Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

Ανακοίνωση του Ελευθεριακού Κόσμου


Ανακοίνωση του Ελευθεριακού Κόσμου 

 

κατάλογος1


Το πείραμα επαναλειτουργίας του Ελευθεριακού Κόσμου έφτασε στο τέλος του.

Όταν επαναλειτούργησα το σαιτ είχα βάλει στοίχημα (που δεν ανακοίνωσα) ότι αν μέσα σε ένα εξάμηνο δεν βρω έστω και έναν/μια συνεργάτη για να το συλλειτουργήσω θα το κλείσω.


Περάσαν εξήμισι μήνες (δείτε επίσημη ανακοίνωση) και εις μάτην, δεν βρήκα κάποιον /α. Ότι βλέπετε στο σαιτ από τα γραφικά μέχρι την διάρθρωση , συγκρότηση ακόμα και την ανάρτηση του σε σέρβερ τα έκανα μόνος μου, χωρίς να έχω την γνώση για την δημιουργία σάιτ, και παρόλο που είχα βάλει αγγελία στο athens.indymedia για βοήθεια δεν με βοήθησε κάποιος .
Ακόμα και όταν απευθύνθηκα σε κάποιους να με βοηθήσουν στις μεταφράσεις γιατί δεν μιλώ παρά μόνο την μητρική μου γλώσσα δεν βρήκα διάθεση, και δεν ζήταγα πολλά, ένα κείμενο (όχι μεγάλο) το τετράμηνο, πεντάμηνο.

Tο σαιτ απο επισκεψιμότητα δεν τα πήγε και άσχημα (δείτε φώτο στατιστικών), Το νέο σαιτ το λειτούργησα περισσότερο σαν βιβλιοθήκη και λιγότερο σαν ειδησεογραφικό και έχει φτάσει μέσα σε 6,5 μήνες λειτουργίας τις 230.475 επισκέψεις, με τον μήνα Αύγουστο που είναι κενός και με κείμενα “βαριά” θεωρητικά.

Σε αυτό το σαιτ παρουσίασα και διαπραγματεύτηκα μια αναρχία που στην ουσία (κατά την γνώμη μου ) δεν υπαρχή τουλάχιστον στον ελλαδικό χώρο, και επειδή δεν θέλω ούτε κατά διάνοια να το παίξω αιθεροβάμονας και να κατοικώ στα σύννεφα ή να παλεύω για μια υπόθεση προς το παρόν χαμένη, και επειδή είναι οξύμωρο ένα σαιτ που θέλει και προωθεί την κοινωνική αναρχία ως αναρχικό κομμουνισμό μέσα από μια νέα αλτερνατίβα να το διαχειρίζεται και να το λειτουργεί ένα άτομο, επίσης και αυτό είναι το σημαντικότερο (κατά την γνώμη μου) τα κινηματικά ζητήματα στο εσωτερικό του αναρχικού χώρου στην Ελλάδα πάνε από το κακό στο χειρότερο και δεν θέλω ούτε είναι στην αντίληψη μου να ωραιοποιώ μια κατάσταση μέσα από το σατ, γι’αυτό αποφάσισα να το κλείσω.

Επίσης βαρέθηκα να μου λένε ότι έχω διαπαιδαγωγήσει και επηρεάσει θετικά κόσμο μέσα στο αναρχικό “κίνημα”, εγώ λέω ότι δε επηρέασα κανέναν- καμία και ισχύουν όσα έγραψα (και πιο χειρότερα) μέσα στην ανοικτή επιστολή που δημοσίευσα πρόπερσι τέτοιον καιρό. (*) Γιατί ο καπιταλισμός (εκτός των άλλων και χοντρικά) στις μέρες μας έχει διαμορφώσει ένα υποκείμενο που δεν το ενδιαφέρει η ιστορικότητα και η εμπειρία των προηγούμενων γενιών, ζει μέσα στο “συμβαίνει τώρα” και στην ανιστορικότητα του. 

Δεν είναι μόνο χάσμα γενεών, είναι ένα βάραθρο – χάσμα στον χωροχρόνο, είναι σαν να λέμε  ένα άστρο που βλέπουμε και απέχει από εμάς 100.000 έτη φωτός δεν έχει ιστορία γιατί το βλέπουμε τώρα. Ο καπιταλισμός και η κυριαρχία διαμορφώνουν έναν ανθρωπολογικό τύπο όπου σε κάθε δεκαετία θα υπάρχει χάσμα, έτσι καταφέρνει να διασπά και να σχίζει την κοινότητα των από κάτω.

