Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2022

Ιστορίες για δράκους

 

 (Αυτή είναι η τελευταία μου ανάρτηση στη συζήτηση που γίνεται στο indymedia εδώ: Όταν η Παρισινή Κομμούνα εμβολίαζε μαζικά τον εξεγερμένο πληθυσμό της την οποία το athens.indymedia.org αρνείται να την δημοσιεύσει.  Δείτε όλη τη συζήτηση αντεγραμμένη και εδώ: Όταν η Παρισινή Κομμούνα εμβολίαζε μαζικά τον εξεγερμένο πληθυσμό της ).

Ιστορίες για δράκους

 από Λευτεριά στους Παγκολίνους

Προς όλους/ες και πάτρικ ο αστερίας: Αρχίζεις πολωτικά με αυτό : “…Το λιγότερο κουραστικός ο ιησουήτικης υφής ζήλος, τύπου «η οικογένεια μου έκανε μετάληψη με το σώμα της Pfizer, της Moderna και της Johnson» – πραγματικά είναι να απορεί κανείς γιατί μας το επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά….”

Κε θες να σου απαντήσω;

Το θεωρώ ανήθικο να λέω ότι είμαι υπέρ του εμβολιασμού και να μην έχω κάνει τα εμβόλια, γιαυτό το γράφω, ωραία, πάρε ένα κείμενο μου ιησουήτικης υφής: Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ή αναρχικά μέσα και σκοποί;  Και εδώ: Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα ή αναρχικά μέσα και σκοποί;

Στα τέσσερα  ερωτήματα που μου βάζετε, τα τρία είναι τόσο προφανή αυτονόητα που και η γάτα μου θα απαντούσε, και μου λέτε οτι αποφεύγω να απαντήσω, σοβαρά εεε!!!, Όσο έχετε απαντήσει εσύ/εσείς στα δικά μου ερωτήματα τόσο έχω απαντήσει και εγώ στα δικά σας.

Δεν ήθελα να ασχοληθώ καθόλου με την κορονίλα, το πρώτο κείμενο μου στο σαιτ μου είναι αυτό στην αρχή της πανδημίας, δες ημερομηνίες. Κορονοϊός και τάξεις ,και αυτές τις μέρες δημοσίευσα και αυτό: Covid-19: Η ασθένεια των πλουσίων

Στο ιντυ είχα πάνω απο τριετία να δημοσιεύσω και δεν παρακολουθούσα τις συζητήσεις και τα κείμενα για πανδημία κλπ. Μετα ήρθε αυτή η δημοσίευση στο ιντυ, με ειδοποίησαν οτι: “είδαμε ένα κείμενο σου στο ιντυ, τι έγινε άρχισες να γράφεις πάλι;”  Εμβόλια που άλλαξαν τη «μοίρα» μας: Από την ευλογιά και την λύσσα, έως την χολέρα και την πολιομυελίτιδα

Το ίδιο στο σαιτ μου Εμβόλια που άλλαξαν τη «μοίρα» μας: Από την ευλογιά και την λύσσα, έως την χολέρα και την πολιομυελίτιδα έκανα το λάθος να μην βάλω ένδειξη στο σαιτ μου ότι αν θέλετε να αναδημοσιεύσετε παρακαλώ επικοινωνήστε μέσω μειλ, γιατί φεις μπουκ τουιτερ κλπ  δεν έχω, και τόσο μεγάλα κείμενα εκεί δεν μπορούν να ανέβουν.

Όταν είδα τι πολωτικές μαλακίες σχολιάζανε, ένθεν και ένθεν «τα πήρα στο κρανίο» και έγραψα τέσσερα κείμενα “Περί Πανδημίας”, τα οποία όχι σε τελική μορφή δημοσιεύτηκαν απο εμένα και επώνυμα στο ιντυ, εδώ: Περί πανδημίας (Πρώτο Μέρος):Το κράτος,το δημόσιο,το ιδιωτικό και οι αναρχικοί/ες βάζοντας και μια διευκρίνιση.

Η τελευταία μου δημοσίευση είναι αυτή “Όταν η Παρισινή Κομμούνα εμβολίαζε μαζικά τον εξεγερμένο πληθυσμό της” και όταν είδα να διαγράφεται ένα μικρο σχόλιο μου ενώ είχε εμφανιστεί (δημοσιευτεί για δυο μέρες) τα πήρα, ζήτησα απο το ιντυ ή να το ξαναβάλουν ή να διαγράψουν όλη τη δημοσίευση και δεν έκαναν τίποτα απο τα δυο, τότε έβαλα αυτή την ανακοίνωση στο σαιτ μου Σχετικά με δημοσιεύσεις στο athens.indymedia.org 

Όμως έπρεπε να υπερασπιστώ τη δημοσίευση μου που είναι επώνυμη  γιαυτό ξαναμπήκα εδώ (στο indymedia) με το νικ νειμ  Λευτεριά στους Παγκολίνους. Η δημοσίευση για τους εμβολιασμούς στην Κομμούνα που δεν είναι δικό μου κείμενο (το γράφω) την έβαλα μέσα απο το πακέτο αφιέρωμα για τα 150 χρόνια της Κομμούνας γιατί άργησα να το κάνω και το έκανα μέσα Δεκέμβρη για να προλάβω τη χρονιά, έτσι προέκυψε η δημοσίευση στο ιντυ και στα αρχίδια μου τι πιστεύει ο καθένας/μια για τους λόγους που το δημοσίευσα.

