Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Περί Εθνικοαναρχισμού Νο 2



 Δείτε την ''εξέλιξη" του ληματος "Εθνικοαναρχισμός"



1) Το λήμμα όπως είναι τώρα 20/11/2018

( Έχουν αφαιρεθεί όλα τα περί αναρχίας (εκτός από την επικεφαλίδα) , αναρχίας και φυλετισμού, ιστορία αυτής της τάσης απο το 1920 κλπ, και το λήμμα έχει μπει σε αυτό: Η ακρίβεια του λήμματος αμφισβητείται )






 2) Το λήμμα όπως ήταν στην αρχή, ( με τα περί αναρχίας,αναρχίας και φυλετισμός ιστορία απο το 1920 κλπ, με την μαυροκόκκινη με το στοχάδι).






3) Το λήμμα μέχρι Κυριακή 18/ 11/2018, (με το αλφάδι σαν παραπομπή, βάλανε την μαυροκόκκινη με το στοχάδι,  και βάλανε αυτό που βλέπετε)











4)  Το λήμμα όπως ήταν μέχρι 19/11/2018, (έφυγε το αλφάδι και είχαν μείνει τα περί αναρχίας, "το πάντρεμα της αναρχίας με τον φυλετισμό" κλπ)







"Χακάρισμα του λήμματος. 1





"Χακάρισμα του λήμματος . 2





Περί Εθνικοαναρχισμού Για την ελευθερία του λόγου έχουμε αγωνιστεί και ματώσει εμείς οι αναρχικοί από παλιά, και δεν χρειάζεται να αναφέρω ιστορικά παραδείγματα.

Όμως από πουθενά δεν συνάδει ότι υπήρξε – υπάρχει ένα ιστορικό ρεύμα αναρχικών εθνικιστών.

Οι αναρχικοί εναντιώθηκαν και πολέμησαν τον εθνικισμό και δεν υπάρχει μεγαλύτερο ιστορικό παράδειγμα απο την Ισπανία.

Επειδή κάποιοι αναφέρουν τον Μπακούνιν https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%AE%CE%BB_%CE%9C%CF%80%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B9%CE%BD
ως πανσλαβιστή, σας πληροφορώ ότι από την στιγμή που ο Μπακούνιν έγινε αναρχικός (και αυτό ήταν μια ατομική πρόοδος) άφησε πίσω του τον πανσλαβισμό, τους Πολωνούς κλπ. Επίσης και ο Προυντόν άφησε πίσω του το εθνικό από την στιγμή που είδε ότι κατέληξε σε αντιδραστική εκδοχή.

Δείτε σχετικό παράδειγμα:

Η αναρχική κοινωνιολογία του φεντεραλισμού και οι Ενωμένες Πολιτείες της Ευρώπης Του Κόλιν Γουόρντ https://autonomidrasi.com/2015/07/18/%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%86%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1/


Στο λήμμα Εθνικισμός https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
της wikipedia εδω: Σύγχρονο σχηματιζόμενο ρεύμα ευρωσκεπτικιστικού εθνικισμού, λέει:

{...} ... Στα άκρα του ευρωσκεπτικιστικού αντίποδα και πιο αριστερά της πατριωτικής αριστεράς, οι ριζοσπαστικοί αριστεροί τείνουν να επικρίνουν τον εθνικισμό μαζί με την νεοφιλελεύθερη ατζέντα της Ε.Ε., αν και υποστηρίζουν την ενοποίηση των χωρών (στο πλαίσιο ενός σοσιαλιστικού συστήματος ή ελευθεριακού σοσιαλισμού https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%82_%CF%83%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82 και την κατάργηση των εθνικών συνόρων), υποστηρίζοντας συνάμα την ένταξη μεταναστών και την διεύρυνση ατομικών ελευθεριών ερχόμενοι έτσι σε απόλυτη ιδεολογική πολιτιστική σύγκρουση με τα συντηρητικά δεξία ευρωσκεπτικιστικά εθνικιστικά τμήματα.... {...}

και παρά κάτω λέει:

{...} Αναρχισμός Ο αναρχισμός ανέπτυξε μια ξεχωριστή κριτική στον Εθνικισμό, τονίζοντας πως επιδιώκει την νομιμοποίηση και συγκέντρωση της Εξουσίας σε μια μικρή Ελίτ, ενώ ταυτόχρονα αναγκάζει τον λαό σε καπιταλιστική εκμετάλλευση μετονομάζοντας την «πάλη των τάξεων» σε «συνεργασία των τάξεων».