Το σαιτ θα παραμείνει αναρτημένο για όσο χρόνο έχει απομείνει από την ενοικίαση χώρου στον παροχέα του σερβερ, σε αυτό το διάστημα δεν θα ανανεώνεται.

Ευχαριστώ για τις επισκέψεις στο σαιτ

Γιώργος Μεριζιώτης


Υγ 1. Εδώ να εγείρω και ένα “εγωιστικό” ζήτημα, από πρόπερσι που δημοσιοποίησα την Ανοικτή επιστολή προς το αναρχικό «κίνημα» δεν έχει δημοσιευτεί κανένα κείμενο μου (σε αντίθεση με το παρελθόν) σε αναρχικό – αντιεξουσιαστικο μπλογκ, επίσης από παλιά δεν υπάρχει κείμενο μου σε αναρχικό έντυπο λχ εφημερίδα περιοδικό κλπ. Και τις εκδόσεις κάποιων βιβλίων μόνος μου τις έκανα, θα μου πείτε γιατί το λες έχει σημασία; … Μονο στο athens.indymedia (**) βρήκα φιλόξενο χώρο, μερικά (όχι όλα) από τα κείμενα μου για όποιον/α θέλει να τα δει βρίσκονται εδώ: Αρχείο κατηγορίας: Κείμενα του Ελευθεριακού Κόσμου

Υγ 2. Σε όλα αυτά το κωλόπαιδα (επαναστάτες της πούτσας με τα λεφτά του μπαμπά) και τους τύπους της νέας αναρχίας που μιλάνε για αναρχομπαμπάδες και άλλες αηδίες και συγκαταλέγουν και έμενα στον κατάλογο τους του λέω ότι: αν ήθελα 35 χρόνια κινηματικής ζωή να το παίξω μπαμπάς (ηγετισκος) θα έκλανα στα Εξάρχεια (που τα ξέρω από δεκαοχτώ χρονών παιδί ) και τι λέτε δεν θα μαζεύονταν 10 νομά να δουν τι παίζει;
  
Υγ 3. Με το μπλογκ που έχω ως Κομμουναριάτο σκέφτομαι να συνεχίσω για λίγο καιρό με κάποιες αναρτήσεις.

Σημειώσεις:

Επίσης για να μην γεμίσω την ανάρτηση με ποστ από κείμενα μου ( υπογράφοντας για συντομία με νικ νειμ G ενώ ξέρανε οι περισσότεροι ποιος είμαι) δείτε μόνο δυο:

α) Λίγο παλιότερα αυτό: Να πούμε όχι στον τυχοδιωκτισμό

β) Και ποιο πρόσφατα αυτό: Αναρχική διαφάνεια (απαιτώ ενημέρωση)

 **)  Σχετικά είχα γράψει στο indymedia
“… Όπως το διαδίκτυο είναι αντανάκλαση της κοινωνίας έτσι και το indymedia είναι αντανάκλαση του επιπέδου του αναρχικού χώρου, ένας χώρος που φλερτάρει μεταξύ μικροαστισμού και ταξικότητας, μεταξύ κοινοτισμού και ατομικισμού, μεταξύ επανάστασης και συνωμοτικότητας – πραξικοπηματισμού, μεταξύ μιλιταρισμού και αντιμιλιταρισμού, μεταξύ ολοκληρωτισμού και άμεσης δημοκρατίας, μεταξύ συγκεντρωτισμού και αποκέντρωσης, μεταξύ οργάνωσης από τα κάτω και από τα πάνω ( φραξιονισμού – σεκταρισμού), μεταξύ διαμεσολάβησης και αντι … και πλήθος άλλων μεταξύ… αυτός ο μετεωρισμός των μεταξύ που έχει ονομαστή και πολυμορφία είναι που έχει φέρει την αναρχία σε αυτήν την χιμαιρική κατάσταση …”

Στατιστικά από 14/7/015 που έβαλα μέτρηση μέχρι 10/1/016

12 Στιγμιότυπο οθόνης
Κάντε κλικ στις φώτο
13Στιγμιότυπο οθόνης -