Εδώ σε αυτή την κατηγορία Κατηγορία: ΠΑΝΔΗΜΙΑ στο σαιτ μου θα δεις/δείτε αρκετά για Πανδημία λ.χ

 Tο βρώμικο παρελθόν της Pfizer

 Φαρμακευτικό Καρτέλ, εμβόλια και θεραπείες: Ο νέος «πυρετός του χρυσού» του 21ου αιώνα

 Όλα όσα θα θέλατε να μάθετε για το εμβόλιο: Προβλήματα, συμφέροντα και καθυστερήσεις

 Ερυθρός Σταυρός: Η κλιματική αλλαγή είναι μεγαλύτερη απειλή από την πανδημία του κορωνοϊού

 Διεθνής Αμνηστία: Η Ελλάδα επί πανδημίας έχει καταπατήσει βασικά ανθρώπινα δικαιώματα

 Ο πλούτος των δισεκατομμυριούχων εκτοξεύθηκε εν μέσω πανδημίας

Ο διασυρμός των «αρνητών»

Η Ανθρωπότητα και η ανθρωπιά μας έχουν ηττηθεί

Πρωτοβουλία Δράσης ενάντια στον υποχρεωτικό εμβολιασμό και τα κατασταλτικά μέτρα

 Δεν έχω αναρτήσει κείμενα και ανακοινώσεις της " Πρωτοβουλία Ενάντια στο Υγειονομικό Απαρτχάιντ" γιατί εκτός των άλλων διαφωνώ (δικαίωμα μου) και με την ονομασία "Υγειονομικό Απαρτχάιντ" και τον όρο βιοεξουσία, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.

 Μερικές απο τις θέσεις μου

α) Εδώ ( Περί πανδημίας(Πρώτο Μέρος):Το κράτος,το δημόσιο, το ιδιωτικό και οι αναρχικοί/ες) γράφω:

{...} Ευσεβείς πόθοι

Ένα ζωντανό και ρωμαλέο αναρχικό κίνημα  εν μέσω πανδημίας θα κατέβαινε μαζικά  στους δρόμους και θα δονούσε τα κράσπεδα διεκδικώντας, ενδυνάμωση και ενίσχυση του δημόσιου συστήματος (πρωτοβάθμιας και νοσοκομειακής) υγείας, την απρόσκοπτη και δωρεάν είσοδο  (όταν χρειάζεται)  στις δομές  υγείας των προσφύγων και μεταναστών, την ενίσχυση και  αποσυμφόρηση της δημόσιας παιδείας, την ενίσχυση και αποσυμφόρηση των δημόσιον μέσων μαζικής μεταφοράς (ΜΜΜ).

Την παροχή δωρεάν μασκών και  τεστ σε όλο των φτωχό πληθυσμό, τους χαμηλόμισθους – μεροκαματιάρηδες, χαμηλοσυνταξιούχους, στους μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και στους πρόσφυγες και μετανάστες. Θα ήταν κάθετα ενάντια στον υποχρεωτικό και υπέρ του συναινετικού εμβολιασμού. Θα απαιτούσε μέτρα προστασίας  σε όλους τους εργασιακούς χώρους. Την  ενίσχυση των υπαρχόντων και δημιουργία  νέων μονάδων εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ).

Θα εξέφρασε με όλους τους τρόπους την αλληλεγγύη του στους  υγειονομικούς (γιατρούς/ες - νοσηλευτές/ες ) των δημόσιων νοσοκομείων που δίνουν την μάχη στη πρώτη γραμμή του μετώπου ενάντια στην πανδημία.

Θα εναντιώνονταν στην ύπαρξη ΜΕΘ και θεραπείες με ειδικά, πανάκριβα φάρμακα που έρχονταν με VIP πτήσεις από το εξωτερικό, με δημόσιες δαπάνες για τις ελίτ στα δημόσια νοσοκομεία[11]και θα προσπαθούσε να φτιάξει δομές αλληλοβοήθειας και αλληλεγγύης.

Θα απαιτούσε σεβασμό στην μνήμη των νεκρών από τον ιό,  θα ενδυνάμωνε την αλληλεγγύη των γενεών και υπερ των απομάχων της εργασίας συνταξιούχων/ες και  θα απαιτούσε να πάψουν  από τον ΕΟΔΥ οι ρατσιστικές  και παραπλανητικές αναφορές του τύπου «…από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 18.982 θάνατοι. Το 95.3% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω….».