Κυριότερος Αναρχικός συγγραφέας κατά του εθνικισμού είναι ο αναρχοσυνδικαλιστής Ρούντολφ Ρόκερ στο έργο του «Εθνικισμός και Πολιτισμός», όπου δήλωνε πως «το έθνος δεν είναι το αίτιο, αλλά το αποτέλεσμα του Κράτους. Το Κράτος δημιούργησε το Έθνος και όχιτο
Έθνος το κράτος...Ο Εθνικισμός δεν είναι τίποτε άλλο παρά η πολιτική θρησκεία του Κράτους».

Αιτιολογώντας το, ο Ρόκερ επισημαίνει πως ο εθνικισμός ομαδοποιεί ανθρώπους με γλωσσολογικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά, που ακόμη και αν δεν υπάρχουν, τα επιβάλλει και τα δημιουργεί, ενώ δεν αντιμετωπίζει τους ανθρώπους ως ξεχωριστά υποκείμενα αλλά σαν ομάδες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, πράγμα που τελικά που οδηγεί στην θεωρητική νομιμοποίηση του Αυταρχισμού.[34]

Οι αναρχικοί συγκρούστηκαν ενόπλως με τους εθνικιστές στον Ισπανικό Εμφύλιο το 1936.

Στην σύγχρονη εποχή, αναρχικοί συγκρούονται με τους εθνικιστές σε διάφορες διαδηλώσεις ανά τον κόσμο. Επιπλέον, οι Αναρχικοί υποδέχονται και υποστηρίζουν τους πρόσφυγες, τους οποίους οι Εθνικιστές θεωρούν ως επικίνδυνους, αντίθεση που δημιουργεί άλλη μια εστία έντασης μεταξύ των δύο. Παρ' όλη την αντίθεση τους στον Εθνικισμό, οι αναρχικοί υποστηρίζουν τα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα κατά του ιμπεριαλισμού.[34] (δειτε και τις παραπομπες) {...}

Επειδή έχω ανοίξει μια συζήτηση εδώ: “Όταν ακούω τη λέξη έθνος, ανθρώπινη σάρκα μου μυρίζει”,
https://athens.indymedia.org/post/1592963/

αυτοί που υποστηρίζουν ότι υπήρξαν “αναρχικοί” εθνικιστές στο παρελθόν αναφέρονται στους εθνομποσλεβίκους, Στρασερικοί

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%BA%CF%81%CE%AD%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%81_%CE%A3%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%81
ή σε κάποιος που περάσαν (οπισθοδρόμησαν) άπω τον αναρχισμό στο εθνικισμό κλπ.

Στο δια ταύτα

Αν θέλετε να διατηρηθεί το λήμμα “Εθνικοαναρχισμός” (δικαίωμα σας) αλλά πρέπει να βγει η αναφορά από δεξιά “Τμήμα μιας σειράς λημμάτων” Αναρχισμός
και να μπει το λήμμα Εθνικισμός

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ :

"Εθνικισμός – πατριωτισμός: η πολιτική θρησκεία του κράτους” https://athens.indymedia.org/post/1592961/

"Ο Εθνικισμός και τo «Εθνικό Ζήτημα» https://autonomidrasi.com/2015/09/08/%CE%BF-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84o-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1/

του Murray Bookchin
https://autonomidrasi.com/2014/12/10/%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%B5%CF%8A-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BA%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%BD/

"Ο εθνικισμός ως μια πολιτική θρησκεία” https://autonomidrasi.com/2015/09/08/%CE%BF-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%89%CF%82-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B8%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%B1/

του Ρούντολφ Ρόκερ| https://autonomidrasi.com/2015/07/29/%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%86-%CF%81%CF%8C%CE%BA%CE%B5%CF%81/
 
