγώ δεν το κατέχω και δεν έχω γνώμη γιαυτό) μπορεί να πάει να το διορθώσει. Και για να μην αρχίσει διορθωπόλεμος μπορεί να το διορθώσει μετά από 1 μέρα ή 1 μήνα ή 1 χρόνο. Η «ελεύθερη» ΒΠ θέλει υπομονή. Από την άλλη έλα στη θέση του G.meriziotis. Έγραφε για ώρες, αφιέρωσε χρόνο και με το καλημέρα βλέπει «Διαγραφή». Το κακό ήταν ότι αντί να αντιδράσει ήρεμα φορτίστηκε και άρχισε να βάζει ταμπέλες, όπως «σταλίνες», κλπ. Στην πραγματικότητα όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα να γράφουμε και να σβήνουμε, διαφέρουμε μόνο στον διαθέσιμο χρόνο. Έτσι χειροτέρεψαν τα πράγματα χωρίς λόγο. Το άσχημο είναι ότι χαλάει η διάθεση. Γιαυτό αποφεύγω να παρεμβαίνω σε διενέξεις. Stepanps (συζήτηση) 16:56, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
με συγχωρείς φίλε αλλά ή δεν πρόσεξες ή δεν είδες η το κάνεις σκόπιμα. Το ξαναλέω στο λήμμα Τοπικοποίηση έβαλα μια μικρή παράγραφο και πήγα στο πρόχειρο για επεξεργασία δες[15] μάλιστα είχε μπει και η ταμπελίτσα με τον εργάτη που φτυαρίζει ως ένδειξη οτι το λήμμα είναι υπό κατασκευή. Επίσης στην στο λήμμα ελευθεριακος σοσιαλισμος οχι στο κορμο του ληματος αλλά στην συζήτηση έβαλα θεματική με τίτλο προσθήκες για διαβούλευση και διαγράφτηκαν. Τώρα ένας άλλος μου γράφει ότι ακόμα δεν μπήκα στην ΒΠ κάνω τόση φασαρία ακόμα δεν ξέρω την φόρμα δημοσίευσης. Σύμφωνα με αυτή την λογική μόνο εσείς οι κατέχοντες βάζετε λήμματα και πόσοι είστε;που θέλουν μερικοί να τα φτάσουν στο ένα εκατομμύριο.
ΟΚ όπως θέλετε . Δε ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ άλλο, θα περιμένω να πάρει θέση η κοινότητα για τα θέματα που έθεσα.
G.meriziotis 3 Δεκεμβρίου 2018
- Συγνώμη δεν έχω παρακολουθήσει πως δουλεύεις. Αυτό που βλέπω είναι ότι έχεις χαλάσει την διάθεσή σου. Ασχολήσου για 24 ώρες με κάτι άλλο. --Stepanps (συζήτηση) 19:04, 3 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια βάση και σε μια σωστή σειρά:
- Το κείμενο αν πράγματι είναι από την εφημερίδα του 2002 δεν μπορεί να σταθεί και θα πρέπει να διαγραφεί γιατί υπάρχει πρόβλημα πνευματικής ιδιοκτησίας. Δεν είναι αυτό λογοκρισία, δεν είμαστε σταλίνες ή φιλελέδες ή κάτι ενδιάμεσο, αυτοί είναι οι κανόνες της Βικιπαίδειας και τους τηρούμε. Ο αρχικός δημιουργός του πρέπει να δώσει άδεια για την αναδημοσίευση στη Βικιπαίδεια. Αν είναι η αρχική δημοσίευση από τον Βραχόκηπο, δεν υπάρχει πρόβλημα (η άδεια είναι συμβατή), αν όχι υπάρχει. G.meriziotis, γνωρίζετε πότε, από ποιον και πώς έγινε η πρώτη δημοσίευση;
- Στην περίπτωση που ξεπεράσουμε το ζήτημα #1, υπάρχει ζήτημα με το ύφος και την ουδετερότητα του κειμένου. Πολλά λυρικά σημεία, πολλά φορτισμένα, πολλά μαύρα κλπ. Ούτε αυτό είναι λογοκρισία. Η Βικιπαίδεια επιδιώκει να είναι γραμμένη ουδέτερα και απροκατάληπτα.
- Αφού είμαστε σίγουροι ότι τα ζητήματα #1 και #2 έχουν λυθεί, μπορούμε να δούμε και την πληρότητα ή/και βιβλιογραφική κάλυψη του λήμματος.