Εκτός από τον αριθμό των νοσούντων και τους θανάτους, η αναφορά στα υποκείμενα  νοσήματα και το ηλικιακό σε δημόσια μαζική χρήση  (ας το άφηνε ο ΕΟΔΥ για εσωτερική ιατρική στατιστική) είναι (δυνάμει) ρατσιστική και παραπλανητική γιατί όλοι αυτοί οι θάνατοι  δεν παύουν να είναι πρόωροι «πριν την ώρα τους» που λέει και ο λαός και έχει αναπτυχθεί στην κοινωνία μια συζήτηση (δυνάμει) ρατσιστικού τύπου του στιλ:  «έλα μωρέ γερόντια/γριές ήταν,  ή πολλοί άρρωστοι από κορονοϊό έπασχαν και από αλλά νοσήματα  και έτσι ή αλλιώς θα πέθαιναν», ή ότι: «αυτοί/ες είναι αρνητές του κορονοϊού και των εμβολίων και καλά να πάθουν, ας πρόσεχαν». [12]

Επειδή ο θάνατος είναι ένας και μοναδικός  για τον καθένα/μια και ανεξάρτητα από ηλικία (είτε είσαι αρνητής είτε όχι), οι αναρχικοί/ες ήταν πάντα ενάντια στην φασιστική εκδοχή του ζήτω ο θάνατος (viva la muerte) γιατί ξέροντας ότι η ζωή του καθενός/ας  είναι  μια και μοναδική, ότι είμαστε όλοι/ες θνητοί και δεν υπάρχει μεταθανάτια ζωή αγαπούσαν/αγαπάνε την ζωή και φώναζαν-φωνάζουν σε αντιδιαστολή με τους φασίστες ζήτω η ζωή (viva la vida). [13]

Αυτά όμως είναι ευσεβείς πόθοι ή όνειρα καλοκαιρινής νυκτός ενός αυτοεξόριστου αναρχοκομουνιστή  γιατί  τέτοιο αναρχικό  κίνημα τουλάχιστον στον ελλαδικό χώρο  δεν υπάρχει και αυτό που υπάρχει είναι υπό διάλυση και παρακμή, και μέχρι να μπει η συζήτηση σε μια ορθολογική  συλλογική βάση θα επικρατεί από μια  μερίδα της κοινωνίας και του αναρχικού χώρου  η ατομικίστικη  λογική του ότι: όσοι/ες πέθαναν, πέθαναν και  «ο σώζων εαυτόν σωθήτω». Ενώ την ώρα που γράφονταν αυτό το κείμενο είχαν ξεπεράσει τις 19.000 οι νεκροί του κορονοϊού στην Ελλάδα από την αρχή της πανδημίας. 

Πειραιάς  10/12/2021

Σημειώσεις:

[11] VIP ΜΕΘ: Περιφρονώντας την κοινωνία

[12] Ο διασυρμός των «αρνητών»

[13] Είδα και μια ελεεινή  αντιεμβολιαστική αφίσα δημοσιευμένη στο athens.indymedia που  υπογράφεται με το γνωστό αναρχικό σύμβολο  Α σε κύκλο  και  μεταξύ άλλων λέει:  «…Επιστροφή στα βασικά. Το μόνο βέβαιο, όλες και όλοι θα πεθάνουμε. Ανάμεσα στις στιγμές ανυπαρξίας μας, ας σταθούμε με αξιοπρέπεια…».  Αυτά τα αναρχικά  καλόπαιδα ούτε καν γνωρίζουν ή δεν θέλουν να μάθουν ότι οι αναρχικοί/ες στον εμφύλιο στην Ισπανία το 36 πηγαίνοντας στο μέτωπο και ξέροντας ότι μπορεί να πεθάνουν φώναζαν: ζήτω η ζωή (viva la vida) σε αντιδιαστολή με τους φασίστες που φώναζαν  ζήτω ο θάνατος (viva la muerte).*

Αυτά τα  σημερινά αναρχικά καλόπαιδα μεγαλωμένα μέσα στην θαλπωρή της  καταναλωτικής ασφάλειας της δύσης, μπορούν άκριτα να αναπαράγουν την υποκουλτούρα τους ως πολιτικό πρόταγμα, δεν ρισκάρουν τίποτα, λένε τα δικά τους και ανεξάρτητα αν έχουν εμβολιαστεί εκατομμύρια άνθρωποι, αυτοί μιλάνε μόνο για της παρενέργειες των εμβολίων, και κατηγορούν τους αναρχικούς/ες που είναι υπέρ του εμβολιασμού ότι συμπράττουν με το κράτος.

*) σημ. {…} Για τις φασιστικές και τις ναζιστικές παραδόσεις, καθώς και με τις γενικότερες ακροδεξιές «αξίες» και πρακτικές, η απαξίωση της ζωής πάει χέρι-χέρι με τη λατρεία του θανάτου και την άσκηση της πιο ακραίας βίας! Και φυσικά, δεν είναι τυχαίο ότι η διαβόητη… μακάβρια κραυγή του ιδρυτή της Φάλαγγας, Ισπανού φασίστα στρατηγού Χοσέ Μιγιάν-Αστράι, «Viva la Muerte» (Ζήτω ο Θάνατος) αποτελεί μέχρι σήμερα βασικό στοιχείο και «σημαία» της ιδεολογικής κληρονομιάς των απανταχού γης (νεο)φασιστών και λοιπών ακροδεξιών νοσταλγών είτε του Φράνκο είτε του Μουσολίνι και του Χίτλερ και των καθεστώτων τους…