Στο βιβλίο μου : “Εγχειρίδιο ιστορικότητας λόγου και δράσης. Σύνοψη του κοινωνικού" αναρχισμού
https://www.anarxeio.gr/contents/view/arxes--stoxoi--8eseis--egxeiridio-istorikothtas

https://www.politeianet.gr/books

Στα  . ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ https://autonomidrasi.com/%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82/

"Ο δρόμος προς το φασισμό” https://autonomidrasi.com/2015/08/07/%CE%BF-%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C/

"Η πάλη ενάντια στον φασισμό αρχίζει με την πάλη ενάντια στον μπολσεβικισμό” https://autonomidrasi.com/2015/08/06/%CE%B7-%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%B5/

ΕΝΘΕΤΑ – ΦΑΚΕΛΟΙ

Εθνικισμός – Φασισμός – Ναζισμός https://autonomidrasi.com/%CE%AD%CE%BD%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B1-%CF%86%CE%AC%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CE%B9/%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82/

"Οι πρώτες εθνικοσοσιαλιστικές και φασιστικές οργανώσεις στην Ελλάδα" https://autonomidrasi.com/2018/09/14/%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%86%CE%B1-2/

ΥΓ. Προς εθνικοαναρχισμός.Είδα ότι βγάλατε το σύμβολο με μαυροκόκκινη και κίτρινο στοχαδι και βάλατε αυτό που έχετε τώρα. Καιρός να βγάλετε και την αναφορά στο αλφάδι γιατί το αλφάδι είναι το σύμβολο της ελευθερίας, ισότητας , αλληλεγγύης και του διεθνισμού, ελευθερίας που με δυο κουβέντες περιέγραψε ο Μπακουνιν:

«…Η ελευθερία χωρίς σοσιαλισμό είναι προνόμιο και αδικία και ο σοσιαλισμός χωρίς ελευθερία είναι υποδούλωση και βαρβαρότητα … Είμαστε επίσης εχθροί της πατριαρχικής και νομικής εξουσίας των συζύγων πάνω στις γυναίκες, των γονέων πάνω στα παιδιά και αυτό επειδή η ιστορία μας διδάσκει ότι ο δεσποτισμός στην οικογένεια είναι το σπέρμα του πολιτικού δεσποτισμού στο κράτος…»Μιχαήλ Μπακούνιν,(1814-1876)

«…Ο αναρχισμός, επιπλήττει τον φιλελευθερισμό ως ένα μερικό δόγμα της ελευθερίας και τον σοσιαλισμό ως ένα μερικό δόγμα της ισότητας. Η μερικότητα συνίσταται στο ότι αυτά τα δύο δόγματα προτίθενται να πραγματώσουν τις αρχές τους μέσω της προσωρινής εξάρτησης των δύο αξιών, με την έννοια ότι πρώτα πραγματώνεται η μία και μετά η άλλη, ενώ ο αναρχισμός θεωρεί ότι μόνο στην ταυτόχρονη πραγμάτωση τους έγκειται η επιτυχία τους…» Νίκο Μπέρτι, (1994)
Γιώργος Μεριζιώτης

Αν θέλετε να διατηρηθεί το λήμμα “Εθνικοαναρχισμός” (δικαίωμα σας) αλλά πρέπει να βγει η αναφορά από δεξιά “Τμήμα μιας σειράς λημμάτων” Αναρχισμός και να μπει το λήμμα Εθνικισμός

Περί Εθνικοαναρχισμού https://sesima.blogspot.com/2018/11/blog-post_18.html
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi7WCtnx4cXtMKKEDjXUUlK5G2yeEn_yu4MZvExCgv8YdrLXSSRK_h-AnCoK42XmIbOm8-t3Eq3YwpnycBeoy4V57rzQ6HN3HFBFRgJo-dsEYiru-_kZ81RvvPEi6stLbSRFLc12F86xUME/s640/%25CE%2595%25CE%25B8%25CE%25BD%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF%25CE%25B1%25CE%25BD%25CE%25B1%25CF%2581%25CF%2587%25CE%25B9%25CF%2583%25CE%25BC%25CF%258C%25CF%2582+++%25CE%2592%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25B9%25CF%2580%25CE%25B1%25CE%25AF%25CE%25B4%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25B1.png