αγαπητέ, διάβασε σε παρακαλώ και μην αμφιβάλλεις για την αξιοπιστία μου γιατί γράφω επώνυμα και έχω βάλει το μειλ μου εδώ, όσο για τον βραχοκηπο τι να σου πω; ότι το άτομο που τον έχει είμαστε από νέοι μαζί; αυτός τώρα είναι εκτός Ελλάδας, ψάξε στον βραχοκηπο για κείμενα μου. G.meriziotis 3 Δεκεμβρίου 2018
o fragmenos eimai- "Πιθανή παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων" ego to ebala G.meriziotis 4 Δεκεμβρίου 2018
Αν τον γνωρίζετε όπως λέτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για να δώσει αν θέλει την άδεια. Η διαδικασία υπάρχει εδώ. --cubic[*]star 03:34, 5 Δεκεμβρίου 2018 (UTC)
εγω το εβαλα χθες το βραδη "Πιθανή παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων" επιδη εφαγα φραγη χθες 8 η ωρα το προι, και για επιβεβεοση θα μπω τωρα με την κανανονικη μου IP, na ta poume. G.meriziotis 5 Δεκεμβρίου 2018
να με πάλι χωρίς φραγή κανονικά, και με την επίσημη IP μου, το πιο πάνω σχόλιο εξεπίτηδες το έβαλα ανορθόγραφο, θα τα πούμε το απόγεμα... G.meriziotis 5 Δεκεμβρίου 2018
Καλησπέρα, χθες 4/12/2018 ο διαχειριστής Legion με έφραξε,δεν μου έκανε εντύπωση η φραγή άλλα τρία πράγματα.
1) από ότι είδα η φραγή μπήκε 8 η ώρα το πρωί!! μάλλον θα είχα προκαλέσει κάποιον εφιάλτη στον άνθρωπο και πουρνό, πουρνό κάθισε και έβαλε φραγή, σορι γιαυτό.
2) από ότι φαίνεται επιβεβαιώνετε αυτό που είχα γράψει και το ξαναγράφω: “Επειδή βλέπω, και σε αυτό το λήμμα αλλά και σε άλλες συζητήσεις κάποιοι/ος να αυτοχρίζονται θεματοφύλακες των αρχών και της δεοντολογίας της ΒΠ, τους τονίζω ότι όλοι εδώ έχουμε τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις, όλοι είμαστε εδώ μέσα ίσοι και δεν είναι κάποιοι/ος πιο ίσοι από τους ίσους, εκτός και είναι και δεν το ξέρω...” τώρα επιβεβαιώνουμε ότι ισχύει και δεν θα επικαλεστώ αυτά Wikipedia:Please do not bite the newcomers [17] δεν με νοιάζει πλέον.
3) σχετικά με την φραγή. Συμφωνώ με την φραγή ως μέτρο, είμαι ένας από τους ιδρυτές του athens.indymedia[18] και το είχα προτείνει αλλά δεν πέρασε (και σωστά δεν πέρασε) το athens.indymedia έχει μόνο κρυμμένα[19], και τη νομίζετε με την φραγή; ότι δεν σπάει; τότε πώς σπάνε τις φραγές σε δικτατορικά ή ολοκληρωτικά καθεστώτα; πως σπάει τις φραγές ο κόσμος στην Τουρκιά υσλαμοφασίστα Ερντογάν που έχει επιβάλει φραγές;
Σαν παλιός κομπιουτεράκιας και Χακερ (Hacker) σας λέω ότι δεν έσπασα την φραγή (ban) μου με αυτό Kali Linux[20],ούτε με αυτό Tails [21]που παίζει και σε στικ (flasaki) άλλα με ένα απλό VPN, το σύστημα ασφαλείας της ΒΠ μπάζει, αν θέλετε βοηθάω με τα συντρόφια Anonymous[22] ή με τους Hacker του Ρουβίκωνα.
Επειδή θεωρώ την Βικιπαιδεια πολύ χρήσιμη δεν θα την χακαρω, γιαυτό έγραψα και συνδέθηκα εδώ μέσα επώνυμα, με ονοματεπώνυμο Γιώργος Μεριζιώτης[23](μην με μπερδέψετε με Facebook κλπ δεν έχω και τα σιχαίνομαι).
Σχετικά με τα λήμματα.Σαν είπα τη έγινε με το λήμμα της Έμμα Γκόλντμαν[24] που είχαν βάλει κάτω από την φώτο και το βιογραφικό της (δεξιά) το πλαίσιο με “μια σειρά λήμματα κομμουνισμός” με το σφυροδρέπανο. Τι να πω τώρα με αυτό το λήμμα; Πιοτρ Κροπότκιν[25] που έχει πάλι τα ίδια σφυροδρέπανα κλπ, δεν το άλλαξα όπως στης Εμμας για να το δείτε.Να βάλω και εγώ τώρα στα λήμματα κομμουνισμός[26], Μαρξ[27],μαρξισμός το αλφάδι; να βάλω κάτω από την φώτο του Μαρξ το αλφάδι[28]; Τι είναι αυτό που γίνετε άγνοια του θέματος, σκοπιμότητα ή βανδαλισμός;
Το λήμμα “Η ιστορία της μαύρης σημαίας”[29] επειδή σέβομαι κάποιους/ες χρήστες που το επιμελήθηκαν δεν θέλω να κατέβει πλέον,συμπλήρωσα και την επόμενη βιβλιογραφία και έβαλα ως εναλλακτική και δεύτερη πηγή τον βραχότοπο.
Στο δια ταύτα
Δεν θέλω πλέων να έχω σχέση με ΒΠ και θέλω να διαγραφεί ο λογαριασμός μου. G.meriziotis 5 Δεκεμβρίου 2018