Ήταν στις 12 Οκτωβρίου του 1936, μεσούντος του ισπανικού εμφυλίου πολέμου, όταν απαντώντας στην ανθρωπιστικού περιεχομένου ομιλία του (κάθε άλλο παρά αριστερού) φιλοσόφου, βουλευτή και πρύτανη του πανεπιστημίου της Σαλαμάνκα Μιγκέλ ντε Ουναμούνο, ο Αστράι κραύγασε το διαβόητο νεκρόφιλο σύνθημα «Viva la Muerte» αλλά και το «Mueran los Intelectuales» (Θάνατος στους διανοούμενους). Δεν είναι προφανώς τυχαίο που ο ενθουσιώδης θαυμαστής του Φράνκο και του φασιστικού κινήματός του Νίκος Καζαντζάκης, εξέδωσε σε βιβλίο τις ανταποκρίσεις του από την Ισπανία του εμφυλίου, που δημοσίευε η «Καθημερινή» της οικογένειας Βλάχου, διαλέγοντας να βάλει τον εύγλωττο τίτλο «Viva la Muerte»!.{…} ( Αυτή η σημείωση μπήκε εκ τον υστέρων  στο κείμενο, είναι απόσπασμα από το κείμενο:  Όταν νεοφιλελεύθεροι και ακροδεξιοί εθίζουν στον θάνατο και στην απαξίωση της ζωής ). {…}

β) Εδώ παρουσιάζω μερικά μέτρα που πήραν οι Ζαπατίστας για την πανδημία ( Περί πανδημίας(Δεύτερο Μέρος): Μια υπόθεση εργασίας,δυο απαντήσεις ή τι γυρεύει μια γιαγιά καμήλα στα καντόνια της Ροζάβας )

υγ1. Δεν είσαστε μόνο κατά των εμβολίων αλλά και κατά όλων των μέτρον κοινωνικής αποστασιοποίησης και ελέγχου (τεστ) νόσησης. Γιατί λέτε (ή υπονοείτε)  ότι ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας σε αγαστή συνεργασία με τις πολυεθνικές του φαρμάκου και τις κυβερνήσεις συνωμότησε και αναβάθμισε την ίωση από επιδημία σε πανδημία και έτσι έλυσε τα χέρια των κυβερνήσεων να  επιτεθούν στα  ατομικά δικαιώματα και τις ατομικές ελευθερίες. 

  Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο το θέμα (εδώ μέσα) εγώ το θεωρώ λήξαν, και κρίμα γιατί πολλά θα ήθελα να γράψω απο την καθημερινότητα μου, τι αντιμετωπίζω εγώ ως άτομο που ανήκει στις ευπαθείς ομάδες και ως ανοσοκατασταλμένος. 

Λοιπόν η πρόταση μου που θα λύσει όλα τα προβλήματα:

Για να μην υποφέρουν οι υγιείς και οι νέοι/νέες προτείνω, να μας μαζέψουν (έπρεπε να το είχαν κάνει ήδη) εμάς τους ευπαθείς, τους ηλικιωμένους, τους ΑμεΑ, κλπ και να μας βάλουν σε ιδρύματα (καλύτερα στρατόπεδα συγκέντρωσης ), απολύτως σφραγισμένα, με ελεγχόμενο περιβάλλον όπως στα εργοστάσια που παράγουν επεξεργαστές. Για να μην υποφέρουν κοντά με μας οι υγιείς και οι νέοι/ες γιατί δεν είναι σωστό και δίκαιο να καταπατούνται ή να καταστέλλονται οι ατομικές ελευθερίες και τα ατομικά δικαιώματα στην αστική δημοκρατία. ( Ειρωνεία )

υγ2. Επειδή ο μπομπ κοβιντίλαν ή μπομπ ο κοβιντάκης ή μπομπ και ότι άλλο προκύψει “σηκώνει ψηλά τον αμανέ”. Είναι επιθετικός, προκλητικός και υβριστικός σε κάθε του παρέμβαση, όμως δεν έχει/έχετε την παρρησία, το σθένος ή το τσαγανό και να το πω πιο λόγια τα αρχίδια να δημοσιεύει κείμενα και να σχολιάζει επώνυμα, όπως εγώ, γιατί  είναι/είστε ψυχικά ανώριμα διαδικτυακά ανθρωπάκι/κια. Φοβικά, μεγαλωμένα μέσα στην εικονική πραγματικότητα που πανικοβάλλεστε ότι θα απολέσετε τις ατομικές σας αστικές ελευθερίες, φωνασκείτε  κρυβόμενοι πίσω από το μπουντουάρ και την κουρτίνα της αστικής ανωνυμίας.

Επειδή τα γραπτά μένουν αυτός που γράφει επώνυμα αν διαψευστεί ή θα κάνει δημόσια την αυτοκριτική του (στην Ιαπωνία κάνουν και χαρακίρι) ή θα λουφάξει και θα γίνει τελείως αναξιόπιστος.  Εσύ/εσείς οι ανώνυμοι σχολιαστές και κειμενογράφοι  που θα «λογοδοτήσετε» αν διαψευστείτε; Ποίος θα σας ζητήσει τα ρέστα αφού δεν σας ξέρει δημόσια;  Στην συνείδηση σας θα λογοδοτήσετε, αλήθεια  έχετε συνείδηση;

Ο μπομπ ο κοβιντάκης ή όπως αλλιώς λέγεται, αν τα έχει το σθένος, την μαγκιά, ας αποκαλυφθεί και ας αναλάβει επώνυμα την ευθύνη αυτών που γράφει, τότε θα δούμε “πόσα απίδια βάζει ο σάκος”, δεν είμαι ο Ιησούς να γυρίσω και το άλλο μάγουλο στις προκλήσεις απαντάω με πρόκληση.