Φόβος

Ανακρινόμενος (παλιά) από την αντιτρομοκρατική στην ΓΑΔΑ παρουσία πρακτόρων του FBI
μου λέγαν ότι πρέπει να ησυχάσω γιατί οι Αμερικάνοι είναι νικητές, και οι Αμερικάνοι με ρώτησαν αν φοβάμαι.
Τους απάντησα:
“στην ζωή μου δεν ξέρω τι θα πει φόβος, αυτό που φοβάμαι και είναι εφιάλτης μου είναι, η κοινωνική και ατομική οπισθοδρόμηση” αυτό ζούμε τώρα.

Φίλοι μου είστε οπισθοδρόμηση, ελάτε μαζί μου/μας ξεπεράστε τις ιδεολογικές αγκυλώσεις

εμένα οι ρίζες μου ανευρίσκονται στο μακρινό παρελθόν, στους πρώτους “εθνομηδενιστές” και κοσμο – πολίτες. Τους Κυνικούς, τους Σοφιστές, τους Στωικούς, (Οι πνευματικοί και ταξικοί μας πρόγονοι )

https://autonomidrasi.com/2016/01/09/%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF/

και εδώ Το πρώτο αντιεθνικιστικό και διεθνιστικό κείμενο που γράφτηκε στην Ελλάδα,
https://athens.indymedia.org/post/1592409/

Επισης εδω:

{...} Η Πόλα είναι κοινωνική επαναστάτρια και γυναίκα, σαν γυναίκα με το ένστικτο της ελευθερίας και την συναισθηματική νοημοσύνη ανεπτυγμένη μου θυμίζει μια προγιαγιά μου, τη Λένη (Ελένη) που κατάγονταν από το χωρίο Καρβέλι, μια αετοράχη (η Πόλα το ξέρει το χωριό) στον μεσσηνιακό Ταύγετο. Όπως μου διηγήθηκε την ιστορία η γιαγιά μου μετά το 1821 πολλοί αγωνιστές ακτήμονες δεν τους δώσανε γη (γη και ελευθερία) ανέβηκαν στον Ταΰγετο, ξαναβγήκαν στο κλαρί και άρχισαν αντάρτικο, ενάντια αυτή την φορά στους Έλληνες ντόπιους προύχοντες , δημογέροντες και κοτζαμπάσηδες. Στέλνονται από την κυβέρνηση αποσπάσματα ευζώνων (οι χωροφύλακες της εποχής που είχε φτιάξει ο Μακρυγιάννης) να καταστείλουν το αντάρτικο και να συλλάβουν άτομα.

Το απόσπασμα συλλαμβάνει τον άντρα της Λένης και τον πάει δέσμιο προς την Καλαμάτα στο δικαστήριο που η ποινή ήταν σίγουρα κρεμάλα. Στον δρόμο προς την Καλαμάτα έξω από ένα χωριό το απόσπασμα κάνει μια στάση, οι εύζωνοι κάθονται μέσα σε ένα πανδοχείο-καπηλειό να ξαποστάσουν και να πιουν κάνα ρακί, δένουν τον προπάππου μου σε ένα πλάτανο και βάζουν έναν εύζωνα να τον φυλάει. Η Λένη που παρακολουθούσε κρυφά το απόσπασμα βρήκε την ευκαιρία πλησίασε από πίσω τον εύζωνα φρουρό και με μια φαλτσέτα του κόβει το λαιμό, έκοψε και τα σχοινιά δεσμά του άντρα της των ελευθέρωσε και έφυγαν μαζί, πάλι για τα βουνά.

Από αυτή τη πάστα είναι και η Πόλα, παίρνει το ελικόπτερο να απελευθερώσει τον άντρα της και πολιτικό σύντροφο Μαζιώτη και φυσικά δεν ξεχνάει και κάποιους άλλους πολιτικούς κρατούμενους, και όταν λέει ότι θα μπορούσε να πυροβολήσει το εννοεί χίλια τα εκατό.{...}

Νίκος Μαζιώτης / Πόλα Ρούπα και η σχετικότητα του χρόνου
https://autonomidrasi.com/2017/12/25/%ce%bd%ce%af%ce%ba%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%b9%cf%8e%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b1-%cf%81%ce%bf%cf%8d%cf%80%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%cf%83%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba/


Χαιρετίσματα στο τοξοβόλο δάσκαλο (ξέρετε ποιον).

Το μειλ μου isopedotes@yahoo.gr για επικοινωνία (μόνο επώνυμα)
Γιώργος Μεριζιώτης


 Τελικά αφαιρέθηκε ( δεν ξέρω για πόσο χρονικό διάστημα) το λήμμα για αναρχία.




τώρα έχει μπει το λήμμα  απο την ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ σε επισήμανση ότι η ακρίβεια του λήμματος αμφισβητείτε.



και έγραψα αυτά:

ψέματα και αστειότητες

Εντάξει τώρα μην μου το παίζεται όπως θέλετε, όχι σε μένα για το τι εστί ελευθεριά της έκφρασης, δες/δείτε:

1. "Κομπιούτερ και Κοινοτισμός – Μέρος Πρώτο: Τι είναι το ελεύθερο λογισμικό” https://autonomidrasi.com/2018/10/16/%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%85%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%b1/

2. Που είπα εγώ για λογοκρισία; μήπως εδώ που λέω: “ Αν θέλετε να διατηρηθεί το λήμμα “Εθνικοαναρχισμός” (δικαίωμα σας) αλλά πρέπει να βγει η αναφορά από δεξιά “Τμήμα μιας σειράς λημμάτων” Αναρχισμός και να μπει το λήμμα Εθνικισμός”.

3. Και επιπλέων δείξετε μου πια τάση του 1920 ήταν αυτή η απάτη που λέτε εδώ: “Ο όρος "Εθνικοαναρχισμός" χρονολογείται από τη δεκαετία του 1920.[3]” Εκεί που παραπέμπετε [3] τι λέει για 1920; Macklin, Graham D. (2005-09). «Co-opting the counter culture: Troy Southgate and the National Revolutionary Faction». Patterns of Prejudice 39 (3): 301–326. doi:10.1080/00313220500198292. ISSN 0031-322X.
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/00313220500198292

Co-opting the counter culture: Troy Southgate and the National Revolutionary

Faction

ABSTRACT

Formed in 1996 by former National Front activist Troy Southgate, the National Revolutionary Faction (NRF) is a ‘national-anarchist’ groupuscule. In contrast to the International Third Position, the reactionary Catholic fascist sect from which it emerged, the NRF promotes a radical anti-capitalist and anti-Marxist ‘anarchist’ agenda of autonomous rural communities within a decentralized, pan-European framework. While the NRF retains an ideological core that is readily identifiable as fascist, that ideology is far from a mimetic atavism. As a result of its increasing radicalization the NRF has attempted to move ‘beyond left and right’, transcending the traditional limits of national-Bolshevism, to forge a seemingly incongruous synthesis of fascism and anarchism.

Through its print and online publications, the NRF seeks to utilize its unique ideological position to exploit a burgeoning counter culture of industrial heavy metal music, paganism, esotericism, occultism and Satanism that, it believes, holds the key to the spiritual reinvigoration of western society ready for an essentially Evolian revolt against the culturally and racially enervating forces of American global capitalism. A detailed examination of its history, activism, structure and continued ideological morphology reveals the NRF as an ideological crucible for a growing international network of dissident ‘national-revolutionaries’ who are currently recalibrating their ideals in order to overcome their acute marginalization.