υγ2. Έχω σκάσει στο γέλιο, ο άλλος ο Έλεος λέει: “Η αστυνομία της γλώσσας επενέβη κι έβγαλε μιαογυνικη μια λαϊκή έκφραση που τίποτα μισογυνικο δεν έχει”

και καλά υπάρχει πιο λαϊκός και προλετάριος άνθρωπος από έμενα εδώ μέσα που γράφει!!! υπάρχει;

λες/λέτε: «Διότι μια ψυχικά υγιής κοινωνία, η οποία δεν φοβάται το θάνατο και δεν κρύβεται κάτω από τα φουστάνια του κράτους αναζητώντας σωτηρία…”

σοβαρά ε!!! αν κάποιος αρρωστήσει και πάει σε δημόσιο νοσοκομείο θα κρυφτεί κάτω απο τα φουστάνια του κράτους!!! Εσείς που πάτε όταν αρρωσταίνετε σε ιδιωτικό; στο METROPOLITAN HOSPITAL κλπ; εκεί που κρύβεστε κάτω απο τα φουστάνια του ιδιώτη ή δεν πάτε καθόλου σε γιατρό,γιατί σαν υπεράνθρωποι δεν αρρωσταίνετε.

Κοίτα φασιστομηδενιστή/ες το κάτω απο τα φουστάνια υποδηλώνει αδυναμία και είναι συνηθισμένη (οχι μόνο λαϊκή) πατριαρχική έκφραση, όπως και ο παντελονάτος.

Μπόχα μικροαστική, μπόχα μαζί με λογοδιάρροια λόγω  πνευματικής δυσεντερίας.

Δυστυχισμένα και ψυχικά ανώριμα ανθρωπάκια του 21ου αιώνα μεγαλωμένα μέσα στην εικονική πραγματικότητα και τις κονσόλες των παιχνιδομηχανών όπου εκεί σκοτώνατε τους πάντες, δεν σας ενδιέφερε η ζωή αρκεί να παίρνατε πόντους, γιαυτό μιλάτε με τόση ευκολία και λέτε αυτά:

(…} Όσο επικίνδυνη και θανατηφόρα και αν είναι η φετινή ίωση, αυτό δεν συνεπάγεται κατ’ ανάγκην ότι θα πρέπει να ληφθούν μέτρα. Το αν θα λάβουμε ή όχι μέτρα εξαρτάται από υποκειμενικούς αξιακούς και πολιτισμικούς παράγοντες. Διότι μια ψυχικά υγιής κοινωνία, η οποία δεν φοβάται το θάνατο και δεν κρύβεται κάτω από τα φουστάνια του κράτους αναζητώντας σωτηρία, θα μπορούσε να επιλέξει να συνεχίσει κανονικά τη ζωή της σαν να μην τρέχει τίποτα. Αυτό θα σήμαινε ότι θα ήταν έτοιμη να αντιμετωπίσει ψύχραιμα και γαλήνια εκατομμύρια θανάτους ως κάτι το αναπόφευκτο και θεμιτό, εφόσον αξιολογεί την ελευθερία (με το όποιο τίμημα) ως υψηλότερη αξία από τη σωματική υγεία ή τη διάρκεια της ζωής.»{…} (τα μπολτ δικά μου)

Και συνεχίζετε: {...} Δεύτερον, το νόημα της φράσης είναι ότι τα φοβισμένα και ψυχικά ανώριμα ψηφιακά ανθρωπάκια του 21ου αιώνα τρέχουν και ζητούν προστασία από το κράτος σαν φοβισμένα παιδάκια που κρύβονται κάτω από τα φουστάνια της μαμάς τους.{...}

 Δυστυχισμένα και ψυχικά ανώριμα ανθρωπάκια του 21ου αιώνα μεγαλωμένα μέσα στην εικονική πραγματικότητα και τις κονσόλες των παιχνιδομηχανών. Συγχέοντας την εικονική πραγματικότητα και τον κόσμο των ηλεκτρονικών- ψηφιακών παιχνιδιών  με την ζώσα πραγματικότητα, δεν σας έμεινε κανένα συναίσθημα γίνατε και εσείς μηχανές, κονσόλες και φιγούρες ολογραμμάτων. Μου θυμίζετε (τηρουμένων των αναλογιών) τους πιλότους των βομβαρδιστικών ( F16 κλπ) που μέσα από τηλεσκοπευτήρια πατάνε κουμπιά εξαπολύοντας τον όλεθρο, και μη έχοντας άμεση επαφή με αυτόν τον όλεθρο, έχοντας την συνείδηση τους καθαρή ότι πράττουν το καθήκον τους  τον δικαιολογούν ή αδιαφορούν για τις παράπλευρες απώλειες.

 Έτσι και εσείς λέγοντας: " ... Διότι μια ψυχικά υγιής κοινωνία, η οποία δεν φοβάται το θάνατο και δεν κρύβεται κάτω από τα φουστάνια του κράτους αναζητώντας σωτηρία, θα μπορούσε να επιλέξει να συνεχίσει κανονικά τη ζωή της σαν να μην τρέχει τίποτα. Αυτό θα σήμαινε ότι θα ήταν έτοιμη να αντιμετωπίσει ψύχραιμα και γαλήνια εκατομμύρια θανάτους ως κάτι το αναπόφευκτο και θεμιτό, εφόσον αξιολογεί την ελευθερία (με το όποιο τίμημα) ως υψηλότερη αξία από τη σωματική υγεία ή τη διάρκεια της ζωής..." 

Εξ ονόματι της "ελευθερίας ως υψηλότερη αξία" δικαιολογείτε τις όποιες  παράπλευρες απώλειες, η τελική συνεπής κατάληξη αυτών που λες/λέτε είναι να πάει ένας αναρχικός να βάλει βόμβα στο μετρό (όπως οι φασίστες στον σιδηροδρομικό σταθμό της Μπολόνιας ) αδιαφορώντας για τις παράπλευρες απώλειες γιατί προέχει η "ελευθερία ως υψηλότερη αξία". Αυτός ο τύπος μπομπ ο κοβιντάκης λέει ότι  "Από πιτσιρικάς που πρωτοέμπλεξα με αναρχίες και μέχρι σήμερα" μάλλον από κάποιο ιεροδιδασκαλείο το έσκασε, δεν εξηγείται αλλιώς όταν μιλάει για υψηλότερες αξίες.

Δεν θα σχολιάσω άλλο, τα παραπάνω τα οποία δεν είναι συμφραζόμενα είναι ο πυρήνας τις σκέψης αυτών των υποκειμένων, και ο καθένας/μια ας βγάλει τα συμπεράσματα του. Εγώ αυτές τις απόψεις τις θεωρώ όχι απλά φασίζουσες αλλά φασιστικές και με τους φασίστες δεν έχω κανέναν διαλεκτικό διάλογο, μόνο πολεμική διάθεση.

υγ4. Κοίτα πάτρικ ο αστερίας αυτό για τα 40 χρόνια από τη μια το καταλαβαίνω, από την άλλη είναι λίγο αντιαναρχικό, γιατί όσοι/ες με ξέρουν προσωπικά ξέρουν οτι σιχαινόμουν και σιχαίνομαι τους λεγόμενους αναρχομπαμπάδες, τι πάει να πει 40 χρόνια φούρναρης; τι αυτός δεν κάνει λάθη; έχει το αλάθητο του πάπα;

υγ5.Με την ερώτηση εργασίας (που έθεσα) για το πόσοι θα ήταν οι νεκροί  αν δεν παίρνονταν κανένα μέτρο, πήρα απάντηση, απάντησε ο Παγκολίνος από Χίο, ότι στη  Βρετανία μετρούν τα θύματα από τον  Κορονοϊό αλλιώς, ενώ εδώ μετρούν λάθος και δίνουν παραπάνω νεκρούς, και ο υποθετικώς επιθετικός ότι χωρίς μέτρα οι νεκροί μπορεί να  ήταν λιγότεροι.

υγ6. Και να μην ξεχάσω: Κορωνοϊός: Οταν κορυφαίοι επιστήμονες ομολογούν τα λάθη τους {…}Στην επιστήμη, η απροθυμία να αναθεωρήσει κάποιος τη θέση του, θεωρείται συνήθως ως πνευματική αδυναμία παρά ως ένδειξη ηθικής δύναμης. Έχοντας αυτό κατά νου, ο Guardian ρώτησε κορυφαίους επιστήμονες σχετικά με το τι έκαναν λάθος κατά τη διάρκεια της πανδημίας. {….}

Επίσης: Κοροναϊός: Ζητούνται εθελοντές να… κολλήσουν σκόπιμα Covid-19, θα πάει  κανείς απο εσάς για το καλό της ανθρωπότητας; ή δεν πιστεύετε στην ανθρωπότητα αλλά μόνο στο άτομο. {…} Στη μελέτη συμμετέχουν μόνο εθελοντές ηλικίας 18 έως 30 ετών με «άριστη υγεία». Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν εμβολιαστεί, να έχουν νοσήσει από κοροναϊό ή και τα δύο. {…}

Άντε γεια χαραντάν και τα κουκιά μπαγλάν

υγ7. το τελευταίο κείμενο που ανεβάζω γιατί μέσα απο πέντε αράδες τα λέει όλα

Από την Πόλη των Αδάκρυτων Ανθρώπων στην Πόλη των Αγέλαστων Ανθρώπων

Σχόλιο – επιμέλεια δημοσίευσης: Γιώργος Μεριζιώτης

Σχόλιο:

Δημοσιεύω  ένα μικρο τραγικά αλληγορικό κείμενο του μεγάλου  παραμυθά  Ευγένιου Τριβιζά. Ο Τριβιζάς μέσα σε πέντε αράδες γράμματα  καταφέρνει να αναλύσει την ζοφερή πραγματικότητα που ζούμε σήμερα στην Ελλάδα άλλα και σε σχεδόν σε όλο τον κόσμο. Το δημοσιεύω και για τον λόγο του ότι λίγους μήνες πριν κάποια φασιστοειδή έκαψαν σε δημόσια τελετή ένα βιβλίο του .