4. Προς Αντικαθεστωτικός, φίλε μου ούτε καν διάβασες το κείμενο μου “Οι πνευματικοί και ταξικοί μας πρόγονοι” γιατί αποτελείτε από πέντε μέρη και εσύ δεν διάβασες ούτε το προοίμιο. https://autonomidrasi.com/2016/01/09/%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF/

το αναρχικό κίνημα είτε το θέλετε είτε όχι ξεκίνησε από εδώ:

"Εμβαθύνοντας στο νόημα της κοινωνικής αναρχίας" Μέρος Πρώτο: Ανανεώνοντας την αναρχική παράδοση Του Γιώργου Μεριζιώτη
https://athens.indymedia.org/post/1591658/

5. φίλε Cinadon36 λες: “Αγαπητέ Μεριζώτη, εντυπωσιακή η ιστορία σας, αλλά στις σελίδες συζήτησης της ΒΠ, δεν γράφουμε την ιστορία της ζωής μας ή αποσπάσματα, αλλά πρέπει να συζητούμε θέματα σχετικά με το λήμμα. Αλλιως, η σελίδες συζήτησης θα καταντήσουν ...καφενείο! Φιλικα, Cinadon36”
έχεις δίκιο όμως έπρεπε να το γράψω, αν νομίζεις αφαίρεσε το.

Το αναρχικό κίνημα είναι ένα ιστορικό πολίτικο - κοινωνικό κίνημα παγκόσμιας εμβέλειας και η σύγχρονες απαρχές του ανευρίσκονται στην (πρώτη) Διεθνή των εργαζόμενων το 1864 και δεν έγινε από κανένα Μπακούνιν ή Κροπότκιν κλπ άλλα από εργάτες.

{...} Η αναρχία δεν είναι λογοτεχνικό έργο, αφήγημα, ή γενικότερα τέχνη όπου ο καλλιτέχνης έχει το δικαίωμα «ποιητική αδεία» να γράφει ότι θέλει (όπως έλεγε και ο σύντροφος Λουίτζι Φάμπρι), η αναρχία – για να παίξω και εγώ λίγο με τις λέξεις – δεν είναι η “αναρχία της μάζας” που κάνει ότι γουστάρει στα πλαίσια της ελευθεριότητας του καπιταλισμού, η αναρχία είναι ευθύνη.
Η αναρχία δεν είναι δόγμα, την αναρχία δεν την εφεύρε κάποιος ιθύνον νους, και προπάντων και πάνω από όλα η αναρχία είναι ένα εναλλακτικό επαναστατικό κοινωνικό-πολιτικό πρόταγμα ως προς τα δεινά που δημιουργεί, παράγει και αναπάργει ο καπιταλισμός και το κράτος.

Αναμφίβολα υπήρξαν και υπάρχουν ακόμα και από την εποχή που εμφανίστηκε η κυριαρχία άνθρωποι ή κινήματα με αγαθές ειλικρινές προθέσεις -ή όχι – που εναντιώνονται στην εξουσία, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους εντάσσουμε στην αναρχική σκέψη – θεώρηση και δράση. {...}

{...} Παραμένοντας πάντα αθεράπευτα «ρομαντικοί» επαναστάτες, σε μια εποχή που η κοινωνική επανάσταση (ως κοινωνικό «πέρασμα») φαντάζει αδύνατη, συνεχίζουμε να οραματιζόμαστε την επαναστατική προοπτική ως ανοιχτότητα προς την πραγματική ελευθερία, την κοινωνική πραγματική δικαιοσύνη και την πραγματική ισότητα. Εν ολίγοις, συνεχίζουμε να αρνούμαστε το τέλος της κοινωνικής ιστορίας.

Οσοι/όσες μας προσάψουν τον χαρακτηρισμό του τύπο: “αυτοί είναι δογματικοί που ψάχνουν την ιδεολογική καθαρότητα” τους απαντάμε ότι:

“… Ποτέ δεν νομίσαμε/νομίζουμε ότι η αναρχία είναι ένα δόγμα, μια απαραβίαστη θεωρία, κάτι που λατρεύεται από τους πιστούς της. Όχι! H ελευθερία που διεκδικούμε τρέφει ακατάπαυτα τις ιδέες μας, τις ανυψώνει προς νέους ορίζοντες, και τις τοποθετεί έξω από τα στενά πλαίσια κάθε τυποποίησης … οι νέες κοινωνικές φόρμες και ελευθερίες περιμένουν αυτούς/αυτές που θα τις δημιουργήσουν …” {...}