Το που παραπέμπει ιστορικά αυτή η πράξη δεν χρειάζεται να το αναφέρω γιατί είναι γνωστό, χρειάζεται όμως να πω ότι σε αυτούς τους σκοτεινούς οπισθοδρομικούς καιρούς που ζούμε, αλλά και σε όλους τους  καιρούς,  πρέπει να είμαστε ενάντια στο κάψιμο (και με την αλληγορική έννοια) οποιουδήποτε βιβλίου ακόμα και του μισαλλόδοξου ρατσιστικού λιβελογραφήματος «Ο Αγών μου» του Αδόλφου Χίτλερ.

Ο κυνισμός του νεοφιλελευθερισμού (ολοκληρωτισμός της αγοράς) εκφράζεται απόλυτα σε αυτό το αλληγορικό κείμενο.

(σημ. τον τίτλο του κειμένου τον πρόσθεσα «αυθαίρετα»  εγώ για την ανάγκη δημοσίευσης).

Από την Πόλη των Αδάκρυτων Ανθρώπων στην Πόλη των Αγέλαστων Ανθρώπων

Του Ευγένιου Τριβιζά *

Κάποιος κατέβαινε από την Πόλη των Αδάκρυτων Ανθρώπων στην Πόλη των Αγέλαστων Ανθρώπων. Έπεσε όμως σε χέρια ληστών, οι οποίοι, αφού τον ξεγύμνωσαν και τον καταπλήγωσαν, τον άφησαν μισοπεθαμένο κι έφυγαν. Για κακή του τύχη εκείνη την μέρα απεργούσαν τα ασθενοφόρα και τα τρία πέριξ νοσοκομεία,παρόλο που είχαν εγκαινιασθεί επτά φορές το καθένα, δεν είχαν ολοκληρώσει ακόμα τις διαδικασίες προσλήψεως ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.

Κατά σύμπτωση όμως, από το δρόμο εκείνο περνούσε με το τζιπ του ένας δραστήριος επιχειρηματίας, ο οποίος, μόλις είδε τον τραυματία, τηλεφώνησε χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση με το κινητό του στον επενδυτικό του σύμβουλο και αφού βεβαιώθηκε ότι τα διατιθέμενα δια φιλανθρωπικούς σκοπούς εισοδήματα εκπίπτουν από το φορολογητέο εισόδημα, οργάνωσε στο πλησιέστερο πανδοχείο μια συνέντευξη Τύπου και εξήγγειλε ότι η εταιρεία του προσφέρει στο θύμα της ληστείας τα έξοδα νοσηλείας και εάν υποκύψει στα τραύματά του, τα έξοδα κηδείας με μόνο όρο, ότι στην πρώτη περίπτωση τα φλιτζανάκια του καφέ παρηγοριάς, θα φέρουν σε εμφανές μέρος το λογότυπο της εταιρείας.

Μετά από τον δραστήριο επιχειρηματία, πέρασε από το δρόμο εκείνο μια φιλεύσπλαχνη κυρία που μόλις είδε τον τραυματία έφριξε και σοκαρισμένη οργάνωσε κατεπειγόντως ένα γκαλά υπέρ των θυμάτων ληστειών στο οποίο προσήλθε όλος ο καλός κόσμος. Οι τουαλέτες των κυριών οι οποίες παρευρέθησαν σχολιάστηκαν εγκωμιαστικά από τις εγκυρότερες κοσμικές στήλες και με τα έσοδα από τα εισιτήρια αγοράσθηκαν τρεις τόνοι επίδεσμοι, οι οποίοι απεστάλησαν στο ετοιμοθάνατο θύμα της ληστείας. Ο ταχυμεταφορέας όμως έκανε λάθος στη διεύθυνση και παρέδωσε τους επιδέσμους σε ένα γειτονικό ορνιθοτροφείο.

Μετά από τον δραστήριο επιχειρηματία και τη φιλεύσπλαχνη κυρία, πέρασε από τον δρόμο εκείνο ένας υπερήλιξ αμαρτωλός, ο οποίος σκέφτηκε ότι του παρουσιάζονταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να σωθεί η βεβαρημένη υπό αμαρτιών ψυχή του. Έτρεξε λοιπόν και πήρε από το σπίτι του όσα ληγμένα τρόφιμα και όσα μεταχειρισμένα ιμάτια μπόρεσε να βρει, καθώς και ένα μπρελόκ που του είχε χαρίσει μια εξ αγχιστείας θεία του και του έδινε στα νεύρα κάθε φορά που το έβλεπε, και σταυροκοπούμενος με το ένα χέρι τα εναπόθεσε προσεκτικά με το άλλο χέρι, δίπλα στο ημιθανές θύμα των ληστών.

Μετά το δραστήριο επιχειρηματία, τη φιλεύσπλαχνη κυρία και τον υπερήλικα αμαρτωλό, πέρασε από το δρόμο ένας περισπούδαστος διανοούμενος, ο οποίος αγανάχτησε τόσο πολύ από το θέαμα του αιμόφυρτου ημιθανούς θύματος, ώστε για να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη έγραψε μια περισπούδαστη διατριβή κατά της ληστείας με τίτλο «Οι διαχρονικές επιπτώσεις της αρπακτικής οντολογίας στην χαμπερμασιανή ορθολογικότητα της σαμαρειτικής θυματολογίας», η οποία έτυχε ευμενούς υποδοχής από τους συναδέλφους του και συνέτεινε τα μάλα στην εκλογή του ως ισοβίου αντιπροέδρου της Διεθνούς Εταιρείας Χαμπερσιανών Σπουδών.

Μετά το δραστήριο επιχειρηματία, τη φιλεύσπλαχνη κυρία, τον υπερήλικα αμαρτωλό και τον περισπούδαστο διανοούμενο, πέρασε από το δρόμο εκείνο, ένας περιφανής πολίτης με οργανωτικές ικανότητες και θεληματικό πηγούνι, ο οποίος, συγκλονισμένος από την επιθανάτια αγωνία του συνανθρώπου του, αποφάσισε ότι έπρεπε να ληφθούν ριζικά μέτρα για την κατεπείγουσα αντιμετώπιση του προβλήματος.

Για να εκπληρώσει τον αξιέπαινο σκοπό του, προσέλαβε τριάντα καλλίφωνες τηλεφωνήτριες, επτά ορκωτούς λογιστές, εννέα δραστήριους συμβούλους δημοσίων σχέσεων και δώδεκα πεπειραμένους εκπροσώπους Τύπου και ίδρυσε μία μη κερδοσκοπική φιλανθρωπική εταιρεία, η οποία μετά από εντατική καμπάνια συγκέντρωσε ένα σεβαστό ποσό υπέρ του θύματος, αλλά η μία δεκάρα που απόμεινε όταν κατεβλήθησαν οι μισθοί του προσωπικού και τα λειτουργικά έξοδα, έπεσε στο πάτωμα και όσο ευσυνείδητα, μεθοδικά και συντονισμένα και αν μπουσουλούσαν για εφτά εβδομάδες και οι εφτά ορκωτοί λογιστές, δεν καταφέρανε να την εντοπίσουν.

Μόλις το υπουργικό συμβούλιο ενημερώθηκε για την αξιοσημείωτη αυτή έξαρση φιλανθρωπίας στη χώρα, συνήλθε εκτάκτως και αποφάσισε να μειώσει δραστικά τον κρατικό προϋπολογισμό, για τις πάσης φύσεως κοινωνικές υπηρεσίες και δαπάνες.

Όταν τα έμαθαν αυτά οι δύο ληστές αισθάνθηκαν μεγάλη ντροπή για την κατάντια του τόπου και έκριναν αναγκαίο να αναθεωρήσουν τις μεθόδους τους. Αποφάσισαν λοιπόν από τούδε και στο εξής, προτού εγκαταλείψουν τον τόπο του εγκλήματος, να δίνουν τη χαριστική βολή στα θύματά τους.

Πηγή: Πρώτη δημοσίευση στο Facebook

* Ο Ευγένιος Τριβιζάς είναι  καθηγητής εγκληματολογίας, συγγραφέας παιδικών βιβλίων και θεατρικός συγγραφέας. Έχει γράψει περίπου 150 βιβλία μεταξύ των οποίων μυθιστορήματα, παραμύθια, θεατρικά έργα, αλφαβητάρια, διηγήματα, κόμικς, εκπαιδευτικά βιβλία, ενώ έχει συνεργαστεί και με παιδικά περιοδικά. Από τα πιο γνωστά του έργα είναι η σειρά διηγημάτων  «Φρουτοπία» και το «Νησί των πυροτεχνημάτων». Ενδεικτική  βιβλιογραφία 

*************************************************

Η τελευταία προσπάθεια ανάρτηση του κειμένου - απάντησης μου στο athens.indymedia.org είναι αυτή:

Δημοσίευση του κειμένου στο Ιντυ  στης 11/2/2022 - 3:2 μμ

Ιστορίες για δράκους

Ευχαριστούμε για την συνεισφορά σας! H δημοσίευση έχει τον αριθμό 1641752. Για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με την διαχειριστική ομάδα

Η τελευταία ειδοποίηση της διαχειριστικής ομάδας του athens.indymedia.org ( Δ. Ο Athens IMC ) από την μεριά μου στης 11/2/2022 - 3:21μμ  είναι αυτή:

Προς  την  Δ. Ο Athens IMC (Θα γίνει χαμός)

Μην παίζεται μαζί μου. Σαν έχω πει επανειλημμένως να διαγράψετε το νήμα «  Όταν η Παρισινή Κομμούνα εμβολίαζε μαζικά τον εξεγερμένο πληθυσμό της» που εγώ το ανέβασα, με γράψατε.

Αν δεν αναρτήσετε το τελευταίο μου κείμενο  απάντηση με τον αριθμό 1641752 θα γίνει χαμός.

Αυτό δεν είναι απειλή αλλά μέτρο του αγώνα μου/μας.

Τελευταία φορά που σας δίνω το μειλ μου για επικοινωνία

isopedotes@yahoo.gr

Γιώργος Μεριζιώτης

Ευχαριστούμε για την συνεισφορά σας! H δημοσίευση έχει τον αριθμό 1641753. Για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με την διαχειριστική ομάδα

Περιμένω την δημοσίευση του κειμένου μου. 

11/2/2022 - 4:22μμ